Кермо став важким - причини, усунення несправностей
- Чому кермо у машини стає важким - причини важкого керма автомобіля
- Що робити, якщо кермо у автомобіля важко обертається - інструкція до дій
- ГУР і важкий кермо - як усунути несправності?
Йтиметься про автомобілі з Гуром і вельми неприємною проблеми, коли кермо став важчим крутитися. Неприємність полягає в тому, що для усунення більшості несправностей будуть потрібні великі фінансові вкладення, а також, швидше за все, необхідно буде звернутися в автомайстерню.
Зміст статті:
Чому кермо у машини стає важким - причини важкого керма автомобіля
Відразу варто зауважити, що в статті будуть розглядатися тільки автомобілі, укомплектовані гідропідсилювачем керма, оскільки машини без Гура - велика рідкість, якщо не сказати - раритет. Більшість власників подібних автомобілів знають напам'ять всі несправності і можуть усунути їх прямо у себе в гаражі.
Отже, важкий кермо - причини:
- Найпростішою причиною, чому важко крутиться кермо, є відсутність рідини для гідропідсилювача в розширювальному бачку.
- Наступна причина важкого керма - знос, а часом - і вихід з ладу, насоса Гура.
- Якщо став важко повертатися кермо, причина може бути в присутності повітря в системі гідропідсилювача.
- Варто також перевірити приводний ремінь. Він може бути сильно зношений, або слабо натягнутий. Обидві несправності можуть бути причиною, чому важко обертається кермо.
- Остання причина, яку варто згадати, як завжди - найнеприємніша: з'явився дефект в редукторі або рульовій рейці .
Що робити, якщо кермо у автомобіля важко обертається - інструкція до дій
Якщо ви помітили, що у вас важко крутиться кермо з Гуром, не варто сподіватися на просте російське слово «ще поїздить». Подібне зневажливе ставлення до несправності може вилитися в дорогий ремонт.
- Зупиніть автомобіль і потрудіться, хоча б, заглянути під капот. Перше, що повинно вас зацікавити, це - бачок з рідиною для гідропідсилювача. Якщо він порожній, то вирушаємо в найближчий магазин автозапчастин, або на АЗС.
- Купуємо рідина і заповнюємо бачок до максимально допустимого рівня.
- Перевірити рівень рідини в бачку можна, запустивши двигун автомобіля.
- Зауважте - після зупинки ви нікуди не їдете, щоб не погіршити несправність. Автомобіль краще залишити в місці стоянки.
ГУР і важкий кермо - як усунути несправності?
Тепер спробуємо розібратися, як усунути інші несправності Гура.
- Пам'ятайте, якщо важко повертається кермо, а рідина в бачку все-таки є, це ще не означає, що причина в іншому місці. Заведіть двигун і перевірте рівень ще раз. Рідина може або повністю зникнути з бачка, або, її рівень виявиться катастрофічно малий. У цьому випадку досить просто долити рідину до максимального рівня і сподіватися, що відсутність останньої не спричинило за собою появи інших несправностей.
- Для діагностики насоса гідропідсилювача керма рекомендується звернутися в автомайстерню ( Професійний ремонт автомобілів в СПб - СТО Автопрайд ). Якщо причина в ньому, то насос необхідно віддати в ремонт, а можливо замінити на новий. При відсутності можливості відвідування діагностичної станції, рекомендується перевірити клапан регулювання насоса на наявність засмічень. Якщо такі є, то клапан необхідно прочистити і промити.
- Видалити повітря з системи гідропідсилювача можна, виконавши обертання кермом з одного крайнього положення в інше. Як бачимо, процедура розповітрювання проста, але потрібно ще зрозуміти, звідки в системі взявся повітря? Для цього перевірте всі сполучні шланги, при виявленні пошкоджень - замініть їх. Перевірте хомути на стиках, при необхідності - прожміте їх, або замініть. Якщо описані процедури не допомогли, то рекомендується звернутися до фахівців.
- З цим пунктом все просто. При зносі ременя - він змінюється. При малому натягу - натягується. Якщо процедура не може бути виконана самостійно - звертаємося на СТО.
- Якщо справа в рульовій рейці або редукторі, то їх необхідно здати в ремонт. При неможливості відремонтувати пошкоджений вузол, потрібно його дорога покупка з наступною заміною, яку також не рекомендується виконувати самостійно.
Загальна рекомендація по обслуговуванню гідропідсилювача керма: перевіряйте рівень рідини в розширювальному бачку хоча б один раз на місяць.
Якщо рівень впав - долийте рідину, якщо падає постійно і з великою швидкістю - шукайте місце витоку і не затягуйте з ремонтом.
Слідкуйте за станом пильовика кермової рейки, при необхідності - замініть його.
ГУР і важкий кермо - як усунути несправності?Як бачимо, процедура розповітрювання проста, але потрібно ще зрозуміти, звідки в системі взявся повітря?