Як відкрити бізнес вантажоперевезення: бізнес-план фури
- аналізуємо галузь
- Деталі оформлення діяльності
- Рішення виробничих завдань
- Співробітники компанії і накладні витрати
- пошуки замовлень
- Умови рентабельності бізнесу
- Висновки про доцільність заняття
Багато людей переконані, що вантажні перевезення завжди будуть прибутковою справою. Звичайно, іноді очікування підприємців виправдовуються, але частіше за все реалізація такого проекту веде до банкрутства. Головними причинами провалу тут стають поганою організацією бізнесу і відсутність попиту на послуги такого роду. Постараємося з'ясувати, чи буде подібне починання настільки успішним, як його представляє більшість дилетантів.
аналізуємо галузь
Зазвичай, розглядаючи проблему, як зайнятися бізнесом на вантажоперевезеннях, новачки погано уявляють собі загальну концепцію справи. Однак, вибравши певний напрям розвитку власного проекту, вам буде набагато простіше дослідити конкретну структуру ринку, щоб виявити там рівень конкуренції і визначити реальний попит. Відразу зауважимо, що найбільш затребуваний сьогодні сервіс, пропонований великими підприємствами, які охоплюють величезний відрізок цієї галузі.
Взагалі, вантажоперевезення як бізнес відгуки водіїв про себе залишають досить суперечливі. Деякі люди вважають це заняття прибутковим і перспективним, а хтось говорить про його повної збитковості. Щоб зробити висновки самостійно, вам слід вивчити можливий сегмент споживачів, який ви зможете охопити. Адже остаточні результати багато в чому будуть залежати від специфіки певного регіону і потреб його жителів.
Само собою, складати конкретні розробки потрібно, орієнтуючись на ваші матеріальні ресурси. Пам'ятайте, цей бізнес потребує досить солідну суму на старті, тому підприємцю важливо об'єктивно оцінювати обстановку і існуючі реалії. Всі ці моменти ви повинні враховувати завжди, особливо не знаючи, з чого почати, як відкрити бізнес. Вантажоперевезення з нуля - складний і дорогий проект, який не гарантуватиме вам стабільний прибуток.
Зростаюча потреба населення в транспортуванні вантажів дає можливість новачкам заснувати свою прибуткову транспортну компанію
Правда, при вдалому виборі транспорту, бізнесмен отримує можливість щільно охопити досить велику частку ринку. Тут головним і обов'язковою умовою стає глибокий аналіз сфери в цілому і конкретне розгляд автопарків ваших конкурентів. Наприклад, зупиняючись на пропозиції населенню здійснювати міжміські перевезення на автомобілях великої вантажопідйомності, у вас є високі шанси успішно увійти в такий бізнес.
Деталі оформлення діяльності
Мабуть, питання, як відкрити ІП для вантажоперевезень, оформити патент, отримати всі необхідні допуски стануть найскладнішими для бізнесменів-початківців. Тому розберемося з ними докладніше. Отже, для реєстрації ІП вам потрібно написати заяву в НС і прикласти до нього копію документа, що посвідчує особу, а також квитанцію про сплату державного мита.
Як правило, повноцінна легалізація діяльності займає до двох місяців
Безумовно, починаючи бізнес спільно з компаньйонами, доречно буде відкривати АТ. Правда, ця форма реєстрації вважається досить складною для новачка в бізнесі. Вам доведеться розбиратися з різними формами сплати податків, вивчити, як працювати з ПДВ у вантажоперевезеннях і дізнатися про правильній подачі поточних звітів. Як правило, для цих цілей доречно найняти досвідченого бухгалтера, який має великий стаж.
Крім того, слід правильно вибрати КВЕД. Щоб здійснювати подібну роботу, можна вибрати код 60.24. Збираючись зайнятися ще і суміжними видами діяльності, підберіть відповідні значення і для них.
Ще одним важливим питанням буде і отримання спеціального дозволу - патенту. Його видає Мінтранс. Тут, знову ж таки, потрібно паспорт, ІПН, документація на кожну одиницю транспорту і довіреність для найманих шоферів. Само собою, знадобляться і паперу, які ви отримаєте при відкритті ВП у НС. Зазвичай рішення проблем бюрократичного характеру може затягнутися до двох місяців. Причому слід пам'ятати, що кожні п'ять років доведеться отримувати нову ліцензію.
Рішення виробничих завдань
Пам'ятайте, основа успіху вашого проекту, орієнтованого на вантажоперевезення - бізнес-план. Фури, безперечно, здатні принести більший дохід, ніж, скажімо Газель, але тут існує маса нюансів. Так, навіть для невеликого автопарку доведеться пошукати підходящу ділянку, де можна організувати стоянку. Крім того, серйозна транспортна компанія непогано заощаджує, ремонтуючи машини на особистих майданчиках автосервісу. Враховуйте, що на оснащення ремонтної майстерні доведеться запланувати близько 600 000 рублей. Оренда ж невеликій території з боксом в межах міста може обійтися приблизно в 17 000 р.
Бізнес на вантажоперевезеннях передбачає солідні вкладення в покупку автопарку, оренду майданчика під стоянку і боксу для проведення діагностики та ремонту транспорту
Далі, доведеться обзавестися автопарком. Тут існує два ймовірні шляхи: придбати кілька автомобілів або взяти їх в лізинг. Перевага другого варіанта полягає у швидкій окупності проекту і зниженні стартових інвестицій. Причому, щоб справа була рентабельним, потрібно укомплектувати базу мінімум шістьма одиницями транспорту. Відзначимо, що вартість придбання мінімально необхідного автопарку складе 30 000 000 рублів, якщо ми говоримо про великотоннажників.
Співробітники компанії і накладні витрати
Крім загальних завдань, пов'язаних з формуванням виробничої бази, потрібно продумати і всі нюанси, пов'язані з наймом персоналу. Для оптимальної і рентабельної роботи потрібно забезпечити безперервний графік. Так що, на кожну машину доведеться найняти двох шоферів і запропонувати їм оплату в розмірі від 19 500 рублів. Крім того, слід подбати про наймання трьох логістів-диспетчерів і механіка. Їм потрібно встановити оклад в 22 000 р. Тобто, фонд заробітної плати складе приблизно 205 000 р.
Враховуйте, для найбільш раціональної роботи буде потрібно найняти мінімум двох водіїв на кожну машину
Чималу частку поточних витрат складуть витрати на придбання палива, амортизацію і ремонт автопарку. Як правило, вони можуть перевищити і 70 000 р. за кожен місяць роботи. Хоча, експлуатуючи новий транспорт і проводячи його регулярні технічні огляди, ви зможете знизити цю цифру приблизно наполовину.
пошуки замовлень
Звичайно, основним завданням такого стартапу буде питання, як знайти клієнта на вантажоперевезення. Замовник, як правило, хоче максимально швидко отримати якісні і доступні за ціною послуги. Тому слід створити сприятливі умови для нього і досить скрупульозно вивчити принципи комплектації клієнтської бази. Не забувайте, величезна конкуренція в галузі змушує підприємців постійно модернізувати сервіс і намагатися догодити замовнику у всьому.
Бажаючи працювати повністю автономно, починати комплектувати базу клієнтів найкраще з моніторингу оголошень в мережі
Деякі новачки, прагнучи заощадити кошти на старті і швидше повернути вкладення, вважають за краще співпрацювати зі сторонньою диспетчерської компанією. Це рішення дозволяє безперебійно здійснювати діяльність, отримуючи регулярні замовлення. Звичайно, тут доведеться заплатити комісійні, що становлять 10% вартості виконаної вами роботи. Правда, не всім цей спосіб здається оптимальним, і початківці бізнесмени почали усвідомлювати, як знайти вантаж для перевезення без диспетчера. Зауважимо, що подібний підхід також цілком прийнятний.
Починати рекламу свого підприємства оптимально з оголошень онлайн. Зазвичай цей майданчик не втрачає лідируючих позицій у сфері поширення інформації, а витрати на подібний спосіб просування будуть мінімальними. Непогано задуматися і можливості установки зовнішньої реклами. Правда, деякі фахівці вважають такий метод не дуже доцільним через його дорожнечу і неможливості оплатити оренду щитів практично по всій країні.
Як бачите, така можливість, як знайти вантажі без посередників для перевезення по Росії, теж присутній. Хоча все ж, набагато зручніше укласти угоду про партнерство з діючої диспетчерською службою. Повірте, постійна наявність замовлень і можливість розширення сфери діяльності всього за 10% доходу - відмінна пропозиція. Правда, знову ж таки, не забувайте про високу конкуренцію в цій галузі і намагайтеся запропонувати клієнтам транспорт оптимального обсягу і вантажопідйомності.
Умови рентабельності бізнесу
Оскільки ми коротко виклали принципи організації такого стартапу, перш ніж перейти до безпосередніх розрахунками, зробимо невелику ремарку про деякі деталі, на які недосвідчені новачки рідко звертають увагу. Отже, складемо такий перелік нюансів успішного справи:
Власний автосервіс не тільки дозволить періодично проводити технічний огляд автомобілів, але і принесе додатковий дохід
- Забезпечення повного завантаження автомобіля. Як правило, доцільно перевозити повністю навантажені фури. Це зазвичай стає оптимальним співвідношенням отриманого прибутку і вкладених коштів.
- Використання транспорту в режимі 24/7. Пам'ятайте, часті простої автомобілів позначаться не кращим чином на зростанні вашого підприємства. Намагайтеся заздалегідь передбачити приблизну кількість замовлень і співвіднести обсяги перевезених об'єктів з кількістю ваших транспортних одиниць.
- Регулярне обслуговування автопарку. Роблячи ставку на безперервну роботу, не забувайте, все ж про планові огляди машин. Враховуйте, що раптова поломка під час рейсу принесе колосальні збитки.
- Раціональна логістика. З огляду на специфіку міжміських перевезень, потрібно сказати про часту помилку підприємців-початківців. Як правило, більшість новачків не в змозі запропонувати найбільш доцільних маршрутів і допускають транспортування вантажу лише в одну сторону. Намагайтеся по можливості уникнути таких ситуацій.
- Застосування причепів. Ці пристосування дозволяють істотно збільшити число транспортуються вами об'єктів, а, значить, і прибуток. Коли фінансове становище дозволяє обзавестися кількома причепами, а передбачуваний рівень замовлень може бути досить високим, не варто упускати можливість збільшити свій прибуток.
Забезпечення повного завантаження автомобілів, раціональна логістика і своєчасна діагностика транспорту допоможе істотно знизити ймовірні накладні витрати
Звичайно, складно заздалегідь передбачити всі деталі і хитрості бізнесу. Тому слід серйозно підійти до планування загальної ідеї проекту і заручитися підтримкою бізнесменів, що мають позитивний досвід подібної діяльності.
Висновки про доцільність заняття
Тепер з'ясуємо, чи буде цей стартап вигідним і прибутковою справою. Отже, складемо таку приблизний кошторис первинних вкладень в нього:
- оформлення - 45 000;
- оренда майданчика на час її облаштування - 34 000;
- обладнання автомайстерні - 600 000;
- автопарк - 30 000 000;
- інше - 211 000.
Як бачите, починати реалізацію проекту доцільно людям, котрі володіють заощадженнями від 30 890 000 рублей. Тепер оцінимо і поточні витрати. Отже, їх перелік виглядає наступним чином:
- оренда - 204 000;
- комунальні послуги - 56 000;
- зарплата - 2 460 000;
- накладні витрати на утримання автомобілів - 840 000;
- податки - 750 000;
- відрахування диспетчерській службі посилання - 1 080 000;
- позапланові витрати - 310 000.
Складаючи економічний розділ бізнес-плану, враховуйте ймовірні накладні витрати на паливо, придбання запчастин і виникнення різних непередбачених ситуацій
Як бачите, приблизні річні витрати на функціонування компанії становлять 5 700 000 грн. Причому середній показник валового річного обороту дорівнює 10 800 000 р. Тобто, ваша прибуток в 5 100 000 рублів дозволить повернути вкладення за 7 років роботи.
Очевидно, що висока рентабельність і швидка окупність проекту - безпідставний міф. Хоча, безумовно, при охопленні великого сегмента галузі і грамотній політиці ведення бізнесу ви неодмінно досягнете непоганих результатів навіть в такому непростому справі.
Зростаюча потреба населення в транспортуванні вантажів дає можливість новачкам заснувати свою прибуткову транспортну компанію Як правило, повноцінна легалізація діяльності займає до двох місяців Бізнес на вантажоперевезеннях передбачає солідні вкладення в покупку автопарку, оренду майданчика під стоянку і боксу для проведення діагностики та ремонту транспорту Враховуйте, для найбільш раціональної роботи буде потрібно найняти мінімум двох водіїв на кожну машину Бажаючи працювати повністю автономно, починати комплектувати базу клієнтів найкраще з моніторингу оголошень в мережі Власний автосервіс не тільки дозволить періодично проводити технічний огляд автомобілів, але і принесе додатковий дохід Забезпечення повного завантаження автомобілів, раціональна логістика і своєчасна діагностика транспорту допоможе істотно знизити ймовірні накладні витрати Складаючи економічний розділ бізнес-плану, враховуйте ймовірні накладні витрати на паливо, придбання запчастин і виникнення різних непередбачених ситуацій Фахівці вважають, що для нормального старту компанії з вантажоперевезень необхідно створити автопарк, що складається мінімум з шести машин Більшість водіїв впевнене, що через надзвичайно високу конкуренцію в цій галузі успіху тут доб'ются лише великі компанії, орієнтовані на міжміські і міжнародні перевезення