Головна - Новини громадського транспорту Санкт-Петербурга і Ленінградської області
Минулого тижня, завдяки статті на «Фонтанці» , Стало відомо, що ГУП «Пассажіравтотранс» розглядає можливість повернення реклами на борту своїх автобусів. «Пітертранспорт» вирішив розібратися, наскільки серйозні наміри перевізника і чи означає це, що наш державний транспорт повернеться в нульові. У всякому разі в цьому питанні.
На даний момент перевізник вже запросив у рекламних агентств комерційні пропозиції, в яких повинні бути відображені розмір щомісячної плати за розміщення реклами на одному транспортному засобі і кількість автобусів, яке може зацікавити рекламодавців. Передбачається, що задіяні будуть лівий, правий і задній борти рухомого складу.
При цьому в Комітеті з транспорту підтвердили наявність запиту та уточнили, що зроблений він був «просто для розуміння потенційного економічного ефекту». «Пассажіравтотранс» вторить комітету і запевняє, що в найближчих планах повернення реклами не планується.
«Пітертранспорт» вирішив з'ясувати, чи так це, у наших джерел в ГУПе і в рекламних агентствах. Обидві сторони впевнено заявляють, що наміри у «Пассажіравтотранс» більш, ніж серйозні і боротися за найсолодші рекламні місця вже готові провідні рекламні оператори міста. Це Transit Media Group, у якій укладено контракт на розміщення транзитної реклами з "Пітеравто" і "Третім парком", і "Постер", один з найбільших операторів зовнішньої реклами Санкт-Петербурга. Також інтерес проявляє «ПТК», яка займається рекламою на транспорті і за обсягами профільного ринку поступається лише TMG.
Комерційна реклама на бортах автобусів «Пассажіравтотранс» розміщувалася з 1993 по 2011 роки. Подальший відмова від реклами мотивувався тим, що вона псує зовнішній вигляд транспорту і не приносить особливих доходів. Але тепер все повертається на круги своя і, схоже, всерйоз і надовго.
© Пітертранспорт