Бізнес-аналітики з DataArt виступили на Analyst Days
Микола Соколовський і Маргарита Ольшанська виступили на найбільшій міжнародній конференції з системного бізнесу.
Соколовський розповідав про практику застосування Gap-аналізу для роботи з вимогами до запроваджуваних продуктів. На його думку, Gap-аналіз як метод підходить там, де, з одного боку, продукт гнучко настроюється, а з іншого - існує більш-менш стабільний набір бізнес-процесів з боку клієнтів. За словами Миколи, він «постарався зробити акцент на практичній складовій - вона зазвичай найгірше висвітлюється. Інформації з цього питання не так багато, як по розробці систем з нуля. Тому тема щоразу викликає інтерес колег, які працюють в схожих проектах ».
Ольшанська порівняла принципи роботи аналітика в продуктових і аутсорсингових компаніях, розповіла про різні підходи до B2B- і B2C-проектів на прикладі особистих кейсів. Незважаючи на численні особливості взаємодії з різними моделями ведення бізнесу, робота аналітика - необхідна умова розвитку і поліпшення IT рішення: «Аналітик, працюючи на стику розробки, QA і бізнес-людей, повинен вміти знаходити спільну мову з усіма».
Analyst Days - одне з найбільших подій в російськомовному БА-просторі. Щорічно представники IT-компаній обговорюють інновації та тенденції, досвід, результати та проблеми в галузі проектування вимог, навички, технології та інструментарій для роботи з вимогами.