БСК (Безконтактна Смарт Карта) Подорожник

Було вирішено придбати БСК (безконтактний Смарт Карту) Подорожник, так як зацікавила можлива оплата по Webmoney, проїзними не користувався вже багато років, і треба було заповнити цю прогалину. Отже, транспортна карта - це нова концепція оплати проїзду на міському транспорті. Єдина міська транспортна карта дозволяє жителям мегаполісів оплачувати проїзд на будь-якому пасажирському транспорті (в тому числі і водному, наприклад на аквабусах ). Така карта створює додаткові зручності для пасажирів: тепер не потрібно піклуватися про покупку різних проїзних і їх своєчасне поповнення в касах. Сплативши один раз електронний носій, потрібно тільки поповнювати баланс карти найбільш зручним для її володаря способом.
У Санкт-Петеребурга єдиної транспортної картою міста є проїзний квиток: Подорожник. Його унікальність полягає в тому, що на єдиний пластиковий носій можна одночасно записати будь-які не пільгові проїзні квитки тривалого користування і транспортний електронний гаманець, який буде служити резервним засобом оплати проїзду в підземному і наземному транспорті. «Подорожником» зараз користується понад мільйон пасажирів в Санкт-Петербурзі. Фотографії клікабельні.





Заставна вартість транспортної карти «Подорожник» становить 55 руб. Оплата транспортної карти здійснюється в касах Петербурзького метрополітену або в касі ЦКУ «Організатор перевезень» за адресою Рубінштейна, 32. Купуючи карту, необхідно оплатити її заставну вартість і вартість будь-якого проїзного квитка тривалого користування, який буде записаний на карту, або поповнити транспортний електронний гаманець. Сума початкового поповнення повинна складати не менше вартості одного проїзду в міському пасажирському транспорті, при цьому баланс коштів транспортного електронного гаманця не може перевищувати 15000 рублів (пов'язано це з обмеженням електронних гаманців, без персоналізації даних). Наприклад, на одну карту «Подорожник» в касах метрополітену можна оформити проїзний на метро на потрібну кількість поїздок і транспортний електронний гаманець, поповнивши його на будь-яку суму в межах 15000 рублів. В такому випадку турнекети в метро будуть зчитувати поїздки пріоритетно з проїзного на метро, ​​а після закінчення його терміну дії (або при оплаті проїзду в наземному транспорті) кошти будуть списуватися з електронного гаманця відповідно до встановлених тарифів. Як поповнити транспортну карту «Подорожник»? Поповнити транспортний електронний гаманець на карті «Подорожник» можна трьома основними способами: - в касах і терміналах петербурзького метрополітену;
- в касах СПб ЦКУ «Організатор перевезень»;
- дистанційно за допомогою системи «Бриз Транспорт».
Дистанційні сервіси поповнення «Бриз Транспорт» дозволять вам поповнити баланс транспортної карти в будь-який час в найбільш зручному місці, уникаючи черг до кас метрополітену. Однак слід пам'ятати, що після поповнення необхідно активувати кошти на рахунку електронного гаманця карти. Для цього потрібно докласти карту до візуалізатором у вестибюлі метрополітену і дочекатися появи на екрані інформації про поточний стан балансу. Для зручності користувачів термін активації засобів на карті не обмежений - це можна зробити в будь-який час після здійснення платежу.
Сума початкового поповнення проїзного квитка «Подорожник» повинна бути не менше мінімального тарифу на проїзд в метрополітені. Тобто йдемо в метро в касу і оплачуємо карту Подорожник (55 рублів), багаторазовий квиток для проїзду в метро на 10 поїздок (265 рублів), комбінований (трамвай, тролейбус, автобус) квиток на 10 поїздок (240 рублів). Разом: 560 рублів.
Замість традиційної системи знижок типу «20 поїздок по 20 рублів» використовується накопичувальна: наприклад, перші десять поїздок в метро протягом одного календарного місяця коштують 25 рублів, починаючи з 11 поедкі йдуть знижки. І з першого числа нового місяця "лічильник" скинеться. Невикористані поїздки не згорять, як це часто трапляється з БСК. Поповнити картку на даний момент можна тільки в метро, ​​але вже зараз йдуть переговори з декількома банками (щоб з'явилася можливість поповнити рахунок через банкомати) і навіть операторами стільникового зв'язку.
Офіційний сервіс поповнення, без будь-яких комісій і історія платежів зберігається ispp.spbmetropoliten.ru.
Часто народ шукає горезвісний: "визуализатор в вестибюлі Метрополітену", до якого необхідно прикласти картку, про нього (його функціонал) навіть багато співробітників даної контори не чули. Так, активує пристроєм є автомат, на якому показується зазвичай кількість оставщиеся поїздок в метро.
З відгуків:
- Річ відмінна, однак її неможливо здати назад. Якщо на карті залишився хоча б один рубль, то її в касі не приймають, змушують витрачати всі гроші дочиста. А на що я можу витратити цей нещасний рубль. В результаті купив карту за 55 руб, обіцяли повернути гроші якщо здам карту назад, а як справа доходить до повернення, то з'ясовуються "дивовижні" і "несподівані" умови здачі карти!
- Сама карта дуже ненадійний зламалася навпіл просто в руках (ніяких зусиль до цього не додавалося) мені запропонували здати її на експертизу Для цього мені довелося їхати двічі в на ул.Рубінштейна (тому що в метро не приймають). З мене ще раз взяли гроші за карту + я витратилася на дорогу + плюс цілий місяць їздила за повну вартість + нерви .... так нафіга така послуга а відмовитися в офісі від Катря теж ніяк, т.к.на карті були гроші і вони їх не повертають -кажуть типу треба їх проїздити, а потім здати карту (що я і зроблю).
- Купив Подорожник, зробив одну поїздку і в той же день карта померла. У метро її не змінюють, пропонують їхати на Рубінштейна, 32 (останнім часом багато користувачів карти відзначили, що в касах метро, ​​можна замінити карту, просто сплативши вартість носія).
- Перевірити баланс Подорожника можна тільки в касі метро, ​​так як при пріклидиваніі подорожника до візуалізатором у вестибюлі метро, ​​пристрій пише що поїздок нуль.
- Баланс побачити можна (на звичайному перевірочному валідаторі в метро, ​​треба тільки подовше потримати карту).
- У мене з Подорожника постійно "пропадають" гроші, так як часто кондуктори його два рази прикладають до валідатора, і мабуть два рази зчитується поїздка / гроші. Ще один мінус, якщо кондуктор швидко прибере валідатор, то не збільшиться лічильник поїздок.
- При цьому картка ще й не завжди перевірялася ручним контролером кондуктора: доходило до того, що контролер писав "карти немає" навіть коли прикладав картку без всього, я при цьому з кондуктором повинен був бігати по салону до жк-валідатора, щоб, потримавши, кондуктор побачив термін дії.
- Приклала карту при вході в автобус в задній частині салону, села, а кондукторка зажадала ще раз прикладати всім, тому що вона не бачила нічого. І прикладала заново, тільки вже в середині салону. На валідаторі відобразилася стрілочка (а не помаранчевий гурток - значок повтору), тобто списання коштів було вироблено ??? Що за дурниця, дорогий проїзд виходить тоді! Спочатку просять при вході прикладати, а потім ще раз самі прикладають, так і збанкрутувати можна з цією картою ...
До 2011 року велика частина міських автобусів була переведена на нову систему електронного контролю оплати проїзду (СЕКОП). Дана система передбачає наявність стаціонарних валідаторів в салоні транспорту на поручнях (від 4 до 8 штук), які дозволяють пасажирові самостійно виробляти оплату проїзду (валідацію електронного проїзного квитка).
До складу СЕКОП входять валідатори двох типів прості і інформаційні. Прості валідатори мають світлодіодну індикацію, яка інформує пасажира про наступні події: Валідатор готовий до зчитування електронного проїзного квитка.
Проїзд оплачений.
Проїзд не сплачено (наприклад закінчився термін дії).
Електронний проїзний квиток прикладений повторно (проїзд на даному маршруті вже оплачений).
Валідатор заблокований контролером на час перевірки оплати проїзду.



Інформаційні валідатори мають рідкокристалічний дисплей, який, крім індикації подій аналогічних простому валідатора, може виводити інформацію про електронний проїзному квитку (термін дії, ресурс поїздок або баланс в залежності від типу ЕПБ). Для отримання такої інформації необхідно спочатку оплатити проїзд, потім знову прикласти квиток до інформаційного валідатора. Валідатор покаже, що квиток прикладений повторно, і через деякий час відобразить інформацію про ресурс електронного проїзного квитка.
Ну і важливе питання: Як насправді приймають карти "Подорожник" в маршрутках (тешки)? За замовчуванням на багатьох комерційних рейсах, у водіїв є валідатори, для зчитування карт Подорожник. Але водії комерційних маршруток, по відкликає пасажирів використовують Подорожник, неадекватно реагують на цю карту, ставлячись до її користувачам як до халявникам (це пов'язано з умовами формування зарплати водіїв) з ​​усіма наслідками, що випливають. І як зазначили в Комітеті з транспорту Санкт-Петербурга: відсутність зчитувального пристрою - проблема перевізників, а не пасажирів. Немає валідатора - клієнт їде безкоштовно.
!!! баланс можна дізнатися в автоматах поповнення. тільки перед тим як ставлять карту потрібно вибрати меню "едінний проїзний".
При оформленні подорожника є два варіанти - оплата, щоб списувалися гроші, а можна і поїздки. Мінімальна сума поповнення: вартість жетона метро.
Android-додаток Подорожник: Облік поїздок. Петербурзькі транспортні карти з електронним гаманцем дозволяють пасажирові дізнатися тільки загальну суму на гаманці і тільки на станції метро. Ця програма допоможе самостійно вести в своєму смартфоні детальний облік поїздок і засобів на електронному гаманці. Ви один раз натискаєте на кнопку додавання поїздки, а "Подорожник: облік поїздок" визначить знижку, змінить суму на рахунку і оновить статистику Ваших транспортних витрат.
Основні можливості:
- роздільна статистика витрат по місяцях для кожного виду транспорту.
- поточна середня вартість поїздки.
- облік комерційних маршрутів (при оплаті картою).
- журнал за поточний місяць з можливістю скасування помилкових дій.
- автоматичне скидання накопичених поїздок на початку місяця.
Увага! Додаток призначений для "ручного" обліку поїздок. Петербурзькі транспортні карти не мають технічної підтримки NFC.
Зустрічається різний дизайн карти Подорожник, наприклад ювілейні:



Стільки інформації вище було прокладено з інтернету і форумів, на практиці все виявилося простіше, купуємо карту Подорожник, її заставна вартість 55 рублів, як видно на чеку:



Далі, кидаємо туди будь-яку суму (мінімальна вартість проїзд в метро), я кинув 500 рублів, касир показала на дисплеї, що зараховано 500 рублів. Ось і вся процедура покупки даної карти. читаємо далі про онлайн поповненні балансу електронної карти Подорожник.

Як поповнити транспортну карту «Подорожник»?
На валідаторі відобразилася стрілочка (а не помаранчевий гурток - значок повтору), тобто списання коштів було вироблено ?
Ну і важливе питання: Як насправді приймають карти "Подорожник" в маршрутках (тешки)?