Гарячі моделі вивели Jeep, Lexus і Dacia в лідери продажів першого півріччя

Йди:

Поділися:

Результати першого півріччя європейських продажів ще раз підтверджують, що шестирічний спад в регіоні завершиться в 2014 році. Ведені Jeep, Lexus і Dacia, 14 брендів показали більш високий темп зростання, ніж середній по ринку, який виріс на 6 відсотків, до 6.85 мільйона машин.

Інші 10 брендів, включаючи німецькі преміум автовиробники Audi, BMW і Mercedes-Benz, відзначили збільшення продажів за перші шість місяців, у порівнянні з тим же періодом минулого року. Всього сім брендів продовжили відзначати спад продажів за цей період. Трійка замикаючих включає Mini і Smart, кожна з яких змінює свою ключову модель, а Chevrolet завершує свої європейські продажі в кінці 2015 року.

Jeep належить Fiat Chrysler Automobiles виявився найбільш битро зростаючим брендом першого півріччя, з продажами збільшилися на 44 відсотки, до 16,348 машин. За даними дилерів Джип , На великий позашляховик Grand Cherokee (на фото зверху) припало близько половини продажів Jeep за перше півріччя. Зростання продажів моделі склав 63 відсотки, 8,000 машин. Jeep заявляє, що в високі продажі вніс свій внесок також високий попит на Cherokee. «Після двох місяців продажів в Європі, він майже на вершині свого сегмента», - заявляє компанія.

Середньорозмірний седан IS став бестселером Lexus першого півріччя, обійшовши дешевший і менший компакт CT200h і став причиною зростання обсягу продажів люксового бренду в складі Toyota на 35 відсотків, до 14,047 машин. Це вселяє оптимізм в дилерів Лексус , Які повинні надолужити втрати останніх років.

«Ми плануємо посилити темп продажів Lexus поданням в останньому кварталі цього року нового NX [компактного кросовера] і ми на шляху досягнення нашої мети в 50,000 проданих в нашому європейському регіоні [включаючи Росію] в 2014 році», - йдеться в заяві Алана Віттенхофена, віце президента Toyota Європа і глави Lexus Європа. Він сказав, що Lexus очікує, що в наступному році на NX припаде третина продажів бренду в Європі і Росії.

Оновлений малий кросовер Duster прискорив продажу Dacia в першому півріччі. Бюджетний бренд в складі Renault виріс на 35 відсотків, до приблизно 195,100 проданих машин в перші шість місяців цього року. Продажу Dacia допоміг також високий попит на їх бестселер, субкомпакт Sandero, на продажі якого за першу половину року довелося приблизно 64,000 машин.

Найбільш сприйнятливими до стану економіки серед європейських ринків є Великобританія і Іспанія. Продажі нових автомобілів в Британії за першу половину року збільшилися на 123,642 машин, в той час як зростання обсягів продажів в Іспанії склав 68,583 машин. Разом, на ці дві країни припала майже половина приросту продажів в Європі, що склав приблизно 400,000 машин.