Як змінити сімейного лікаря, якщо декларація вже підписана? Це просто

Передплатна кампанія, яка розпочалася 2 квітня 2018 року, привернула велику увагу пацієнтів і додала питань співробітникам поліклінік. Багатьох українців хвилює питання, чи зможуть вони відмовитися від послуг обраного медика і чи повинна бути для цього об'єктивна причина. EtCetera з'ясовував, чи можна змінити сімейного лікаря після укладення декларації і як це зробити.

МАЄТЕ ПРАВО. У житті буває всяке, і не виключено, що через якийсь час у пацієнта виникне бажання перейти до іншого сімейного лікаря або терапевта.

Зробити це можна в будь-який час. Адже декларація, яка підписується при виборі медика, - це не юридичний документ, а підтвердження наміру пацієнта обслуговуватися у конкретного лікаря. Вона потрібна для того, щоб Національна служба здоров'я могла розподілити фінансування по країні відповідно до кількості пацієнтів у того чи іншого лікаря.

ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ? Для того щоб змінити лікаря, пацієнту не потрібно звертатися до того фахівця, від якого він іде, і розривати раніше укладений з ним договір. Досить просто укласти нову декларацію з знову обраним лікарем, а зміни автоматично зафіксуються в системі. Як в цьому випадку буде вирішене фінансове питання, в Міністерстві охорони здоров'я поки не повідомляють. Найімовірніше, новий лікар отримає гроші за такого пацієнта вже в новому році.

Пояснювати не треба. Вибір сімейного лікаря - це особиста справа кожного. Тому ні при первинному укладанні декларації, ні при зміні медика ви не зобов'язані нікому доводити своє право на обслуговування або свою мотивацію при відмові від такого обслуговування. Однак зазначимо, що в разі, якщо ви стали свідком некомпетентності медика і саме з цієї причини вирішили піти до іншого фахівця, є сенс повідомити про це в місцевий відділ охорони здоров'я або гарячу лінію Міністерства охорони здоров'я за телефоном: 0-800-801-333.

Читайте також: АНАЛІЗ КРОВІ: ПРО ЩО ГОВОРИТЬ ПІДВИЩЕНИЙ онкомаркери?

Висловити своє враження

ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ?