Глюк'OZA: Action! (Інтерв'ю)

  1. Percontatio


Ігри роблять за фільмами. Ігри роблять по книгам. Ігри роблять за коміксами. Таке відбувається повсюдно, нікого не дивує і нерідко в отриманий результат можна грати з задоволенням. Незвично тільки, коли персонажем гри виступає популярна співачка, причому навіть не вона сама, а її віртуальне alter ego. Що може вийти в результаті - залишається тільки здогадуватися. Тому ми зв'язалися з розробниками вітчизняного проекту «Глюк'OZA! Action », щоб прояснити ситуацію.

Percontatio

iXBT: Добрий день! З ким маємо честь?

Сергій «Podshivalyan» Подшівалін, менеджер проекту «Глюк'OZA: Action!»

iXBT: Дуже приємно! Розкажіть про проект коротко: що вдає із себе «Глюк'OZA: Action!»?

СП: Напевно, про характер гри можна здогадатися з самої назви. У проекті використаний вид від третьої особи і вільна камера. Проект «Глюк'OZA: Action!» Запропонує гравцеві перетворити в фарш цілу юрбу неодноразово згаданих в прес-релізах злісних кнурів, хлопчиків-ошуканців і вампірів за допомогою значного арсеналу зброї, яке розкидано по рівням. Все це, в поєднанні з оригінальним дизайном рівнів, красивими локаціями, обіцяє перетворити «Глюк'OZA: Action!» В продукт, який подарує шанувальникам жанру action чимало приємних хвилин.

iXBT: Наскільки довго вже ведеться розробка гри, і як, і коли прийшла ідея створити подібний проект?

СП: Розробка гри була розпочата в серпні 2006 року і стала продовженням співпраці продюсерської компанії «Моноліт», правовласника торгової марки «Глюк'OZA», студії GFI Russia і видавництва GFI.

Спільна робота почалася з розробки видовищного файтинга для мобільного телефону «Глюк'OZA: Fighting». Незабаром після релізу гри GFI, «Моноліт» і MiST land South, прийшли до висновку, що співпраця в області спільного виготовлення розважальних програм є взаємовигідним і уклали домовленість про випуск ще двох ігор з використанням віртуального образу Глюк'Ozа, але, на цей раз - вже для платформи РС.

Один з проектів - стратегія «Глюк'OZA: Зубастая Ферма» являє собою «мультяшних» стратегію в реальному часі і розробляється силами програмістів київської студії GFI UA (реліз заплановано на осінь 2007). Другий проект - тема нашої розмови - «Глюк'OZA: Action!». Якщо роботи будуть вестися згідно з запланованим графіком, вихід гри відбудеться вже навесні 2007. «Глюк'OZA: Action!» Є логічним продовженням співпраці студії GFI Russia, компанії GFI і студії «Моноліт», а також його інтеграцією.

iXBT: Судячи з назви, ми будемо грати за відому в наших краях співачку. Яку роль сама Глюк'Ozа прийняла в проекті, крім того, що надала свою «віртуальну» зовнішність?

СП: Так. Саме неповторним і неповторним віртуальним чином співачки належить управляти геймеру в грі «Глюк'OZA: Action!». Безпосередньої участі у створенні проекту Глюк'OZA не приймала, її внесок - комп'ютерне Альтер-его. Образ епатажної, яскравою, сильною, але, в той же час, і тендітної дівчини, ніби спеціально замислювався з перспективою створення комп'ютерної гри. Ми просто розставили акценти і повантажили бойову дівчину в світ невпинного екшену і перестрілок.

iXBT: Яка зброя нам буде доступно?

СП: У грі будуть використані як реальні прототипи, серед яких хрестоматійні М16 і 9-міліметровий УЗД, екзотичні самурайські мечі так і вигадані зразки озброєння, які поки що суворо засекречені. Головне - зброї буде багато.

Рівень насильства в грі буде позамежним. Все кнури, вампіри, хлопчики-обманщики і інші індивідууми, що псують благовидий обличчя планети отримають по заслугах і притому в самій жорсткій формі.

iXBT: В яких декораціях відбуватиметься дійство?

СП: Переважна більшість локацій розкинулися під відкритим небом. Розборки з лиходіями будуть відбуватися як в сільській місцевості, в якійсь далекій майже казкової селі, що знаходиться в повному відриві від цивілізації, так і на міських вулицях. Фоном для баталій спочатку будуть служити дерев'яні будинки і квітучі сади, а потім бетонні коробки міських будівель. Всього ж планується 10 рівнів, середній розмір кожного з них складе орієнтовно 500х500 метрів.

iXBT: Не можна не поговорити про технічну частину проекту. Які будуть мінімальні системні вимоги? І що нам чекати з графічної боку?

СП: Не бачу сенсу вимовляти хвалебні тиради на адресу технологій, які були використані при створенні графічної складової гри - краще подивіться на скріншоти. «Глюк'OZA: Action!» Базується на движку, створеному студією GFI Russia для RTS c елементами глобального планування Warfare. Движок використовує всі можливості новітніх відеокарт і видає картинку дуже високої якості.

Ми докладемо всіх зусиль, щоб зробити системні вимоги гри по можливості скромними і приділимо належну увагу оптимізації. Для того, щоб зіграти в «Глюк'OZA: Action!» Супер-комп'ютер не знадобиться.

iXBT: Яке музичний супровід в грі? Розкажіть і про самому звуці.

СП: У даний момент ведеться інтенсивна робота над саундтреком до гри. На сьогоднішній день точно сказати можна тільки одне - в озвучці не будуть використані пісні Глюк'Ozа.

iXBT: Якщо вірити офіційним анонсів, то ви плануєте випустити проект десь в другому кварталі наступного року. А чи не боїтеся ви, що гру можуть просто не помітити в потоці гучних весняних релізів?

СП: Чи не боїмося. На наш погляд «Глюк'OZA: Action!» Є автентичним вітчизняним проектом, який не залишиться непоміченим геймерами. Особисто я впевнений, що в Росії знайдеться не одна тисяча геймерів, які втомилися від тужливого пафосу, яким наскрізь просякнутий кожен з пост-апокаліптичних світів, створених в надрах десятків студій - розробників РС ігор. «Глюк'OZA: Action!» Не претендує ні на епічність, ні на складний сюжетний конфлікт. Ключові особливості нашої гри - легкість подачі інформації, ненав'язлива сюжетна лінія і море екшену.

iXBT: Так, і питання навздогін. Чи не думаєте ви випустити подарункове видання гри з, наприклад, новим альбомом співачки або чим-небудь схожим? До побачення, сподіваюся, ще побачимося!

СП: Ні, не плануємо. Дякую за запитання і до побачення!

Віталій Казунов aka Lockust ( [email protected] )
Опубліковано - 19 січня 2007 рЗ ким маємо честь?
»?
Яку роль сама Глюк'Ozа прийняла в проекті, крім того, що надала свою «віртуальну» зовнішність?
Які будуть мінімальні системні вимоги?
І що нам чекати з графічної боку?
А чи не боїтеся ви, що гру можуть просто не помітити в потоці гучних весняних релізів?
Чи не думаєте ви випустити подарункове видання гри з, наприклад, новим альбомом співачки або чим-небудь схожим?