Четверта лінія мінського метро буде кільцевої
13 жовтня 2015 о 16:45 / Переглядів - 41 447
Мінські влада вирішила змінити трасування перспективної четвертої лінії мінського метро. Замість гілки, яка повинна була пов'язати Веснянку з Чижівка, тепер пропонується побудувати кільцеву лінію.
У 2010 році на підставі попереднього генерального плану Мінська була розроблена «Комплексна транспортна схема» міста, частиною якої була «Схема розвитку Мінського метрополітену». За цим планом, крім пари вже існуючих ліній, до 2035 року в Мінську намічалося будівництво ще двох: третя зв'язала б житлові райони Зелений Луг і Курасовщіна, а четверта - Веснянку і Чижівка. Відповідні схеми, що ілюструють цей план, досі прикрашають офіційні сайти Мінського метрополітену і «Мінскметростроя».
Якщо третя лінія почала будуватися відповідно до затвердженої раніше схемою, то траса четвертої гілки була змінена. По крайней мере, якщо вірити «Генеральну схему розвитку метрополітену», представленої разом зі свіжим міським генпланом. Згідно з документом, «нова» четверта лінія лише частково, на своєму північному і східному ділянках, повторить маршрут «старої». А ось від відгалужень в сторону «Мінськ-Арени» і Чижівка, судячи з усього, тепер вирішено відмовитися. Після перспективної станції «Автовокзал" Східний "» лінія пройде далі під Другим транспортним кільцем: вулицями Денисовський, аеродромного, проспектом Пушкіна, утворивши в кінцевому підсумку кільце, перше в Мінському метрополітені.
Протяжність лінії при цьому складе 25,4 км. На ній планують побудувати 17 станцій, з них шість утворюють пересадочні вузли з іншими гілками (в районі ст. М. «Площа Бангалор», «Академія наук», «Тракторний завод», «Аеродромна», «Міхалово» і «Пушкінська») . Крім це, на лінії намічено спорудження двох метродепо (в промзонах тракторного заводу і вул. Ольшевського).
Терміни початку будівництва четвертої лінії поки не називаються. Очевидно, що міська влада і метробудівці зараз сконцентруються на зведенні третьої гілки. До 2019 року планується здати в експлуатацію першу чергу третьої лінії (від ст. М. «Ювілейна площа» до ст. М. «Ковальська Слобода»), потім вона буде продовжуватися в південному (друга черга з 3 станціями) і північному (третя черга з 4 станціями) напрямках. Такі масштабні роботи, швидше за все, розтягнуться до кордону 2020-2030-х років.
А ось в якому напрямку буде розвиватися будівництво метрополітену далі, поки точно не визначено. Зараз відповідні міські структури вибирають з двох можливих варіантів: четвертої черги третьої гілки (продовження до Зеленого Луга) або першої черги Кільцевої лінії, яка повинна пройти від площі Бангалор до автовокзалу «Східний».
Що стосується планів з розвитку перших двох ліній метрополітену, то в «Генеральну схему» як і раніше передбачені перспективні станції «Смоленська», «Шабан» і «Червоний Бор», а станція «Щемисліца» (за «Малинівка»), навпаки, з неї виключена.
Крім метро, в новому генплані передбачено розвиток і інших видів транспорту, включаючи електричний. Зокрема, збережені всі майбутні трамвайні лінії, які фігурували в документі раніше: до 2020 року міська влада не втрачають надію продовжити трамвай від вулиці Жовтневої до Малініна, до 2030-го - пустити трамвай в Сухарева і в Логойск. Нарешті, в перспективних планах міста створення швидкісного трамвайного півкільця через житлові райони на заході і півдні Мінська (від проспекту Переможців до Ангарської). Крім цього, трамвай рано чи пізно повинен зв'язати столицю з Білорусько-Китайським індустріальним парком, селищем Сокіл і Національним аеропортом «Мінськ».
джерело: Onliner.by
Поділися записом в соціальних мережах: