Чому помер "АероСвіт"

  1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

15 березня 2013, 20:13 Переглядів: 15 березня 2013, 20:13 Переглядів:   У банкрутство авіакомпанії несподівано звинуватили

У банкрутство авіакомпанії несподівано звинуватили ... & nbsp; пасажирів & nbsp ;. Фото: Анастасія Іскрицька

Банкрутство "АероСвіту", як з'ясовується, не було спонтанним - до нього авіакомпанія йшла п'ять років! 2007-й був останнім роком, коли вона отримала прибуток. Доходи за цей час зросли в 2,9 рази, кількість рейсів і перевезених пасажирів - в півтора, але при цьому витрати збільшилися в 3,4 рази.

Такі цифри вчора озвучив глава наглядової ради компанії Григорій Гуртовий. Торкаючись основних причин її безславної кончини, він зазначив гніт витрат за аеронавігаційне і Аеропортівський обслуговування повітряних суден, недосконалу систему формування цін і зборів, відсутність підтримки акціонерів з боку держави. "Шановна влада, визначитеся, будь ласка, чи потрібна вам авіатранспортна галузь і за якими правилами вона повинна працювати", - вигукнув Гуртовий.

Представник цієї самої влади перший заступник голови Державіаслужби Олександр Гречко парирував, що його відомство якраз і зайнято тим, щоб в Україні встановилися цивілізовані правила гри на ринку авіаперевезень. Гречко відмовився коментувати чутки про те, що до банкрутства "АероСвіту" нібито причетний глава групи компаній "Приват" Ігор Коломойський. "Державіаслужба вибудовує систему таким чином, - підкреслив він, - щоб виключити вплив будь-якої особистості на безпеку і комфорт". Чиновник навіть пасажирів дорікнув: "Якщо в авіакомпанії недостатній сервіс, не треба на це спокійно дивитися або критикувати осторонь - треба писати, вносити свої пропозиції, вимагати".

ХАОС. "З вимогливістю вийшла невдача - Державіаслужба лише спостерігала, як наша компанія знаходиться на межі прірви, і жодного разу не втрутилася, - обурений пілот" АероСвіту ", нині втратив роботи і зарплати. - В результаті кілька сотень висококласних співробітників авіакомпанії викинуті на вулицю. Частина пілотів перейшла в МАУ, хтось шукає роботу в Росії і далекому зарубіжжі. в офісі компанії повний хаос. А там документація за останні роки, бланки суворої звітності. Люди намагаються повернути борги із зарплати через суди. Ще недавно ми пишалися тим, що тр удімся в "АероСвіті". Зараз за краще не згадувати ".

На питання "Сегодня", для кого приклад банкрутства "АероСвіту" виявиться заразливим і чи не стануть таким послідовником МАУ, яким вже перейшла частина виконуваних раніше конкурентами рейсів, глава наглядової ради і співвласник МАУ Арон Майберг відповів обтічно. Мовляв, щоб не повторити сумний досвід, потрібно звести до мінімуму можливі ризики і зменшити амбіції. За словами Майберга, МАУ поки офіційно не замахується на далекомагістральні рейси до Нью-Йорка, Торонто, Бангкока, Пекіна, Делі, Хошиміну, які перш виконував "АероСвіт". Втім, на Бангкок в рамках чартерної програми вже пробується Б-737 МАУ, хоча для цього доводиться сідати на дозаправку в пакистанському аеропорту Лахор.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Чому помер" АероСвіт "". інші Новини економіки дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Олександр Ільченко

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ