Київський транспорт в 2016 році: пересадочні вузли, нова станція електрички і мобільний інтернет

За 2015 рік у столиці відкрили 9 нових маршрутів наземного транспорту, а також заробив сервіс, за яким можна в онлайн-режимі стежити за пересуванням тролейбусів, трамваїв і автобусів. "Обозреватель" дізнався про плани розвитку транспорту на 2016 рік.

Киянам початок 2015 року запам'ятався несподіваним підвищенням вартості проїзду: метро і електричка - до 4 гривень, наземний транспорт - 3 гривні. Але в минулому році були і позитивні моменти. Одне з головних досягнень за минулий рік - можливість стежити за транспортом онлайн. сайт eway.in.ua заробив ще під час Євро-2012.

Сайт дозволяє стежити за пересуванням наземного транспорту.

Громадський транспорт обладнали GPS-датчиками. З їх допомогою можна визначити точне місце розташування, наприклад, тролейбуса потрібного маршруту. Фахівцям "Київпастрансу" дані з датчиків дозволяють контролювати водіїв, а жителям міст дивитися в режимі реального часу, де їде наземний транспорт.

У лютому 2015 року датчиками обладнали весь наземний громадський транспорт: автобуси, тролейбуси, трамваї, міську електричку, маршрутні таксі. Тепер кияни можуть будинку подивитися, як скоро під'їде тролейбус, і в потрібний час виходити на зупинку.

Для жителів Києва, у яких немає доступу до Інтернету, почали встановлювати "розумні зупинки". Поки з'явилося тільки три інфомраціонних табло на площі Перемоги із зазначенням, через скільки хвилин проїде транспорт. У планах на 2016 рік обладнати такими екранами зупинки на проспекті Перемоги.

пересадочні вузли

За минулий рік експерти Світового банку розробили транспортну модель Києва. За нею в місті визначили 12 пересадочних вузлів: Контрактова площа, Лук'янівка, Петрівка, Чернігівська, Либідська, бульвар Лепсе, Сім'ї Сосніних, Лісова, Нивки, площа Перемоги, Окружна дорога, Дарниця.

Ось на таких трамваях до сих пір перевозять пасажирів в столиці. Фото: aif.uа

Пасажир приїжджає, наприклад, на Петрівку. Йому знадобитися наскільки хвилин, щоб з інформаційного табло знайти потрібний маршрут, сісти і поїхати в іншу частину міста. Маршрути обіцяють розрахувати так, щоб пасажир не знаходився в громадському транспорті більше 45 хвилин.

Інші зміни від експертів Світового банку - це оптимізація маршрутів. Обіцяють прибрати маршрутні таксі, які дублюють проїзд громадського транспорту. І змінити рух для максимальної зручності пасажирів.

Першим ділом взялися за Троєщину, відкривши маршрут через центр до центрального залізничного вокзалу. Кияни до автобусу №114 поставилися позитивно: всього за 3 гривні можна проїхати півміста і дістатися на вокзал, хоча через затори в годину пік йде він довго. Основні зміни по транспортної моделі почнуться в цьому році. Слідом за Троєщиною оптимізують маршрути на житловому масиві Виноградар.

трамвай

Цей вид транспорту залишається найпроблемнішим у місті. 40% колії знаходяться в аварійному стані, через що пройшлося вводити обмеження по швидкості. Інакше вагон може просто злетіти з рейок. У 80% рухомого складу закінчився термін експлуатації. На 2016 рік "Київпастранс" запланував покупку 7 нових трамвайних вагонів, капітальний ремонт 35 вагонів і провести реконструкцію колії по вулицях Дмитрівській і Миропольській.

Тролейбус і автобус

Основні зміни в 2016 році торкнутися маршрутів тролейбусів та автобусів.

Нові тролейбуси вже закупили. Залишилося оптимізувати їхні маршрути. Фото: kyivcity.travel

Поки що відомі тільки поради експертів Світового банку по мікрорайону Виноградар: реорганізація шести тролейбусних маршрутів повинна збільшити пасажиропотік по всьому місту на 10%. Тобто в планах пересадити частину автомобілістів на зручний громадський транспорт.

міська електричка

За цим напрямком на наступний рік плани скромні - відкрити після реконструкції станцію "Протасів яр", поруч з якою розташований десяток офісних центрів. Відзначимо, що цю станцію планували відкрити ще в 2010 році.

метро

За підземці планів на 2016 рік багато. За 2015 рік київський метрополітен отримав 120 модернізованих вагонів за програмою "зелених інвестицій". На цей рік запланували реконструкцію ще 135 вагонів.

"Продовжимо проекти з впровадження Wi-Fi і мобільного зв'язку, з" Агентами змін "оновимо інтерфейси автоматів, покращимо навігацію, - розповіли" Обозревателю "у прес-службі метро. - Продовжимо соціальні проекти, зокрема магазин сувенірів метро, ​​розглядаємо варіанти проведення декількох екскурсій, готуємо проект з акторами театру імені Франка ".

Точних термінів по підключенню Wi-Fi і мобільного зв'язку немає, так як проекти інвестиційні. У травні 2015 року зв'язок запрацював на п'яти центральних станціях, на цей рік карта покриття в підземці розширитися.

подорожчання

Як і в попередні роки киян морального готують до подорожчання проїзду. "Київпастранс" називає цифру собівартості проїзду в автобусі, троллебусе трамваї, фунікулері - 3,96 гривень, що на гривню вище встановленого тарифу.

Київпастранс називає цифру собівартості проїзду в автобусі, троллебусе трамваї, фунікулері - 3,96 гривень, що на гривню вище встановленого тарифу

Міська електричка залишається збитковим проектом. Фото: kievvlast.com.ua

У міській електричці разова поїздка повинна коштувати 5,51 грн, за нинішньої вартості квитка в 4 гривні. Дивлячись на ці цифри, можна припустити, що киян незабаром можуть "порадувати" новим подорожчанням проїзду. Відзначимо, і "Київпастрансу", і метрополітену з бюджету компенсують проїзд пільговиків, а це майже половина пасажирів.

Але, з огляду на підвищення вартості проїзду в лютому 2015 року, навряд чи міська влада найближчим часом дозволить ще раз підняти тарифи. Адже в нашій країні громадяни ходять на вибори частіше, ніж виїжджають у відпустку. І виборці можуть пригадати часте подорожчання проїзду.

Як раніше повідомляв "Обозреватель", в планах міської влади на 2016 року вигнати чиновників часів Януковича і зробити Поділ пішохідним .

Ми в Telegram ! Підписуйся! Читай тільки краще!