Діагностика і ремонт насоса ГУР своїми руками.
- Діагностика і ремонт насоса ГУР своїми руками. Проведемо ремонт головного вузла системи управління...
- Визначаємо візуально причину несправності, це може бути:
- Прибираємо знайдені несправності:
Діагностика і ремонт насоса ГУР своїми руками.
Проведемо ремонт головного вузла системи управління автомобіля насоса ГУР.
Хто вже стикався з поломками автомобіля, точно знають що робити ремонт в сервісних центрах буде трохи накладно.Гораздо простіше простого, найголовніше дешево - це зробити самому.Прі цьому доклавши трохи знань і зусиль до даного процессу.Прісущее зміст матеріалу, дозволить ознайомитись з самостійним ремонтом насоса ГУР.Так ж можна провести діагностику для виявлення несправностей в роботі самого насоса.
Процес зняття насоса ГУР:
Елементи з яких складається насос.
Сама складність демонтажу полягає в звільненні насоса від від'єднання підвідних шлангів з трубками і злиття гідравлічної жідкості.Ізначально послаблюємо ремінь або відчіплюватися шестерёнчітий привід, потім відкручуємо його від кріплення до блоку ДВС.Проводім промивку корпусу від накопичення бруду.
Далі виробляємо розбирання самого корпусу насоса.Очень уважно запам'ятовуючи цей момент як все кріпиться (або інакше буде проблема при складанні), потім очищаємо ретельно зсередини від бруду всі складові елементи.
Визначаємо візуально причину несправності, це може бути:
При детальному огляді внутрішніх частин насоса, визначаємо їх робочий стан.
1. Задирок.
2. зносини підшипник.
3. Гумова прокладка.
4. Нерівна поверхня внутрішньої частини циліндра (статора).
Оглядаємо ротор, звертаючи увагу на пази: їх краєчки повинні бути гладкими і гострими, без сколів і зазубрин.
Далі дивимося на внутрішню робочу поверхню статора, часто буває, що саме її знос є причиною проблем з насосом ГУР.
Прибираємо знайдені несправності:
Все що нам може знадобиться в майбутній роботі це!
- спирт (найкраще White Spirit, він же бензин-розчинник або балончик рідини WD40);
- наждачний папір (від Р2000 до Р1000);
- ганчірочка або м'яка малярська кисть;
- невеликий надфіль або напилок;
- електрична дриль;
Використовуємо наждачний папір для очищення посадочних місць лопаток ротора.
Зачистка ротора зводиться до усунення нерівностей і задирок пазів, а також до шліфування поверхні ротора.
Працювати краще в рукавичках, тому що краї ротора дуже острие.Старайтесь щоб руху були плавними і рівномірними для більш рівною шліфування.
Щодо способу шліфування внутрішньої поверхні статора єдиної думки нет.Еслі маєте в своєму розпорядженні достатній запас терпіння і часу можна спробувати вирівнювати вручну.
Алгоритм такий:
Спочатку проводимо грубу зачистку надфілем, потім згладжуємо великої наждачним папером і доводимо до розуму шкіркою.
Простіше пристосувати електричну дриль, застосовуючи свердло і наждачний бумагу.Получітся якусь подобу міні-шліфувального верстата, наворачивая наждачний папір на свердло діаметром не менше 12 мм (проти руху обертання свердла) .При шліфовці самопальним агрегатом треба намагатися рівномірно розподіляти навантаження по всій поверхні, надмірно не стараючись і не забуваючи міняти шкурку від великої до найдрібнішої.
Використовуючи дриль і наждачний папір усуваємо нерівності поверхні статора.
Закінчивши зі шліфуванням, наведемо насос ГУР в первозданний робоче состояніе.Проізводя складальний процес в зворотній послідовності, незайвим буде спочатку перевірити, чи легко обертається вал всередині самого насоса.
Останнім штрихом буде установка кришки на місце, з попередньою установкою нової ущільнювальної прокладкі.Прі самому процесі складання, кришка затягується легко чотирма болтамі.Которие найкраще тягнути хрест-навхрест, тим самим домагаючись рівномірного точного прилягання площині кришки до статора.
Ось насос тепер знову має стан нового.Тем не менше пройде ще чимало часу, перш доведеться повторити цю процедуру ще раз!
Дивитися відео урок і самостійна заміна деталей насоса ГУР.
Дивитися відео урок як працює систему гідропідсилювача керма.