БЖД пустила потяги до станції «Національний аеропорт Мінськ»

Дизель-поїзд Мінськ-Пасажирський-Національний аеропорт Мінськ на платформі біля аеропорту Дизель-поїзд Мінськ-Пасажирський-Національний аеропорт Мінськ на платформі біля аеропорту.

7 листопада 2014 року Білоруська залізниця відкрила довгоочікуваний залізничне сполучення з Національним аеропортом Мінськ (Мінськ-2). Дизель-поїзда на станцію «Національний аеропорт Мінськ» відправляються з вокзалу Мінськ-Пасажирський п'ять разів на день (дивіться поточний розклад ), Слідують з однією зупинкою в Смолевичах, дорога займає 70 хвилин. Від залізничної платформи біля аеропорту до будівлі аеровокзалу пасажирів підвозять безкоштовні автобуси. Ціна квитка туди-назад - 50000 рублів. Для довідки: квиток на автобус - 70000 рублів, поїздка на таксі туди-назад - 700000 рублів.

Маршрут руху нового поїзда незвичайний - спочатку склад випливає з Мінська до Смолевичах, де машиніст пересідає в хвіст поїзда, який дає задній хід і деякий час їде в зворотному напрямку, поки не з'їжджає на гілку до аеропорту. У Смолевичах, за задумом Білоруської залізниці, на поїзд до аеропорту можуть пересісти пасажири з електричок і поїздів оршанського напрямки. Таким чином жителі Сходу країни і Смоленської області Росії зможуть дістатися до аеропорту, не заїжджаючи до Мінська.

Платформа розташована за будівлею аеропорту - з боку виходу до літаків Платформа розташована за будівлею аеропорту - з боку виходу до літаків.

Від будівлі аеропорту до платформи - не близько Від будівлі аеропорту до платформи - не близько.

В аеропорт поїзд прибуває на спеціально побудовану платформу зі зворотного боку будівлі, куди подають літаки для посадки / висадки, тому її не видно приїжджають до Мінська-2 на машині. Від будівлі аеровокзалу платформа видалена приблизно на 600-700 метрів, які можна пройти пішки приблизно за п'ять хвилин або сісти в безкоштовний автобус. Відстань невелика, але відчутне і викликає подив, чому платформа так далеко, адже розмістити її ближче нічого не заважало, за винятком неасфальтована автостоянки.

Цими двома обставинами - віддаленістю від будівлі аеропорту і V-подібної схеми руху викликані 70 хвилин, за які поїзд долає відстань від Мінська до аеропорту. Рейсові автобуси з автовокзалу Центральні їдуть швидше - 55 хвилин - і це при тому, що вони зупиняються на всіх полустанках. До того ж автобуси доставляють прямо до входу в аеропорт. Правда і квиток на автобус дорожче - від 33000 до 35000 рублів в одну сторону і сидіння не такі зручні, як в поїзді: відстань між сидіннями (pitch) в дизелі PESA сантиметрів на 20 більше, ніж у рейсових «МАЗах» і «Мерседесах».

У салоні дизель-поїзда PESA є місця «обличчям до обличчя» c зручними столиками У салоні дизель-поїзда PESA є місця «обличчям до обличчя» c зручними столиками.

На нових рейсах ходить новенький Тривагонні дизель польської фірми PESA місткістю 418 чоловік з 145 сидячими місцями, кондиціонером, низькою підлогою і двома туалетами. Квитки можна купити в будь-яких приміських касах, у бортпровідниць в вагоні і в терміналах. Термінали встановлені прямо перед посадкою в поїзд на 3 колії вокзалу Мінськ-Пасажирський і на автобусній зупинці перед входом в аеропорт. З урахуванням того, що новим поїздом користуватимуться співробітники аеропорту, можлива поява проїзних.

Запуск потяга в Національний аеропорт Мінськ стався точно за графіком - дата 7 листопада було обіцяна ще в лютому. Нинішню організацію руху можна назвати тимчасової - в перспективі передбачається пустити по маршруту електрички і перенести платформу ближче до аеропорту. Тоді, можливо, загальний час поїздки скоротиться - хоча б до автобусних 55 хвилин. Тоді у поїздки в аеропорт поїздом з'явиться додатковий плюс. Поки ж вони такі.

плюси

  • Найнижча ціна - 25000 в одну сторону.
  • Відправлення з вокзалу Мінськ-Пасажирський, який ближче від метро, ​​ніж автовокзал Центральний.
  • Більш високий, ніж в автобусі, комфорт поїздки за рахунок просторих вагонів, низької підлоги і наявності в поїзді туалетів і кондиціонера.
  • Багаж залишається при собі, не треба здавати в вантажний відсік автобуса.

мінуси

  • Поїздка довше, ніж на автобусі (70 проти 55 хвилин).
  • Потрібно пересідати з поїзда на автобус.
  • Потяги ходять 5 раз в день, автобуси - близько 30.

Розклад руху поїздів до аеропорту Мінськ-2 Поїзд Відправлення Прибуття У шляху Дні тижня Зупинки Ж / д вокзал Мінськ-Пасажирський ▶ Національний аропорт Мінськ 7010/7009 5:35 6:31 55 хв Eжедневно Смолевичи, а / п Мінськ-2 7014/7013 8:45 9:41 55 хв Eжедневно Смолевичи, а / п Мінськ-2 7018/7017 12:20 13:16 55 хв Eжедневно Смолевичи, а / п Мінськ-2 7022/7021 16:30 17:26 55 хв Eжедневно Смолевичи , а / п Мінськ-2 7026/7025 20:25 21:21 55 хв Eжедневно Смолевичи, а / п Мінськ-2 Національний аеропорт Мінськ ▶ Ж / д вокзал Мінськ-Пасажирський Поїзд Відправлення Прибуття У шляху Дні тижня Зупинки 7012/7011 07 : 30 8:25 55 хв Eжедневно Смолевичи 7016/7015 11:05 12:00 55 хв Eжедневно Смолевичи 7020/7019 14:35 15:30 55 хв Eжедневно Смолевичи 7024/7023 18:30 19:25 55 хв Eжедневно Смолевичи 7028/7027 22:25 23:20 55 хв Eжедневно Смолевичи