Як відремонтувати шланги високого тиску?

  1. Пошкодження шлангів високого тиску
  2. Як відбувається ремонт шлангів високого тиску?
  3. Ремонт шлангів ГУР

Шланги високого тиску, які більш звично називати рукавами високого тиску або РВД, призначаються для того, щоб поглинати або створювати робочі зусилля, які під впливом високого тиску передаються через закачані в них рідини або гази Шланги високого тиску, які більш звично називати рукавами високого тиску або РВД, призначаються для того, щоб поглинати або створювати робочі зусилля, які під впливом високого тиску передаються через закачані в них рідини або гази. Рукава високого тиску застосовуються, в основному, в гідравлічних і пневматичних системах і механізмах. Крім промислового виробництва, РВД також зустрічаються і в автомобільному транспорті - в гидроусилителях керма і в гідравлічних насосах високого тиску, наприклад, найбільш поширеною у нас в країні марки Kӓrcher.

Пошкодження шлангів високого тиску

Причини розриву і тріщин шлангів високого тиску можна поділити на кілька видів:

1. Брак виробника. Найчастіше це неякісно зроблений обтиск стику шланга і фітинга через використання неякісного або несправність обладнання.

2. Пошкодження, які отримані при експлуатації основного механізму. Вони виникають як порізи і розриви РВД. Найпоширенішою причиною цього є провисання шлангів високого тиску через некоректно підібраною довжини.

3.

Пошкодження, отримані з-за невідповідності параметрів шлангів експлуатаційних умов. Це може бути як зрив фитинга, так і розрив РВД. В результаті тиск перевищує допустимий, на яке розрахований сам рукав.

4. Пошкодження зовнішнього шару, що виникають при використанні РВД в неправильному температурному режимі, на роботу в якому шланг не розрахований.

Важливо знати! Для максимального огорожі рукавів високого тиску від можливих пошкоджень необхідно серйозно перевіряти їх характеристики і параметри на відповідність експлуатаційним умовам. Перш за все, це розрахункове значення максимально допустимого тиску, температури і мінімального вигину РВД.

До найбільш поширених пошкоджень шлангів високого тиску можна віднести наступні:

1. Сильно схильні до корозії фітинги.

2. Злам РВД.

3. Стирання та зношування верхнього шару рукава.

4. Закупорка шланга.

5. Розгерметизація з'єднання фітинга.

6. Зрив фитинга з рукава.

7. Протікання з'єднання фітинга.

8. Пошкодження внутрішнього гумового шару в результаті впливу високих температур.

Як відбувається ремонт шлангів високого тиску?

З усього вищевикладеного можна підвести якісь підсумки, що ремонт шлангів високого тиску полягає в заміні фітингів або певних пошкоджених ділянок РВД З усього вищевикладеного можна підвести якісь підсумки, що ремонт шлангів високого тиску полягає в заміні фітингів або певних пошкоджених ділянок РВД. Проводячи заміну, як в першому, так і в другому варіанті буде потрібно обтиск сполучної муфти. Технологічно в обох випадках ці дії практично ідентичні. Послідовність дій виглядає наступним чином:

1. Пошкоджений шланг необхідно від'єднати від основного механізму.

2. Відрізаєте новий рукав такого ж розміру, як і старий. Для виміру необхідно брати відстань між кінцевими торцями ніпелів. Краще вибирати рукав, розрахований на максимально можливий тиск в системі або хоча б такий, який буде витримувати великі навантаження, ніж замінний. При підборі необхідного діаметра керуйтеся маркуванням, зазначеної на рукавах. Заводське маркування DN позначає діаметр внутрішнього каналу шланга.

3. Якщо вам належить провести ремонт важкого рукава, який розрахований на витримування підвищеного тиску, його кінці потрібно зачистити зсередини і зовні до металевого обплетення. Цю процедуру краще проводити на корувальна верстатах.

4. Далі підберіть необхідні фітинги. Це може доставити деякі незручності, з огляду на те, що імпортні деталі можуть бути виготовлені абсолютно за різними стандартами. Якщо виникли труднощі, краще заміряти старий фітінг штангенциркулем і резьбомери. Це дозволить найбільш точно підібрати необхідні параметри нового фитинга за таблицями.

5. Далі потрібно обпресувати фітинги на обтискному верстаті. На кожен діаметр індивідуально підбираються знімні кулачки.

6 6. Потім обов'язково перевірте якість виконаної процедури за допомогою контрольного щупа. В ідеалі тестувати потрібно на спеціально обладнаному випробувальному стенді. Якщо з'єднання нестандартне, в хід йде ремонтний фітінг. Для цього візьміть головку старого фитинга і припаяйте частину, яка повинна буде обпресовувати. Даний метод підходить для екстреного ремонту шлангів гідропідсилювача керма.

Ремонт шлангів ГУР

Шланги високого тиску гідропідсилювача керма пошкоджуються, в основному, при обертанні рульового колеса, в процесі якого виникають серйозні зусилля. В результаті відбувається деформація еластичного елемента, який змінює розміри отворів розподільчого механізму, що регулює перепади тиску в гідравлічному циліндрі. Відбувається знос рукава Гура, підведений до обмежувального клапана.

Цей елемент розрахований на певний тиск, який варіюється в залежності від марки і моделі автомобіля: від 70 до 130 кгс / см2. При такому високому тиску ремонт пошкодженого шланга гідропідсилювача за допомогою хомутів або дроту просто неможливий. Залишаються пара варіантів: або замінити цілком трубку Гура, або тільки її пошкоджені частини, змонтувавши фітинги на новий шланг.

Заміна і монтаж нового шланга гідропідсилювача керма проводиться так:

1. Підніміть домкратами передню частину транспортного засобу.

2. Виверніть до упору кермо в ліву сторону.

3. На шприц з голкою насадите трубку з бачка Гура і відкачати всю рідину.

4. Після цього від'єднайте рукав і заглушите робочі отвори системи гідравліки.

5. Точно дотримуючись всі параметри, підберіть новий шланг. В іншому випадку функціональні якості гідропідсилювача керма зміняться.

6. Встановіть новий шланг, залийте назад рідина і перевірте якість монтажу.

Як відбувається ремонт шлангів високого тиску?