Челябінський автобус
- 2011 рік [ правити | правити код ]
- 2012 рік [ правити | правити код ]
- 2013 рік [ правити | правити код ]
- 2014 [ правити | правити код ]
- 2015 год [ правити | правити код ]
- 2016 год [ правити | правити код ]
- 2017 год [ правити | правити код ]
- Філія в МУП «Челябгортранс» [ правити | правити код ]
- Філії МУП «Челябінскавтотранс» [ правити | правити код ]
- МУП «Челябінський автобусний транспорт» [ правити | правити код ]
- ТОВ «Громадський міський транспорт» [ правити | правити код ]
- Історія вартості проїзду [ правити | правити код ]
- У царські часи [ правити | правити код ]
- У пострадянський час [ правити | правити код ]
- Фотогалерея [ правити | правити код ]
- Коментарі [ правити | правити код ]
Челябінський автобус - автобусна система , Відкрита в Челябінську 13 вересня 1925 року . На даний момент діє 24 регулярних міських маршрутів , Експлуатується 180 машин
, Що обслуговуються в двох автобусних парках .
21 січня 1911 року о 10:00 перший автобус пішов від зупинки «Біржа» ( вул. Кірова, 82 ) на вокзал. Як таких зупинок автобус не мав, посадка проводилася в будь-якому зручному для пасажирів місці. Перевезеннями на той момент займалося Уральське автомобільне товариство. Влітку все того ж року маршрут продовжили до дач на озері Смоліне . Дачний абонемент коштував 25 рублів. Вартість проїзду в автобусі тоді була встановлена: для дорослих - 15 копійок, для дітей - 10 копійок.
17 грудня 1911 року в міській газеті «Голос Приуралля» з'явилося повідомлення про запуск ще одного автобуса за маршрутом Соборна площа ( площа Ярославського ) - Вокзал. Пізніше автобусний рух було закрито на невизначений термін.
сучасний автобус діє в Челябінську з 13 вересня 1925 року : Тоді відкривається автобусне сполучення за маршрутом № 1 «Кам'яний міст - Залізничний Вокзал». Маршрут обслуговували два автобуса «Лейланд». Пізніше в нашому місті з'явилися ще 2 автобуси «АМО».
До 1934 року автобусне господарство налічувало 31 одиницю, більшу частину складали вітчизняні автобуси АМО-Ф-15. У квітні 1940 року автомобільний транспорт починає перевозити пасажирів від Челябінська до Свердловська, час у дорозі становила 7 годин, щодня виконувалося 2 рейси. Можна було проїхати цю відстань і за 5 годин: поряд з автобусами курсували і шестимісні автомобілі ЗІС-101 .
13 січня 1960 року відкривається Челябінський автобусний парк № 1 в металургійному районі , На шосе Металургів. Нове підприємство займалося обслуговуванням не тільки міських маршрутів, яких на той час було вже 14, але і міжобласних, до Уфи , і Свердловська (В РРФСР), Кустаная і рудного (В Казахської РСР).
У листопаду 1965 року відкривається нова будівля для автовокзалу на вулиці Киштимскій 30, куди і переносять автостанцію. До послуг пасажирів зал очікування на 500 осіб, довідкове бюро, камера зберігання, буфет, туалети, кімнати відпочинку. Автовокзал мав 10 платформ і перон для прибуття. У той час виконувалося близько 300 рейсів на добу по 50 маршрутам, в напрямку Свердловська, кургану , Троїцька і Уфи.
C 1986 з НДР , А з 1990 року вже з об'єднаної Німеччині , І до 1996 року, почали надходити автобуси угорського виробництва марки Ikarus . У деяких автобусах, які встигли попрацювати, можна було побачити таблички на німецькій мові. Автобуси відрізнялися високою надійністю, прохідністю і невибагливістю до обслуговування.
У травні 2005 року була зроблена перша спроба оновлення рухомого складу. Так, на придбання 10 нових автобусів ЛіАЗ-5256.25 для МУП «Челябгортранс» було витрачено 26 млн. 900 тис. Руб. [1]
У грудні 2007 року місто отримало 88 нових автобусів моделі НефАЗ-5299-20-22. Вони оснащені сучасним дизельним двигуном, відповідним стандарту Euro-3, а також 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Нова техніка прийде на зміну застарілому рухомого складу - автобусів ЛіАЗ-677 і Ікарус-280. [2]
У листопаді 2008 року для автотранспортних підприємств Челябінська було закуплено 47 автобусів моделі ЛіАЗ-5256.26. Автобуси розійшлися в філії №2, 3 і 4. [3]
В даний час автобусне сполучення присутній у всіх районах міста і станом на 2016 рік налічує 17 постійно діючих маршрутів. За останній час автобусний транспорт зазнав великих змін:
2011 рік [ правити | правити код ]
- 8 вересня, презентація нової партії автобусів на площі Революції [4] . Було представлено 50 автобусів моделі ЛіАЗ-5256.53 в вишнево-піщаної колірній схемі.
- 17 жовтня, скасування експлуатації автобусів моделі Ikarus-280 і ЛіАЗ-677 , Останні рейси були відзначені на маршрутах № 42 [5] , 67-з [6] і 112-з [7] .
2012 рік [ правити | правити код ]
- 1 вересня, автобусний маршрут № 64 «ТК Синьогора - вул. Бейвель »продовжено до Автоцентру. Нова траса: «ТК Синьогора - Автоцентр».
- 1 листопада, автобусний маршрут № 59 «Вул. Мамина - вул. Братів Каширін »продовжено до Автоцентру. Нова траса: «Вул. Мамина - Автоцентр ».
- 10 листопада, відкрито новий маршрут № 83 «Вокзал - сел. Старокамишинськ », з інтервалом 20-25 хвилин. На лінії курсують 3 автобуси.
- 3 грудня, стають взаємно-кільцевими маршрути № 15 « ЧМК - ЮУрГУ »І № 16« ЧМК - вул. Братів Каширін ». На маршрутах працює по 15 машин. Інтервал руху - 10-15 хвилин. Маршрут № 15 рухається за годинниковою, а № 16 - проти годинникової стрілки.
- 12 грудень, на автобусному маршруті № 34 «ЧТЗ - Автоцентр» збільшено кількість машин. Інтервал зменшений з 15 до 6 хвилин.
2013 рік [ правити | правити код ]
- 17 січня, автобусний маршрут № 14 «Сел. Новосінеглазово - Обласна лікарня »продовжено до Залізничного Вокзалу. Нова траса: «Сел. Новосінеглазово - Залізничний вокзал »
- 18 лютого, знову відкритий, скасований в 2009 році, маршрут № 5 зі зміненою трасою руху «Вул. Мамина - вул. Танкістів - проспект Леніна - Героїв Танкограда - вул. Комарова - вул. Мамина ».
- 23 лютого, у маршрутів № 5 «Вул. Мамина - вул. Комарова - вул. Мамина »і № 7« ЧТЗ - Мехколонна »були змінені траси руху. Тепер вони стали кільцевими: № 5 «Вул. Мамина - вул. Хохрякова - Мехколонна - вул. Комарова - вул. Мамина »і № 7« Вул. Мамина - вул. Комарова - Мехколонна - вул. Хохрякова - вул. Мамина ».
- 6 березня, змінено маршрут прямування автобуса № 53 «Автобусний парк - сел. Стройкомбінат ». Нова траса: «ЧМК - сел. Стройкомбінат ».
- 1 квітня, на маршрут № 42 додається дві машини. Інтервал скорочений з 28 до 18 хвилин.
- 1 квітня, на маршруті № 34 прибираються кілька машин. Інтервал збільшений з 6 до 15 хвилин.
- 1 квітня, на маршруті № 71 «ЧМК - вул. Чичеріна »додані вечірні рейси після 19.00.
- 1 квітня, на маршруті № 83 скорочується кількість машин. Інтервал збільшений до 30 хвилин.
- 1 травня, автобусний маршрут № 83 знову посилили і продовжили до ЮУрГУ. Інтервал 10-12 хвилин. Нова траса: «Сел. Старокамишинськ - Залізничний Вокзал - ЮУрГУ ».
- 17 травня, знову на маршруті № 83 скоротили кількість машин до 5. Інтервали в окремі години досягає до 1 години. У «годину пік» 20-25 хвилин.
- 25 травня, траса автобусного маршруту № 53 скорочена до ДК «Будівельник». Нова траса: «Сел. Стройкомбінат - ДК «Будівельник» »
- 1 червня, на маршруті № 83 змінюється розклад. У «годину пік» автобуси слідують з інтервалом 10-11 хвилин, в окремий час до 20 хвилин.
- 1 червня, на маршруті № 14 у вихідні дні буде працювати 3 машини замість однієї. Встановлено єдине з буденних днем розклад.
- 7 червня, на маршруті № 83 скорочується кількість машин. Інтервали від 15-30 хвилин до години.
- 12 вересня, друга хвиля надходження автобусів моделі «ЛіАЗ-5292.71», що працюють на метані [8] .
- 1 грудня, на маршрут № 31 «Вул. Академіка Корольова - ЧМК »і № 71« ЧМК - вул. Чичеріна »додаються машини. На 31 маршруті працюватиме 15 машин замість 8, за рахунок додавання інтервал зменшений з 30 до 10 хвилин. За 71 маршруту в вихідні дні працюватимуть 12 машин замість 9, за рахунок додавання інтервал зменшений з 15 до 10 хвилин.
- 2 грудня, відкривається маршрут № 103 з трасою «ЧМК - АМЗ», на маршруті працюють 3 машини [9] .
- 19 грудня, автобусний маршрут № 51 продовжено до зупинки Обласна лікарня. Нова траса: «Сел. Соснівка - Обласна лікарня ». За рахунок додавання однієї машини інтервал скорочений з 60 до 30 хвилин [10] .
2014 [ правити | правити код ]
- 1 січня, відкрито новий автобусний маршрут № 2 з трасою: «ЮУрГУ - Мехколонна». Працюють дві машини з інтервалом 40 хвилин.
- 18 лютого, автобусний маршрут № 18 «Вул. Чичеріна - Залізничний вокзал »продовжено до Автоцентру по Краснопольському проспекту. Нова траса: «Залізничний вокзал - Автоцентр» [11] .
- 25 лютого, по маршруту № 2 будуть працювати 4 машини з інтервалом в 24 хвилин.
- 1 квітня, відкрито новий автобусний маршрут № 20 по трасі «Вул. Мамина - вул. Героїв Танкограда - сел. АМЗ » [12] .
- 8 квітня, автобусний маршрут № 31 продовжено до вулиці Академіка Сахарова. Нова траса: «ЧМК - вул. Академіка Сахарова ». Маршруту №71 повернута колишня траса «ЧМК - вул. Чичеріна ».
- 22 квітня, автобусний маршрут № 51 продовжено до Автовокзалу «Юність». Нова траса: «Сел. Соснівка - Автовокзал «Юність» ». Для того, щоб інтервали на маршруті не збільшилися, додають одну машину.
- 25 серпня, відкрито новий автобусний маршрут № 19, який працює по трасі «Автобусний парк - вулиця Бейвель - вулиця Чичеріна - Комсомольський проспект - вулиця Молодогвардійців - Автобусний парк» [13] . Інтервал 15 хвилин.
- 27 серпня, відкрито новий маршрут № 65. Маршрут проходить від Автоцентру по Краснопольському проспекту - вулиці Чичеріна - Комсомольському проспекту - Свердловському проспекту - вулиці Черкаській - вулиці Богдана Хмельницького до Аеропорту [14] .
- 28 серпня, 20 маршрут переходить на обслуговування мікроавтобусами Ніжегородец-222702 . Інтервал руху - 15 хвилин.
- 18 вересня, автобус № 18 «Залізничний вокзал - Автоцентр» поїхав за оновленим маршрутом. Тепер транспортний засіб не буде рухатися по вулиці Червоної в напрямку Північно-Заходу, а поїде по вулиці Цвіллінга [15] .
- 9 жовтня, автобусний маршрут № 51 продовжено до зупинки Автобусний парк. Нова траса: «Сел. Соснівка - Автобусний парк ». На маршруті працює 5 машин, інтервал в межах 30-35 хвилин [16] .
- 6 листопада, на маршрут № 51 додані ще дві одиниці ПС. По маршруту тепер працюють 7 машин з інтервалом 23-25 хвилин.
- 1 грудня, маршрут № 23 «Обласна лікарня - Автобусний парк» змінює свою трасу. Тепер маршрут транспортного засобу буде охоплювати 47, 51, 55, 56 мікрорайони північного заходу [17] .
- 3 грудня, маршрут № 59 переходить на обслуговування мікроавтобусами Ніжегородец-222702. Інтервал колишній - 42-45 хвилин.
- 21 грудня, у зв'язку з браком паливно-мастильних матеріалів, автобуси вийшли тільки на маршрути № 1, 4, 15, 16, 18, 26, 31, 34, 51, 62, 64, 80, 81, 95 і 103 [18] .
- 22 грудня, після ряду інцидентів, все робочі автобуси знову на лінії [19] .
2015 год [ правити | правити код ]
- 17 лютого, відміняється маршрут № 103 «ЧМК - АМЗ», з огляду на тиску від комерційного перевізника ТОВ «Консул».
- 20 лютого, відкритий автобусний маршрут № 21 з трасою «ЧМК - Чистопольская вулиця». Працює в режимі тестування.
- 1 квітня, по автобусному маршруту № 20 змінюється траса руху. Маршрут пройде від вул. Мамина по вулиці Героїв Танкограда, вулиці Воровського, Уфімського тракту, далі маршрут завернёт на вулицю Трактове, вулицю Кузнєцова, пізніше на Уфимський тракт і далі знову до вул. Мамина. Інтервал руху - 15 хвилин.
- 14 квітня, прибуття чотирьох автобусів моделі «ПАЗ-32054» [20] . Ці автобуси вийдуть на віддалені маршрути №17 і 52 [21] .
- 12 травня, по приміських маршрутах № 123 «Копейськ - ЮУрГУ», № 124 «Вокзал - Копейськ» і № 176 «Обласна лікарня - Копейськ» стали працювати автобуси МУП «ЧАТ».
- 17 травня, закінчення тестування автобусного маршруту № 21 з трасою «ЧМК - Чистопольская вулиця».
- 15 червня, скасування обслуговування міжміських маршрутів № 124 «Вокзал - Копейськ» і № 176 «Обласна лікарня - Копейськ», зважаючи на низький пасажиропотоку.
- 13 липня, прибуття з Магнітогорська 9 б / у автобусів моделі ЛіАЗ-6212.00 . Перше їх поява було зафіксовано на маршрутах № 4, 34, 64 [22] .
- 25 серпня, маршрут автобуса №81 «Чистопольская вулиця - ЮУрГУ» продовжать до міської поліклініки № 11. Траса колишня, але з заїздом на вулицю Василевського [23] .
- 13 вересня, до Дня міста Челябінськ отримав 32 нових автобуса, двадцять два з яких автобуси середньої місткості марки « Marcopolo »І десять великої місткості марки« НефАЗ » [24] .
- 16 жовтня переноситься траса руху маршруту № 15/16 «ЧМК - Бр.Кашіріних» / «ЧМК - ЮУрГУ» з вул. Професори Благих на Краснопільський проспект, вул. Бейвель [25] .
- З 16 жовтня, садові маршрути Челябінська закриються до наступного року. П'ять місяців челябинские транспортники доставляли садівників до своїх ділянок. Всього було перевезено понад мільйон пасажирів. Тепер автобуси, які працювали на садових напрямках поїдуть по міських маршрутах [26] .
- 1 листопада, вартість проїзду для пасажирів трамваїв, тролейбусів і автобусів за готівковий розрахунок складе 20 рублів [27] .
- З 1 листопада експреси № 55 і № 65, які доставляють городян до аеропорту, змінять свій розклад, зокрема, зникнуть деякі рейси і зупинки. Автобус №55 буде слідувати без заїзду до автостанції у Обласної лікарні, в той час як №65 буде тепер починати свій рух ні з північного заходу, а від ТК «Синьогора» [28] .
- 26 листопада в зв'язку з відсутністю пасажиропотоку і виробничою необхідністю, скасовується експрес № 65 прямував по трасі «Залізничний вокзал - ДС« Юність »- Аеропорт».
- 7 грудня траса автобуса № 34 «Автобусний парк - ЧТЗ» буде продовжений до МЕХКОЛОНА. Маршрут обслуговуватимуть 11 машин.
2016 год [ правити | правити код ]
- 8 лютого, в зв'язку з нестачею рухомого складу, оголошується закриття автобусних маршрутів № 2 "ЮУрГУ - Мехколонна" і № 7 "Вул. Мамина - Мехколонна". Так само, будуть збільшені інтервали на маршрутах № 15, 16, 31, 51 і 123 [29] .
- 8 лютого, на маршруті № 66 "ЧКПЗ - ст. Шершні" працюватимуть автобуси двох перевізників ТОВ "Екіпаж" і МУП "Челябавтотранс". Вартість проїзду в автобусах МУП "ЧАТ" становитиме за готівковий розрахунок 20 рублів, при оплаті транспортною картою 18 рублів. За картками школяра і студента 10 рублів. У муніципального перевізника на лінію вийдуть 10 автобусів Маркополо Бравіса, які можна дізнатися за логотипом підприємства букві "А" на борту. В автобусах ТОВ "Екіпаж" ціна проїзду залишиться колишньою - 15 рублів [30] .
- 24 лютого, в зв'язку браку справних автобусів 4 автоколони йде скорочення і зміну рейсів на маршрутах № 17, 33, 81 і 83. [31] .
- 28 квітня, припинення обслуговування маршруту № 14 «Залізничний вокзал - с. Новосінеглазово ». Замість нього посилюється маршрутне таксі № 2 з аналогічною трасою. На маршруті будуть діяти пільгові транспортні карти.
- 13 травня, повернення МУП "ЧАТ" на маршрут № 14. На лінії працює один автобус, в день виконується 4 рейси.
- 4 липня, автобусний маршрут № 23 «Автобусний парк - Обласна лікарня» почне перевозити пасажирів за зміненою схемою маршруту. Тепер транспортна доступність буде забезпечена для жителів селища «Благодатово». [32]
- 16 липня, в зв'язку з закриттям маршрутного таксі № 82, автобусний маршрут № 41 в тестовому режимі продовжений до Ж / Д Вокзалу, за напрямом «Аеропорт - Ж / Д Вокзал». У будні працюють шість машин, у вихідні чотири. [33]
- 5 вересня, в зв'язку з закриттям міжміського 123 маршруту, відбувається остаточний розрив муніципального міського автобусного сполучення між Челябінськом і Копейському.
- 22 листопада, автобусний маршрут № 41 повертається на колишню трасу «ДК« Будівельник »- Аеропорт», в зв'язку закінченням тестового режиму.
- 23 листопада, автобусний маршрут № 51 коротшає до траси «Обласна лікарня - сел. Соснівка ». На маршрут буде задіяно 3 автобуси. [34]
- Грудень, за несвоєчасну плату, 15 лізингових газових автобусів ЛіАЗ-5292.71 були передані з МУП «Челябінський автобусний транспорт» в ПАТ « ГТЛК ». Так само, були передані автобуси міжміського класу ЛіАЗ-5256.58.
2017 год [ правити | правити код ]
- 13 березня, з реєстру автобусних маршрутів виключені: 19, 20, 23, 28, 62, 71 і 83. Причина: критична нестача автобусів для обслуговування;
- 28 квітня, остаточна реорганізація МУП «Челябінський автобусний транспорт». Оголошено офіційний перевізник ТОВ «Громадський міський транспорт», автобуси якого взяті в оренду у МУП «ЧАТ»;
- 20 червня, в зв'язку з недостатньою кількістю автобусів садові маршрути працюють тільки 4 дні на тиждень [35] , А міські маршрути № 14, 15, 16, 18, 28, 33, 34, 42, 43, 52 - закриті. Залишилося 12 маршрутів [36] . Управління транспорту зажадало від перевізника в найкоротший термін відремонтувати автобуси і відновити закриті маршрути [37] , Однак через тиждень знову були запущені тільки 14, 28, 42 і 52 маршрути;
- 29 червня, остаточне закриття маршруту № 5 «Вулиця Мамина - Мехколонна», в зв'язку критичної нестачі рухомого складу;
- 30 червня, розірвані кільцеві маршрути № 15 «ЧМК - ЮУрГУ - ЧМК» і № 16 «ЧМК - ЮУрГУ - ЧМК», тепер вони будуть ходити по наступним трасах: № 15 «ЧМК - Алое Поле - Пос. Шершні »і № 16« ЧМК - Пос. Челябенерго - Пос. Шершні »;
- 3 липня, відкриття маршруту № 32 «Автобусний парк - Обласна лікарня», до 13 березня ходив по номером 23;
- 22 вересня, відновлюється робота автобусного маршруту № 59 «Вулиця Мамина - Автобусний парк»;
- 28 вересня, відкриття автобусного маршруту № 38 «Сел. Новосінеглазово - сел. Чурилова »;
- 14 жовтня, закриття автобусного маршруту № 38 «Сел. Новосінеглазово - сел. Чурилова »;
- 16 жовтня, поновлюється обслуговування маршруту № 81 «Чистопольская вул. - ЮУрГУ »;
- 17 жовтня, поновлюється обслуговування маршруту № 16 «ЧМК - Пос. Челябенерго - Пос. Шершні »;
- 21 жовтня, поновлюється обслуговування маршруту № 15 «ЧМК - Алое Поле - Пос. Шершні »;
- 23 жовтня, відновлюється робота автобусного маршруту № 18 «Залізничний вокзал - Автобусний парк»;
- 25 жовтня, скасування автобусних маршрутів № 33 «Залізничний вокзал - Училище» і № 59 «Вулиця Мамина - Автобусний парк»;
- 3 листопада, передача маршруту № 15 «ЧМК - ЮУрГУ» підприємству ТОВ «Перша транспортна корпорація»;
- 8 листопада, передача маршрутів № 16 «ЧМК - сел. Шершні », № 51« Обласна лікарня - сел. Соснівка »і № 52« Обласна лікарня - сел. Ісаково »підприємству ТОВ« Перша транспортна корпорація »;
- 20 листопада, поновлюється обслуговування автобусного маршруту № 34 Автобусний парк - Мехколонна;
- 4 грудня, автобусний маршрут № 34 продовжено в нові мікрорайони Краснопільської майданчика по трасі Автобусний парк - вул. Професори Благих - Краснопільський просп. - Мехколонна;
- 9 грудня автобусні маршрути 15 і 16 знову стали кільцевими ЧМК - ЮУрГУ - ЧМК.
Філія в МУП «Челябгортранс» [ правити | правити код ]
Створено розпорядженням Глави міста Челябінська від 01.03.2001 № 245-п в цілях забезпечення ефективного функціонування міського пасажирського транспорту.
Адреса: Челябінськ, вулиця Праці, 66
Підприємство мало відокремлені підрозділи (філії) які не були юридичними особами, основною метою яких було перевезення пасажирів; забезпечення своєчасного обслуговування і ремонту рухомого складу і його безпеки; навчання і підвищення кваліфікації водіїв; забезпечення безпеки руху; надання платних послуг з перевезення населення; надання транспортних послуг; організація продажу квитків за маршрутами; організація контролю на зупиночних пунктах і лінії; ін.
- філія «Автобусний парк № 1», м Челябінськ, шосе Металургів, 88;
На підставі звернення Управління транспорту Адміністрації міста Челябінська від 21.01.2011 № 1345 розпорядженням першого заступника Глави Адміністрації міста Челябінська від 20.04.2011 № 2323-к щодо МУП «Челябгортранс» відкрита процедура ліквідації.
Філії МУП «Челябінскавтотранс» [ правити | правити код ]
Створено розпорядженням Глави міста Челябінська від 31.12.2003 № 2278 з метою забезпечення ефективного функціонування міського пасажирського транспорту.
Адреса: Челябінськ, вулиця Праці, 66
Підприємство мало відокремлені підрозділи (філії) які не були юридичними особами, основною метою яких було здійснення пасажирських перевезень та забезпечення виробничого і соціального розвитку МУП «Челябінскавтотранс»:
- Філія № 1 - 454008, р Челябінськ, Цинковая вул., 8,
- Філія № 2 - 454 138, м Челябінськ, вул. Молодогвардійців, 3,
- Філія № 3 - 454 053, м Челябінськ, Троїцький тракт, 17,
- Філія № 4 - 454102, р Челябінськ, Копейськ шосе, 36Г
На підставі звернення Управління транспорту Адміністрації міста Челябінська від 02.08.2010 № 21054 розпорядженням Глави Адміністрації міста Челябінська від 06.08.2010 № 6284 щодо МУП «Челябінскавтотранс» була відкрита процедура ліквідації.
В даний час, всі філії об'єднані в один, і переміщені на територію колишньої філії № 2.
МУП «Челябінський автобусний транспорт» [ правити | правити код ]
Створено розпорядженням Глави міста Челябінська від 14.09.2010 № 6894-к шляхом реорганізації МУП «Челябінскавтотранс».
- Адреса: Челябінськ, Червона вулиця, 65
- Гараж: Челябінськ, вулиця Молодогвардійців, 3
В даний час є єдиним автобусним парком в місті. У листопаді 2016 року МУП «Челябінський автобусний транспорт» був визнаний банкрутом [38] .
28 квітня оголошено про остаточну реорганізації підприємства.
ТОВ «Громадський міський транспорт» [ правити | правити код ]
Створено шляхом реорганізації МУП «Челябінський Автобусний Транспорт».
З 28 квітня обслуговує муніципальні автобусні маршрути. Працюють автобусами закритого парку МУП «ЧАТ», взятими в оренду.
- Гараж: Челябінськ, вулиця Молодогвардійців, 3
Система маршрутів більше 40 років глобально не корегували, а тільки скорочувалася. Тільки в 2017 році було тимчасово закрито 11 маршрутів [36] . На сьогоднішній день найдовший маршрут - 1, найкоротший маршрут - 95.
З 10 листопада 2017 року ціна за квиток в челябінському автобусі становить 23 рубля. Також для проїзду існують пільгові транспортні карти. Їй може скористатися будь-який житель міста Челябінська. Карту можна придбати у кондуктора в громадському транспорті, в пунктах видачі та поповнення. Перевагою карти є можливість оплати проїзду не тільки за себе, але і за іншу людину. Поповнити транспортну карту можна в пунктах видачі та поповнення без комісії, а також у відділеннях «Челябінвестбанка» .
Залежно від суми поповнення, на транспортній карті записується відповідний тариф [39] :
Сума поповнення Вартість проїзду від 30 до 299 рублів 23,00 руб. від 300 до 499 рублів 22,30 руб. від 500 до 699 рублів 21,90 руб. від 700 і більше 20,70 руб.
Історія вартості проїзду [ правити | правити код ]
З 1999 по 2008 рік, проїзд в міському громадському транспорті підвищувався стабільно - на 2 рубля. Але з 2008 року відбувся поділ вартості проїзду на МЕТ і АТ, коли у перших підвищення проїзду становила до 10 рублів, тоді як у останніх піднялося до 12 рублів, через дешевизну електрики на тлі бензинового палива. Але з черговим підняттям цін в 2012 році, знову прийшло в рівність.
Дата установки тарифу Вартість проїзду 21 січня 1911 року 15 коп. 1 січня 1999 року 2,00 руб. 15 лютого 2001 року 4,00 руб. 1 лютого 2003 року 6,00 руб. 3 квітня 2006 року 8,00 руб. 1 квітня 2008 року 12,00 руб. 1 липня 2012 року 15,00 руб. 1 листопада 2015 року 20,00 руб. 10 листопада 2017 року 23,00 руб.
У царські часи [ правити | правити код ]
За радянських часів [ правити | правити код ]
У пострадянський час [ правити | правити код ]
В даний час [ правити | правити код ]
Фотогалерея [ правити | правити код ]
Автобус 28 маршруту на вулиці Барбюса
Автобус 4 маршрути на кінцевій станції «Вулиця Мамина»
Автобус 42 маршруту на кінцевій станції «2-я Павелецкая вулиця»
Автобус 4 маршрути на проспекті Леніна
Автобус 4 маршрути під час перерви на кінцевій станції «Вулиця Мамина»
Автобуси з різними поломками на території колишнього філії № 2
Коментарі [ правити | правити код ]
- ↑ За словами працівників парку, автобуси пропрацювали з 1994 по 2005 роки
- ↑ Два автобуси з заводськими номерами 3 і 4 прибутку в Челябінськ 09.1997 року, і пропрацювали до 2006 року.
- ↑ Працював на 4 маршруті до 2005 року.