Більше 60 кубометрів покришок на місяць повертають сміттєзбірною компанії

Проблема утилізації автомобільних шин особливо загострюється в періоди, коли водії масово "перевзувати" свої автомобілі. Як правило, старі покришки викидають де попало, в кращому випадку - біля сміттєвих баків. Хоча це незаконно. Автолюбитель зобов'язаний самостійно утилізувати відпрацьовані шини.

Непридатні до і викинуті покришки представляють високотоксичні, вони розкладаються в землі більше ста років. Спроби ввезення автомобільних шин під виглядом комунальних великогабаритних відходів фіксують на всіх об'єктах, розташованих в зоні концесійної угоди. Відповідно до інструкції, при виявленні відходів, які не відповідають дозволеним класів небезпеки, визначається і викликається сміттєвоз, якому повертають не відповідають діяльності підприємства відходи. Щомісяця, з концесійних об'єктів, сміттєзбірною компанії повертають близько 60 кубометрів автомобільних шин, які згодом відправляють на спецутілізацію.

«У зв'язку зі зміною сміттєвивозящих компаній випадки ввезення автомобільних шин на МПС збільшилися. Але неодноразове повернення небезпечних відходів компаніям-перевізникам дисциплінує їх і змушує виконувати санітарно-екологічне законодавство. Вони розуміють, що ми дбайливо ставимося до полігонів поховання ТКО. Туди потрапляє тільки те сміття, яке пройшов попереднє сортування, обробку, подрібнення і ущільнення. Тому відходи рівень небезпеки яких перевищує 4 і 5 класи не потрапляють до нас на полігони. Але хочеться відзначити, що не завжди водій сміттєвоза може запобігти ситуації заздалегідь, так як просто не побачить автошини на дні контейнерного бака або бункера. Автолюбителі повинні самостійно турбуватися утилізацією своїх покришок »- коментує начальник виробничої дільниці в Енгельсі Олександр Русаков.

Представники Регоператора ще раз відзначають, що регулярно опиняються на контейнерних майданчиках автомобільні шини не є твердими комунальними відходами (ТКО) і повинні утилізуватися спеціальними організаціями. Це можна зробити через шиномонтаж. У кожного автосервісу повинен бути укладений договір на утилізацію таких відходів.

Також варто нагадати, що не можна викидати в один бак зі звичайними побутовими відходами: ртутні та люмінесцентні лампи, акумуляторні батареї та інші небезпечні відходи, які не потрапляють до переліку дозволених до поховання, як комунальні відходи.

Саратовський філія АТ «Управління відходами» підкреслює, що на міжмуніципальні полігони захоронення ТКО потрапляє тільки те сміття, яке пройшов попередню екологічно безпечну обробку, а також подрібнення і ущільнення. Це потрібно для того, щоб убезпечити навколишнє середовище регіону і збільшити терміни експлуатації полігонів. Власні відходи виробництва компанія здає на спецутілізацію в організації, що мають відповідну ліцензію.

Проблема утилізації автомобільних шин особливо загострюється в періоди, коли водії масово перевзувати свої автомобілі

Залишити коментар