Кермо став важким - причини, усунення несправностей

  1. Чому кермо у машини стає важким - причини важкого керма автомобіля
  2. Що робити, якщо кермо у автомобіля важко обертається - інструкція до дій
  3. ГУР і важкий кермо - як усунути несправності?

Йтиметься про автомобілі з Гуром і вельми неприємною проблеми, коли кермо став важчим крутитися Йтиметься про автомобілі з Гуром і вельми неприємною проблеми, коли кермо став важчим крутитися. Неприємність полягає в тому, що для усунення більшості несправностей будуть потрібні великі фінансові вкладення, а також, швидше за все, необхідно буде звернутися в автомайстерню.

Зміст статті:

Чому кермо у машини стає важким - причини важкого керма автомобіля

Відразу варто зауважити, що в статті будуть розглядатися тільки автомобілі, укомплектовані гідропідсилювачем керма, оскільки машини без Гура - велика рідкість, якщо не сказати - раритет. Більшість власників подібних автомобілів знають напам'ять всі несправності і можуть усунути їх прямо у себе в гаражі.

Отже, важкий кермо - причини:

  • Найпростішою причиною, чому важко крутиться кермо, є відсутність рідини для гідропідсилювача в розширювальному бачку.
  • Наступна причина важкого керма - знос, а часом - і вихід з ладу, насоса Гура.
  • Якщо став важко повертатися кермо, причина може бути в присутності повітря в системі гідропідсилювача.
  • Варто також перевірити приводний ремінь. Він може бути сильно зношений, або слабо натягнутий. Обидві несправності можуть бути причиною, чому важко обертається кермо.
  • Остання причина, яку варто згадати, як завжди - найнеприємніша: з'явився дефект в редукторі або рульовій рейці .

Що робити, якщо кермо у автомобіля важко обертається - інструкція до дій

Якщо ви помітили, що у вас важко крутиться кермо з Гуром, не варто сподіватися на просте російське слово «ще поїздить». Подібне зневажливе ставлення до несправності може вилитися в дорогий ремонт.

  • Зупиніть автомобіль і потрудіться, хоча б, заглянути під капот. Перше, що повинно вас зацікавити, це - бачок з рідиною для гідропідсилювача. Якщо він порожній, то вирушаємо в найближчий магазин автозапчастин, або на АЗС.
  • Купуємо рідина і заповнюємо бачок до максимально допустимого рівня.
  • Перевірити рівень рідини в бачку можна, запустивши двигун автомобіля.
  • Зауважте - після зупинки ви нікуди не їдете, щоб не погіршити несправність. Автомобіль краще залишити в місці стоянки.

Автомобіль краще залишити в місці стоянки

ГУР і важкий кермо - як усунути несправності?

Тепер спробуємо розібратися, як усунути інші несправності Гура.

  • Пам'ятайте, якщо важко повертається кермо, а рідина в бачку все-таки є, це ще не означає, що причина в іншому місці. Заведіть двигун і перевірте рівень ще раз. Рідина може або повністю зникнути з бачка, або, її рівень виявиться катастрофічно малий. У цьому випадку досить просто долити рідину до максимального рівня і сподіватися, що відсутність останньої не спричинило за собою появи інших несправностей.
  • Для діагностики насоса гідропідсилювача керма рекомендується звернутися в автомайстерню ( Професійний ремонт автомобілів в СПб - СТО Автопрайд ). Якщо причина в ньому, то насос необхідно віддати в ремонт, а можливо замінити на новий. При відсутності можливості відвідування діагностичної станції, рекомендується перевірити клапан регулювання насоса на наявність засмічень. Якщо такі є, то клапан необхідно прочистити і промити.
  • Видалити повітря з системи гідропідсилювача можна, виконавши обертання кермом з одного крайнього положення в інше. Як бачимо, процедура розповітрювання проста, але потрібно ще зрозуміти, звідки в системі взявся повітря? Для цього перевірте всі сполучні шланги, при виявленні пошкоджень - замініть їх. Перевірте хомути на стиках, при необхідності - прожміте їх, або замініть. Якщо описані процедури не допомогли, то рекомендується звернутися до фахівців.
  • З цим пунктом все просто. При зносі ременя - він змінюється. При малому натягу - натягується. Якщо процедура не може бути виконана самостійно - звертаємося на СТО.
  • Якщо справа в рульовій рейці або редукторі, то їх необхідно здати в ремонт. При неможливості відремонтувати пошкоджений вузол, потрібно його дорога покупка з наступною заміною, яку також не рекомендується виконувати самостійно.

Загальна рекомендація по обслуговуванню гідропідсилювача керма: перевіряйте рівень рідини в розширювальному бачку хоча б один раз на місяць.

Якщо рівень впав - долийте рідину, якщо падає постійно і з великою швидкістю - шукайте місце витоку і не затягуйте з ремонтом.

Слідкуйте за станом пильовика кермової рейки, при необхідності - замініть його.

ГУР і важкий кермо - як усунути несправності?
Як бачимо, процедура розповітрювання проста, але потрібно ще зрозуміти, звідки в системі взявся повітря?