Дізнатися про терміни заміни лічильників води стало простіше | Петрозаводськ ГОВОРИТЬ | Газета "Петрозаводськ" online | Новини Петрозаводська і Карелії
У поштових скриньках петрозаводчан регулярно з'являються листівки та пам'ятки з попередженнями про термінову заміну приладів обліку води. Часто компанії, що розміщують подібні повідомлення, використовують в своїх назвах слова «міська», «федеральна», «єдина служба» і так далі.
Щоб розібратися в ситуації з заміною водолічильників, з'ясувати, кому ж все-таки коштувати довіряти і як не попастися на рекламу недобросовісних організацій, ми звернулися до Миколи Федотову, керівнику компанії «Облік-Сервіс» - офіційному партнеру ТГК і КРЦ.
Микола Федотов
- Такі назви не мають відношення до будь-яких міським структурам, керуючим компаніям і будь-яким іншим муніципальним службам. Така масова розсилка не відноситься саме до ваших лічильників, - каже Микола. - Її мета - налякати і змусити поміняти лічильники, які, швидше за все, міняти не потрібно.
- Ось тут виникає основне питання. Як і у кого точно дізнатися, коли пора міняти лічильники?
- Головна новина, яку ми хочемо поділитися з петрозаводчанамі, як раз і відноситься до цього питання. Відтепер дізнатися, коли необхідна заміна або повірка лічильника, дуже легко. Досить зайти на цей сайт . Там є спеціальна кнопка «Дізнатися, коли мені потрібно міняти лічильники». Ви відправляєте заявку, і протягом 1-2 днів інформація прийде вам на електронну пошту. Ви точно будете знати, коли підходить термін повірки вашого лічильника.
Перевага нашої компанії в тому, що ми є офіційними партнерами компанії ТГК і КРЦ і в рамках цих офіційних угод пломбуємо лічильники, а КРЦ і ТГК приймають їх до комерційного обліку.
При реєстрації ми складаємо 2 примірника. Один залишається у власника, з другого знімаємо копію - віддаємо в КРЦ, ТГК і залишаємо у себе в електронному вигляді.
Ми працюємо вже 7 років, поставили і опломбували більше 50 000 лічильників води, кожен день ми ставимо або змінюємо від 30 до 80 лічильників води, і у нас зберігається кожен акт опломбування, який при необхідності ми можемо відновити.
- А які поради ви можете дати тим, хто збирається поставити лічильники або замінити застарілі?
- По-перше, потрібно відразу з'ясувати, чи приймають акти пломбування компаній, які встановлюють вам лічильник. Краще заздалегідь з'ясувати, чи є у тих, хто надає вам послугу із заміни або повірці лічильників, офіційну угоду з ТГК і КРЦ і чи будуть зареєстровані акти пломбування. Друге важливе питання, які лічильники вам поставлять. На нашому сайті ви можете дізнатися рейтинг лічильників. Необхідно знати дату випуску лічильника або дату первинної перевірки, оскільки саме з цієї дати починається міжповірочний інтервал.
Часто в рекламних листівках можна зустріти фразу «Ставимо лічильники яка відслужила вже 12 років». Тут важливо розуміти, що термін служби лічильника встановлюється заводом-виробником і це ніяк не впливає на терміни повірки. Лічильники з будь-яким строком служби необхідно повіряти або міняти кожні 6 років.
Завжди звертайте увагу на те, які гарантії надає той, хто встановлює вам лічильники, і чим ці гарантії забезпечені. Якщо послуги надаються по очевидно заниженою ціною і в штаті всього два сантехніка, навряд чи ви можете розраховувати на те, що при настанні гарантійного випадку вам вдасться швидко зв'язатися з сантехніком і виправити ситуацію.
Ми виконуємо до 80 заявок щодня, і 4-5 з них - це гарантійні заявки, і це не тому, що матеріали погані або сантехніки некваліфіковані, просто іноді буває, що в систему дадуть тиск вище норми і з'єднання покрапає, або гумки (прокладки) почнуть плавитися на ГВС, особливо взимку, коли температура ГВП буває вище 90 градусів.
Наші сантехніки завжди виїжджають за гарантійною заявці в день звернення, а в екстрених випадках можуть бути на місці вже через 15 хвилин. За 7 років роботи ми звикли до того, що компанії по заміні лічильників з'являються кожні два-три місяці, а потім зникають. Я не хочу сказати, що не варто довіряти компанії, якщо вона тільки з'являється на ринку, але зайвий раз дізнатися про неї трохи краще все ж має сенс.
Розповім історію, через яку мені хочеться прояснити моменти, пов'язані із заміною лічильників води і їх реєстрацією. У мене є товариш, директор однієї з компаній, що управляють Петрозаводська, його мамі замінили лічильник води, який не потрібно було міняти. Взяли в 2 рази більше, ніж це коштує насправді. Причому вона повірила, незважаючи на те, що її син є директором великої компанії і точно розбирається в подібних питаннях. Чому не подзвонила синові? Не хотіла турбувати.
Упевнений, багато хто стикався з подібними ситуаціями особисто. Тому я ще раз хочу звернути увагу на те, що всілякі листівки, які ви виявляєте в ваших поштових скриньках з вимогою заміни лічильників, - це найчастіше рекламний хід недобросовісних компаній.
Я офіційно заявляю: ми не розсилаємо і ніколи не розсилали ніяких вимог про заміну лічильників води. Чи не дзвонили і не ходили по квартирах. І ніколи не будемо цим займатися.
Я ще раз хочу нагадати, що на сайті компанії «Облік-Сервіс» ви можете точно дізнатися термін повірки вашого лічильника, просто написавши адресу в рядку заявки.
А також залишити заявку на заміну або установку лічильників води або на будь-які інші види сантехнічних робіт.
Також заявки можна зробити за телефоном: 577 -100.
А які поради ви можете дати тим, хто збирається поставити лічильники або замінити застарілі?
Чому не подзвонила синові?