Haval став найдорожчим китайським автомобільним брендом
Китайський суббренд марки Great Wall збільшив власну вартість на 124% за підсумками 2017 року.
У рейтингу найдорожчих брендів світу Global 500 за версією Brand Finance за підсумками 2017 року виявилась китайська марка Haval, причому не в хвості ТОПу, а буквально в середині - на 249 рядку. У консалтинговій компанії відзначили, що це стало можливим завдяки тому, що вартість бренду Haval за останній рік зросла на 124%.
На фото: Haval H6 C
Як розповіли в прес-центрі російського представництва Haval, за підсумками 2017 року він є найдорожчим китайським автомобільним брендом. «Попадання в рейтинг найдорожчих брендів світу - важливий результат для компанії. З самого початку Haval створювався як глобальний бренд, орієнтований на світові ринки », - коментує генеральний директор« Хавейл Мотор Рус »Коу Сюйгуан.
«Сьогодні кросовери і позашляховики Haval продаються в 33 країнах світу. Крім того, в п'яти країнах працюють науково-дослідні підрозділи компанії, які займаються розробками технологій і компонентів для автомобілів. Зокрема, технічні центри відкриті в Китаї, Японії, Індії, США та Австрії, - додав керівник компанії. - Спеціалізація на сегменті SUV, інноваційний потенціал і сучасна виробнича база дозволяють Haval впевнено розвиватися і конкурувати на міжнародному рівні ».
На фото: Haval H9
На глобальному ринку протягом 2017 року Haval реалізував 851 855 нових автомобілів. Найбільш затребуваною моделлю в світі є H6, він замкнув п'ятірку лідерів рейтингу найпопулярніших кросоверів (за версією focus2move). Раніше портал «Колёса.ру» повідомляв про те, що в Росії в минулому році продажу автомобілів бренду збільшилися на 80% .