Держпослуг, простіше ніж здається: Кількість електронних заяв на отримання закордонного паспорта збільшилася вдвічі

Держпослуг, простіше ніж здається: Кількість електронних заяв на отримання закордонного паспорта збільшилася вдвічі

17.07.2018


Міністерство цифрового розвитку, зв'язку і масових комунікацій Російської Федерації повідомляє, що за перше півріччя 2018 років через портал держпослуг було подано понад 3 млн. Електронних заяв на отримання закордонного паспорта, що майже вдвічі перевищує кількість заяв за аналогічний період 2017 року - 1,7 млн .

Найбільш популярною послугою у користувачів порталу є оформлення закордонного паспорта нового зразка, який містить електронний носій інформації. У 2018 році користувачі порталу держпослуг подали 2,4 млн. Заяв на оформлення цього документа. Закордонний паспорт старого зразка замовили 700 тис. Громадян.

«Обсяг електронних держпослуг зростає за рахунок зручності взаємодії з державою в електронній формі. На це також впливає можливість сплатити держмито за послугу із знижуючим коефіцієнтом 0,7, фактично з 30% знижкою », - зазначив заступник директора Департаменту розвитку електронного уряду Мінкомзв'язку Росії Віталій Петрик.

У першому півріччі 2018 року користувачі порталу 1,8 млн. Разів оплатили держмито за оформлення закордонних паспортів на загальну суму близько 3,5 млрд. Рублів. За аналогічний період 2017 року було скоєно близько 430 тис. Платежів на 800 млн. Рублів.

Також електронну заяву на оформлення закордонного паспорта можна подати через мобільний додаток «держпослуги». За перше півріччя 2018 року 23% заяв на отримання закордонного паспорта подано через мобільний додаток. У першому півріччі 2017 року - 10% заяв.

В даний час на порталі держпослуг зареєстровано 75 млн. Громадян Росії, з них понад 1,2 млн. - жителі Алтайського краю.

Довідка

Отримувати послуги в електронному вигляді можуть користувачі порталу держпослуг, які мають підтверджену обліковий запис в ЕСІА.

Для реєстрації на gosuslugi.ru (Вхід в держпослуги) буде потрібно ввести особисті дані: реквізити паспорта, СНІЛС, номер мобільного телефону або адресу електронної пошти, а потім отримати код активації особистого кабінету.

Код активації можна отримати рекомендованою поштою або в найближчому центрі обслуговування, здійснює підтвердження особи користувачів ЕСІА. На сьогоднішній день в Алтайському краї відкрито понад 600 таких центрів. Їх перелік, інформація про місцезнаходження і графік роботи розміщена на порталі держпослуг: https://www.gosuslugi.ru/help/address .

Детальні інструкції по реєстрації на порталі розміщені в спеціальному розділі порталу держпослуг «Допомога і підтримка». Телефон технічної підтримки gosuslugi.ru 8-800-100-70-10 (дзвінок безкоштовний).