ДАІ: Є контакт!

  1. Що питали? Що відповідали?

Кожну другу і четверту суботу місяця з 10

Кожну другу і четверту суботу місяця з 10 Кожну другу і четверту суботу місяця з 10.00 до 11.00 всі бажаючі можуть отримати компетентні відповіді на хвилюючі питання і допомогу в їх вирішенні. Дзвонити потрібно по телефону довіри ДАІ: (044) 212-46-59. Геннадій Георгієнко впевнений, що відкрите спілкування з учасниками дорожнього руху дозволить оперативно виявляти проблеми на місцях і налагодити взаємозв'язок між водіями, пішоходами і керівництвом Державтоінспекції.

Перша «гаряча лінія» вийшла дійсно гарячою - за 1 годину роботи було прийнято 17 дзвінків. Дзвінки не припинялися і тоді, коли виділене на них час минув, тому з 11.00 телефон довіри переключили на чергового, який записував надходять питання. Як запевнив Геннадій Георгієнко, їх не залишать без уваги - питання занесені в спеціальний журнал звітності, щоб начальники відповідних відділів Департаменту ДАІ змогли на них відповісти.

Учасники дорожнього руху також висловлювали зауваження і скарги з приводу діяльності Державтоінспекції. Щоб підтримати зворотний зв'язок, кожного, хто подзвонив просили залишити свій контактний телефон. До деяких зверталися з проханням зателефонувати через тиждень-другий ще раз і розповісти, чи змінилося щось. При виникненні питань, які вимагали більш детального вивчення, начальник Департаменту призначав відповідального з числа начальників відділів, які допомагали йому в проведенні «гарячої лінії», і зобов'язував їх згодом зв'язатися з позвонившим.

Найбільш цікаві питання та відповіді ми сьогодні публікуємо.

Що питали? Що відповідали?

У столиці на вулиці Дегтярівській є дуже небезпечний пішохідний перехід - на ньому люди часто потрапляють під колеса автомобілів, тому мешканці мого будинку неодноразово зверталися до місцевої районної адміністрації з проханням встановити на цьому переході світлофор. Однак цього так і не відбулося. Що робити?

Світлана Горовенко, пішохід

Сьогодні Державтоінспекція не є замовником робіт з організації дорожнього руху. Це прерогатива органів місцевого самоврядування, а фінансування здійснюється з міського бюджету. ДАІ має право лише вносити пропозиції з цього питання. Але якщо у міста немає грошей на виконання робіт, то про встановлення світлофора або нанесенні розмітки не може бути й мови.

Ми знаємо про це неблагополучному місці і зверталися з пропозиціями про встановлення необхідного світлофорного об'єкта, але вони не були враховані. Єдине, що я можу пообіцяти - ми обов'язково посилимо контроль за цим пішохідним переходом, виставивши на ньому наряд ДПС.

Працівники ДАІ після перевірки документів висунули звинувачення в тому, що споряджена маса мого вантажівки перевищує 20 тонн і при температурі повітря вище 26 ° С мені не можна було рухатися через міст. Чи дійсно існують подібні обмеження?

Олександр Марков, водій-далекобійник

Ні, нормативними документами, чинними в сфері організації дорожнього руху, подібні обмеження не встановлені. Існує лише заборона на рух по певній ділянці траси, як правило, по штучної споруди (мосту, шляхопроводу) транспортних засобів, маса яких більше зазначеної на дорожньому знаку 3.15, встановленому перед даним об'єктом.

А ось будь-яких обмежень, визначених температурою повітря, немає. В даному випадку працівники ДПС, швидше за все, зловжили своїми службовими повноваженнями. Ми проведемо службове розслідування, і якщо даний факт підтвердиться, то недбайливі співробітники ДАІ будуть звільнені.

На одному з проспектів мене «підрізала» іномарка, а потім перекрила мені рух. Її водій підскочив до мене, нахамив, мало не дійшло до рукоприкладства. Чи можна звертатися в ДАІ для того, щоб поскаржитися на такого порушника ПДР і залучити його до відповідальності?

Василь Ярченко, водій

На жаль, вжити заходів адміністративного характеру за дзвінком учасника дорожнього руху не можна. Відповідно до закону, залучити порушника ПДР до відповідальності має право лише співробітник міліції, склавши адміністративний протокол.

Разом з тим, хочу розповісти про можливі нововведення. З держбюджету нам виділені кошти на закупівлю сучасного обладнання, що дозволяє вести прихований контроль за дорожнім рухом та фіксувати порушення ПДР. Більш того, за активного сприяння Департаменту ДАІ підготовлений законопроект щодо змін до КпАП України, що дозволить складати протоколи на підставі фото- чи відеофіксації порушення ПДР. Якщо подібні нововведення будуть прийняті, це дозволить нам більш ефективно боротися з тими, хто ігнорує вимоги дорожньої «грамоти».

Підготував Юлій Максимчук
Фото Владислава Бойко

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Що питали?
Що відповідали?
Що питали?
Що відповідали?
Що робити?
Чи дійсно існують подібні обмеження?
Чи можна звертатися в ДАІ для того, щоб поскаржитися на такого порушника ПДР і залучити його до відповідальності?