Бренд Blagoff повернувся на український ринок
13 грудня 2017, 16:30 Переглядів:
На український ринок повертається горілчаний бренд Blagoff. За словами виробників, успішний рестарт продукту стане можливим завдяки європейського смаку горілки, що зробить його затребуваним серед прогресивної української аудиторії.
Європейські переваги у вживанні горілки кардинально відрізняються від українських. Як відзначають шведські ресторанні експерти, європейцям подобаються м'які лайт-горілки без спиртового смаку і запаху з м'яким післясмаком, які легко п'ються в чистому вигляді. Спочатку шведсько-український бренд Blagoff був створений "під Європу" і поставлявся на експортні ринки. Тому рецептура і смакові особливості цієї європейської особливої горілки заточені під переваги зарубіжних споживачів. Тепер виробники планують перенести європейський досвід в українські реалії та навчити наших співвітчизників пити по-європейськи.
Головна фішка Blagoff - м'який смак і відсутність спиртового аромату. Технологи ЛГЗ "Хортиця", на потужностях якого проводиться Blagoff, відзначають: це заслуга запатентованої технології Soft Touch Taste.
Раніше за такою технологією виготовлялися тільки преміальні горілки, коментують на виробництві. Щоб зробити смак максимально м'яким і збалансованим, напою дають відпочити після кожного етапу технологічного процесу. Спиртовий аромат нейтралізується завдяки додаванню натуральних інгредієнтів і ексклюзивної технології обробки напою. Так, в рецептуру особливої горілки Blagoff Classic входить ароматний спирт акації і меду, до складу ультралегкою Blagoff Original з пряними тонами - витяжки кмину й анісу. Що стосується Blagoff Green Apple, то це коктейль фортецею 37,5 градуса з додаванням натурального екстракту зеленого яблука. Екстракт проводиться ексклюзивно для бренду в Європі. Виробники підкреслюють, що яблучна горілка не має аналогів, а її вихід на український ринок присвячений старту офіційних продажів iPhone X в Україні.
"Це напій для новаторів. Тих, хто орієнтований на світові тренди і віддає перевагу європейському смак горілки", - говорять творці Blagoff.
Продукція бренду вже представлена в українських торговельних мережах, роздрібних і онлайн-магазинах. Експортні продажу також залишаються в пріоритеті. Планується, що до ринків країн ЄС додадуться нові напрямки, в тому числі і США.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "М'яко сказано: українців навчать пити по-європейськи". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.