Кіровський тролейбус

  1. Початок історії [ правити | правити код ]
  2. Перехід на комерційну основу [ правити | правити код ]
  3. 4-й маршрут [ правити | правити код ]
  4. Оплата проїзду транспортною картою [ правити | правити код ]
  5. історичний [ правити | правити код ]
  6. сучасний [ правити | правити код ]
  7. До Інфекційної лікарні [ правити | правити код ]
  8. До Північної лікарні [ правити | правити код ]
  9. Вул. Андрія Упита [ правити | правити код ]
  10. Проекти 70-80-х років [ правити | правити код ]
  11. Генеральний план м Кірова 2007-2020 рр. [ правити | правити код ]

Кіровський тролейбус Кіровський тролейбус   Країна Росія   Росія   місто Кіров   Кіров   дата відкриття   7 листопада   1943   Кількість маршрутів 7 Довжина контактної мережі 179,56 км   [1]   Кількість тролейбусних парків 1 Кількість тролейбусів 110   [2]   Моделі експлуатованих тролейбусів   ЗиУ-682В   ,   ЗиУ-682В1   ,   ЗиУ-682В [В00]   ,   ЗиУ-682В-012 [В0А]   ,   ЗиУ-682Г [Г00]   ,   ЗиУ-682Г-012 [Г0А]   ,   СЗТМ   ,   ЗиУ-682 КР Іваново   ,   БТЗ-52764Р   ,   БТЗ-52767Р   ,   БТЗ-52768А   ,   БТЗ-52768Р   ,   БКМ 321   Вартість проїзду 22 рубля Компанія-перевізник АТ «Автотранспортне підприємство» Сайт компанії   cdsvyatka Країна Росія Росія місто Кіров Кіров дата відкриття 7 листопада 1943 Кількість маршрутів 7 Довжина контактної мережі 179,56 км [1] Кількість тролейбусних парків 1 Кількість тролейбусів 110 [2] Моделі експлуатованих тролейбусів ЗиУ-682В , ЗиУ-682В1 , ЗиУ-682В [В00] , ЗиУ-682В-012 [В0А] , ЗиУ-682Г [Г00] , ЗиУ-682Г-012 [Г0А] , СЗТМ , ЗиУ-682 КР Іваново , БТЗ-52764Р , БТЗ-52767Р , БТЗ-52768А , БТЗ-52768Р , БКМ 321 Вартість проїзду 22 рубля Компанія-перевізник АТ «Автотранспортне підприємство» Сайт компанії cdsvyatka.com Медіафайли на Вікісховища

Кіровський тролейбус - тролейбусна мережа міста Кірова , Відкрита 7 листопада 1943 року [3] [4] . З 23 жовтня 2013 року експлуатується АТ «Автотранспортне підприємство» [5] .

Початок історії [ правити | правити код ]

Необхідність появи електротранспорту в Кірові була викликана його бурхливим розвитком в 1930-1940-х роках. Населення міста тоді становило 145 тисяч жителів, а кількість міських автобусів - всього 23 машини. У 1940 році було вирішено створювати трамвайну систему (див. Кіровський трамвай ), Проте через війну роботи так і не були завершені. У той же час населення міста в результаті евакуації підприємств і персоналу збільшилася вдвічі. Серед привезених ливарним заводом № 226 матеріалів виявилися тролейбусні дроти. Ця знахідка наштовхнула місцева влада на думку про можливість будівництва в місті мережі тролейбуса. У грудні 1942 року стало відомо, що можна отримати кілька тролейбусів з Ленінграда, звідти ж надійде обладнання для тягової підстанції. Держплан СРСР погодився передати місту тролейбусні дроти.

30 березня 1943 року в кіровський міськрада прийшов позначений грифом «Таємно» документ, що дає добро на будівництво першого тролейбусного маршруту: Залізничний вокзал - вул. Комсомольська - вул. Карла Маркса - вул. Комуни - Готель (близько п'яти кілометрів). Перші тролейбуси прибутку в Кіров залізницею 25 квітня 1943 року. Це були бувалі машини марки ЯТБ-1, № 4, 5, 10, 12, 13, 14. Деякі з них постраждали від бомбардувань, яких не уникнув перевозив їх ешелон. Ці тролейбуси були відремонтовані на підприємствах міста. Разом з машинами прибуло електрообладнання.

Після проведення протягом липня проектних робіт почалося будівництво першої тролейбусної лінії. Будівництву допомагали багато городян, наприклад прості жителі копали ями під опори контактної мережі. Разом з ними працювали і майбутні водії тролейбусів - в основному молоді, 17-18 річні дівчата. Восени перший загін майбутніх водіїв (18 курсантів) відправився навчатися в Москву .

Будівництво контактної мережі було завершено до 5 листопада 1943 року, за два дні до офіційного відкриття, яке, за традицією того часу, було приурочено до політичного свята. На першій лінії (5 км): Залізничний вокзал - вул. Комсомольська - вул. Карла Маркса - вул. Комуни - Готель працювали машини, списані з Ленінграда. Офіційне відкриття тролейбусного руху відбулося 7 листопада в 18:15. Перший секретар обкому Лук'янов урочисто перерізав обов'язкову в таких випадках стрічку. За кермом машин сиділи водії-ленінградці, що знаходилися в Кірові в евакуації - Єлизавета Григорівна Євдокимова та Євген Миколайович Глєбов. У перший, урочистий рейс, тролейбуси вирушили від готелю. До 1953 року тролейбуси на лінію виходили нерегулярно. Ленінградські ЯТБ-1 виробили свій ресурс уже в Ленінграді і вимагали заміни. У 1957/58 рр. на зміну ЯТБ-1 прийшов МТБ-82. У 1974/76 рр. почалися поставки ЗиУ-9 (682).

Перехід на комерційну основу [ правити | правити код ]

У 1990-ті роки кировские тролейбусники зіткнулися з проблемою збільшення числа пільгових категорій пасажирів (у 1996 році їх кількість в Кірові досягло 150 тис. Чоловік, проти 16 тис. В 1988 році) при тому, що їх перевезення не компенсоване з бюджету. Для боротьби з цією проблемою в Кірові був придуманий незвичайний спосіб: так звані «орендні» тролейбуси. Суть цієї схеми полягав в наступному: тролейбус здавався в оренду водієві і кондуктору. Орендарі платили тролейбусному управлінню певну погодинну плату (спочатку, в 1997 році, 260 тисяч рублів за годину), всю ж понад заробленої орендної плати виручки вони залишали собі. З юридичної точки зору орендний тролейбус вже не був муніципальним транспортом, отже пільги на ньому були недійсні. Орендний тролейбус з'явився завдяки колишньому директору Кошкіну Павлу Васильовичу (нині зам.глави адміністрації м Кірова).

Перший орендний тролейбус почав працювати 26 травня 1997 року . Спеціально для орендних тролейбусів був введений маршрут № 10.

Маршрут № 10: вул. Чапаєва - Ц. Ринок - вул. Леніна - вул. Енгельса - вул. Московська - вул. Виробнича - вул. Воровського - вул. Упита. незабаром, 9 грудня 1997 року , Відкрився ще один орендний маршрут - № 9. З весни 1998 року орендні тролейбуси стали використовуватися і на інших маршрутах.

Використання орендних тролейбусів, які не визнають пільги, викликало невдоволення мерії. Влітку 1998 року обласний суд визнав орендну експлуатацію незаконної (вона порушувала закон «Про ветеранів»), і з 6 серпня вона була припинена. Добившись таким чином виконання транспортниками своїх зобов'язань, мерія, проте, не поспішала виконувати свої: перевезення пільговиків все одно не оплачувалася. Через півтора року Верховний суд Росії визнав претензії електротранспортників до мерії правомочними (першими в Росії), і орендна експлуатація тролейбусів була дозволена. Однак наприкінці 2002 року той же Верховний суд визнав орендну експлуатацію незаконною. В результаті з 27 січня 2003 року орендні тролейбуси стали називатися комерційними, а в березні того ж року нумерація таких тролейбусів стала починатися з 300, в той час як напис «комерційний» була прибрана з тролейбусів.

4-й маршрут [ правити | правити код ]

З 28 грудня 2004 года 4-й тролейбусний маршрут був замінений 40-м автобусним. Автобуси, які працювали на даному маршруті, на початку належали ІП Сикчіну А., який працював на МУП КТУ. Потім вони були передані одному з автобусних парків (імовірно - колишньому ПАТП-2). Після об'єднання КТУ, ПАТП-2 і того, що залишилося від ПАТП-3 в ВАТ Кіровське транспортне підприємство, піднімалося питання про відновлення 4-го тролейбусного маршруту. За заявою керівника ВАТ КТП Шулаєва С., сил і транспортних засобів у тролейбусників вистачить. У квітня 2013 після арешту автобусів у перевізника «Алекс-Авто» та подальшої їх нестачі на маршрутах, знову підняли питання про відновлення 4 маршрути, але тоді транспортного колапсу вдалося уникнути за допомогою закриття деяких автобусних маршрутів і залучення приватних перевізників. Після об'єднання в жовтні 2013 року міських перевізників «КТП» і «АТП», керівник об'єднаного «Автобусно-тролейбусного підприємства» Євген Катаєв почав реорганізацію маршрутів в межах нового «АТП». Було прийнято рішення про заміну 40 автобусного маршруту 4 тролейбусним з 16 грудня 2013. 1 грудня була відновлена ​​необхідна для експлуатації маршруту стрілка на вулиці Комсомольській в районі будинку № 8, яка була законсервована. Тим самим було відновлено роботу маршруту, закритого без малого 9 років. [ Джерело не вказано 886 днів ]

Оплата проїзду проводиться кондуктору готівкою, транспортною картою [1] або банківською картою, що підтримує безконтактну оплату [6] [7] .

З 1 лютого 2017 року повна вартість проїзду готівкою в міському транспорті склала 22 рубля [8] . Вартість при оплаті картою банку - 20 рублів [6] .

Оплата проїзду транспортною картою [ правити | правити код ]

З 1 вересня 2012 року рішенням адміністрації міста Кірова в тролейбусах і автобусах введена електронна система оплати проїзду з використанням транспортних карт [9] [10] :

  • Загальногромадянська неперсональное карта: карта червоного кольору. Вартість картки - 100 рублів. Підрозділяється на тарифи «Цивільний» (60 і 90 поїздок на місяць за 1290 і 1890 руб. / Міс. Відповідно, баланс анулюється з новим календарним місяцем), «Електронний гаманець» (вартість проїзду дорівнює основного тарифу готівкової оплати, діє 1 рік з моменту останнього поповнення будь-якою сумою до 12 000 руб.) і «Для юридичних осіб» (необмежену кількість поїздок, 2420 руб. / міс.). Картою можна оплатити проїзд одночасно кількох людей. Відновлюється при втраті.
  • Загальногромадянська персональна карта: іменна карта синього (для пенсіонерів та учнів середніх класів), зеленого (для учнів початкових класів) або жовтого (для студентів) кольору. Власниками є громадяни, які не підтвердили право на пільговий проїзд з 1 березня 2015 року. Оплата проїзду одночасно можлива тільки для однієї людини. За замовчуванням тариф «Електронний гаманець», за запитом можливий перехід на «Цивільний». Відновлюється при втраті.
  • Соціальна персональна карта: іменна карта зеленого (безкоштовний проїзд для інвалідів, ветеранів ВВВ , ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС , Поліцейських, уряду Кіровської області, глухих, а також для учнів початкових класів), синього (-5 руб. Від основного тарифу, для пенсіонерів та учнів середніх класів) або жовтого (-3 руб. Від основного тарифу, для студентів) кольору. Первинне оформлення безкоштовно. Власниками є громадяни, які підтвердили право на пільговий проїзд після 1 березня 2015 року. Оплата проїзду одночасно можлива тільки для однієї людини. Поповнення можливе на суму, кратну 10 рублів. Карти для учнів діють з 1 вересня по 30 червня, для подальшої активації необхідно провести чергове поповнення, карти для пенсіонерів діють 1 рік з моменту останнього поповнення, термін дії зеленої карти (НЕ учнів) не обмежений. Відновлюється при втраті.
  • Карта кондуктора: карта білого кольору. Використовується кондуктором для проведення оплати проїзду пасажиром готівковими коштами. Відновлюється при втраті.

Станом на 2017 рік в Кірові діє сім тролейбусних маршрутів:

№ Введено (як поточний вид маршруту) Маршрут прямування Протяжність Час в дорозі 1 03.01.1963 опалити «Завод" Сільмаш "» - вул. Щорса - вул. Красіна - вул. Чапаєва - Комсомольська вул. - вул. Карла Маркса - Жовтневий просп. - опалити «Площа ХХ партз'їзду».
Назад тим же маршрутом. 12,8 км [11] 49 хвилин 3 02.1964 опалити «Вулиця Чапаєва» - вул. Чапаєва - Комсомольська вул. - Жовтневий просп. - опалити «Площа ХХ партз'їзду».
Назад тим же маршрутом. 8,8 км [12] 35 хвилин 4 01.02.1992
(перерва
28.12.2004-
16.12.2013) опалити «Вулиця Чапаєва» - вул. Чапаєва - Комсомольська вул. - вул. Карла Маркса - Міліцейська вул. - вул. Леніна - Профспілкова вул. - вул. Карла Маркса - Жовтневий просп. - опалити «Площа ХХ партз'їзду».
Назад тим же маршрутом. 10,9 км [13] 46 хвилин 5 09.07.1973 опалити «Завод" Сільмаш "» - вул. Щорса - вул. Івана Попова - вул. Воровського - вул. Леніна - Профспілкова вул. - вул. Карла Маркса - Жовтневий просп. - опалити «Площа Лепсе».
Назад тим же маршрутом. 11,8 км [14] 47 хвилин 7 23.02.2002 опалити «Проспект Будівельників» - просп. Будівельників - вул. Воровського - вул. Івана Попова - вул. Щорса - вул. Красіна - вул. Чапаєва - Комсомольська вул. - вул. Карла Маркса - Червоноармійська вул. - вул. Леніна - Міліцейська вул. - вул. Карла Маркса - Комсомольська вул. - вул. Чапаєва - вул. Красіна - вул. Щорса - вул. Івана Попова - вул. Воровського - Виробнича вул. - Московська вул. - опалити «Московська вулиця».
Кільцевій. Хід маршруту в одному напрямку. 17,6 км [15] 1 ч 6 хвилин 8 03.11.1983 опалити «Московська вулиця» - Московська вул. - вул. Дерендяева - Преображенська вул. - вул. Леніна - вул. Воровського - просп. Будівельників - опалити «Проспект Будівельників».

Назад тим же маршрутом.

12,7 км [16] 49 хвилин 14 01.01.2015 опалити «Московська вулиця» - Московська вул. - вул. Дерендяева - Преображенська вул. - вул. Леніна - вул. Воровського - вул. Маршала Конєва - Сонячна вул. - вул. Римми Юровський - просп. Будівельників - опалити «Проспект Будівельників».
Кільцевій. Назад тим же маршрутом. 15 км [17] 60-66 хвилин [18]

У Кірові є два тролейбусних парку:

  • Депо № 1 (Жовтневий проспект, 75) відкрито в 1953 році і обслуговує всі тролейбусні маршрути Кірова: № 1, 3, 4, 5, 7, 8, 14 (також раніше - маршрути № 6, 12). Місткість депо - 100 тролейбусів.
  • Депо № 2 (вулиця Щорса, 62) відкрито в 1975 році і до закриття 5 листопада 2014 року обслуговувало маршрути № 1, 4, 5, 6, 8 - у вихідні дні; а також № 11 і 14 (також раніше - маршрути № 13 і 15). Місткість депо - 150 тролейбусів.

Струмом тролейбусну мережу постачають дванадцять тягових підстанцій. Підстанція на вул. Луганській відключена 1 травня 2016 року в зв'язку з закриттям 11 маршруту.

  • 2) опалити «Вулиця Московська» - вул. Воровського - Жовтневий просп. - вул. Комсомольська - вул. Чапаєва - опалити «Вулиця Чапаєва».
  • і 6Е) (ЕКСПРЕС).
    • «Дублери» основних маршрутів. Відмінність - в повному обсязі зупинки і підвищена вартість проїзду.
  • 6) опалити «Вулиця Чапаєва» - вул. Чапаєва - вул. Комсомольська - Жовтневий просп. - вул. Московська - опалити «Вулиця Московська».
    Назад тим же маршрутом.
    Протяжність - 7 км, час у дорозі - 29 хвилин. Закрито 1 січня 2015 року.
  • 8к) опалити «Вулиця Московська» - вул. Воровського - опалити «Центральний універмаг» (розворот через кільце «Готель" Вятка "- С / г академія»).
    • Був укороченим варіантом 8-го маршруту. Оборотний коло - 22 хвилини. Проіснував 2 місяці.
  • 9) опалити «Вулиця Московська» - вул. Воровського - вул. Виробнича - вул. Щорса - вул. Красіна - вул. Чапаєва - вул. Міліцейська - вул. Леніна - вул. Преображенська - вул. Дерендяева - вул. Московська - вул. Виробнича - вул. Воровського - опалити «Проспект Будівельників» (в протихід 10 маршруту)
  • 9е) опалити «Вулиця Чапаєва» - вул. Чапаєва - вул. Комсомольська - вул. Карла Маркса - вул. Червоноармійська - вул. Леніна - вул. Міліцейська - вул. Карла Маркса - вул. Комсомольська - вул. Чапаєва - опалити «Вулиця Чапаєва» (ЕКСПРЕС).
    • Експериментальний маршрут.
  • 10) опалити «Проспект Будівельників» - вул. Воровського - вул. Виробнича - вул. Московська (в бік Будинку друку) - вул. Преображенська - вул. Леніна - вул. Міліцейська - вул. Комсомольська - вул. Чапаєва - вул. Красіна - вул. Щорса - вул. Виробнича - вул. Московська (в сторону магазину «Мрія») - опалити «Вулиця Московська».
  • 12) опалити «Площа ХХ партз'їзду» - Жовтневий просп. - вул. Карла Маркса - вул. Воровського - вул. Виробнича - вул. Московська - просп. Будівельників - вул. Воровського - вул. Карла Маркса - Жовтневий просп. - опалити «Площа ХХ партз'їзду».
    Протяжність - 24,4 км, час у дорозі - 80 хвилин. (Закрито 1 квітня 2006 року).
    • З 2002 по 2006 рік експлуатувався НЕ МУП КТУ, а приватним підприємцем Сикчіним А. Він самостійно набирав штат кондукторів і водіїв, самостійно займався випуском тролейбусів і платив їм зарплату.
  • 12к) опалити «Площа Лепсе» - Жовтневий просп. - вул. Карла Маркса - вул. Воровського - вул. Виробнича - вул. Московська - просп. Будівельників - вул. Воровського - вул. Карла Маркса - Жовтневий просп.- опалити «Площа Лепсе».
    • Був укороченим варіантом 12-го маршруту.
    • У 2006 році експлуатувався НЕ МУП КТУ, а приватним підприємцем Сикчіним А. Він самостійно займався випуском тролейбусів, самостійно набирав штат кондукторів і водіїв і платив їм зарплату [ Джерело не вказано 32 дня ].
  • 13) опалити «Площа ХХ партз'їзду» - вул. Луганська - вул. Ломоносова - вул. Ломоносова (західна сторона) - вул. Московська - просп. Будівельників - вул. Воровського - вул. Виробнича - вул. Щорса - вул. Красіна - вул. Чапаєва - опалити «Залізничний вокзал» - вул. Чапаєва - вул. Красіна - вул. Щорса - вул. Виробнича - вул. Московська - вул. Ломоносова (західна сторона) - вул. Ломоносова - вул. Луганська - опалити «Площа ХХ партз'їзду»
    • Проіснував 2 місяці.
  • 15) опалити «Іподром» - просп. Будівельників - вул. Воровського - вул. Леніна - вул. Преображенська - вул. Дерендяева - вул. Московська - просп. Будівельників - опалити «Іподром».
    • Працював в протихід 14 маршруту, пізніше закритий через нерентабельність.
  • 11) опалити «Завод" Сільмаш "» - вул. Щорса - вул. Виробнича - вул. Московська - вул. Ломоносова (західна сторона) - вул. Ломоносова - вул. Луганська - опалити «Площа ХХ партз'їзду». Зворотно: опалити «Площа ХХ партз'їзду» - вул. Луганська - вул. Ломоносова - вул. Ломоносова (західна сторона) - вул. Московська - просп. Будівельників - вул. Воровського - вул. Виробнича - вул. Щорса - опалити «Завод" Сільмаш "».
    • У зв'язку зі значним зносом лінії контактної мережі і тягової підстанції на тролейбусному маршруті № 11 і необхідності їх обстеження на предмет можливості подальшої експлуатації, міською комісією з розгляду змін міських маршрутів громадського пасажирського транспорту 18 квітня 2016 року було розглянуто доцільність заміни на маршруті № 11 рухомого складу на автобуси. Комісія прийняла рішення зберегти номер, схему маршруту та інтервали руху, замінивши рухомий складу на автобуси з 1 травня 2016 року.

історичний [ правити | правити код ]

Тролейбусний рух в Кірові відкривали шість тролейбусів ЯТБ-1 , Що носили бортові номери № 1-6. Вони використовувалися до 1951 року. На зміну їм прийшли МТБ-82 . Перші тролейбуси цього типу поступили в Кіров у 1948 році, їх експлуатація тривала до 1974 року. Експлуатувалися в Кірові МТБ-82 носили бортові номери 1-82.

З 1962 по 1984 рік в місті експлуатувалися тролейбуси ЗиУ-5 і його модифікації (ЗиУ-5Г, ЗиУ-5д) (бортові номери 83-252). У 1969 році на кировские маршрути вийшов тролейбус ЗиУ-7, який носив бортовий номер 153. Він пропрацював до 1974 року і був єдиним тролейбусом цього типу, що використовувалися в Кірові.

У 1973 році в Кірові почалася експлуатація тролейбусів ЗиУ-9 . Тролейбуси цього типу (але більш пізніх модифікацій) використовуються в Кірові і зараз. Перша партія кіровських ЗиУ-9 ставилася до модифікації ЗиУ-682Б (бортові номери 253-265). Ці тролейбуси працювали до 1987 року . Модифікація ЗиУ-682В-013 (В0В) (бортові номери 507, 509) виведена з експлуатації в січні 2014 року .

У 1996-2008 роки в Кірові використовувалися два тролейбуси (№ 574 і № 575) типу NTR-120MT (NORDTROLL). Вони були продані в Іжевськ : № 574 на запчастини, № 575 експлуатується під № 2203.

сучасний [ правити | правити код ]

Станом на березень 2017 року основу рухомого складу кіровського тролейбуса становлять тролейбуси ЗиУ-682 різних модифікацій:

  • ЗиУ-682В: експлуатуються з 1977 року (бортові номери з № 266), багато хто з тролейбусів цього типу виведені з експлуатації. Продовжують працювати такі екземпляри: № 528.
  • ЗиУ-682В1: експлуатуються з 1984 року, бортові номери: № 449.
  • ЗиУ-682В (В00): експлуатуються з 1985 року, деякі з тролейбусів цього типу виведені з експлуатації. Продовжують працювати такі екземпляри: № 537.
  • ЗиУ-682В-012 (В00): експлуатуються з 1989 року, бортові номери: № 524.
  • ЗиУ-682Г (Г00): експлуатуються з 1991 року, бортові номери: № 418, 515-516, 519, 529, 531, 538, 541, 545, 547, 550-552, 556, 565-568.
  • ЗиУ-682Г (СЗТМ): експлуатуються з 1993 року, бортові номери: № 562-563, 571, 572.
  • ЗиУ-682Г-012 (Г00, Г0А): експлуатуються з 2002 року, бортові номери: № 582, 583, 585, 586.
  • ЗиУ-682 КР Іваново: експлуатуються з 2005 року, бортові номери: № 513, 523, 592-598, 600-607.
  • ЗиУ-682 КР Іваново (новий корпус): експлуатуються з 2011 року, бортові номери: № 408, 472, 489, 496, 498, 504, 521, 557, 576, 578.
  • БТЗ-52764Р: експлуатуються з 2010 року, бортові номери: № 401, 440, 450, 452, 459, 463, 486, 494, 502, 512, 553, 555, 570, 577.
  • БТЗ-52767Р: експлуатуються з 2011 року, бортові номери: № 402, 403, 421, 448, 454, 456, 465, 470, 501, 535.
  • БТЗ-52768А: експлуатуються з 2012 року, бортові номери: № 608-612.
  • БТЗ-52768Р: експлуатуються з 2012 року, бортові номери: № 614-622.
  • БКМ 321 : Експлуатуються з березня 2013 року, бортові номери: № 623-632.

З 1 січня 2015 року на маршрутах працювало 98 тролейбусів [19] . З 11 січня 2016 план випуску склав 95 тролейбусів, а після закриття 11-го маршруту 1 травня 2016 - 89 тролейбусів. Станом на серпень 2016 план випуску - 91 тролейбус [20] . Всього в Кірові станом на березень 2017 року 110 діючих машин [2] . Станом на липень 2019 - 101 діюча машина.

До Інфекційної лікарні [ правити | правити код ]

Більше 7 років розробляється план продовження тролейбусної лінії до Інфекційної лікарні. Були повідомлення, що вже розроблена проектна вартість і технічна документація продовження лінії від перехрестя Леніна - Міліцейська до лікарні. Необхідно буде замінити всі опори контактної мережі і посилити дорожнє полотно. Питання - фінансування. У листопада 2013 керівник нового «АТП» Євген Катаєв розповів, що опрацьовувалися плани з будівництва контактної мережі до Інфекційної лікарні. Цей проект оцінили в 110 мільйонів рублів і прийшли до висновку, що краще купити на ці кошти екологічні автобуси на газовому паливі.

До Північної лікарні [ правити | правити код ]

У листопада 2013 керівник нового «АТП» Євген Катаєв повідомив, що опрацьовувався план будівництва контактної мережі до Північної лікарні. Його оцінили в 35 мільйонів рублів і прийшли до висновку, що краще купити на ці кошти екологічні автобуси на газовому паливі.

Вул. Андрія Упита [ правити | правити код ]

З продовженням проспекту Будівельників до вул. Кольцова в 2005 році піднімалося питання про продовження контактної мережі по вул. Андрія Упита до вул. Кольцова.

Проекти 70-80-х років [ правити | правити код ]

У період «розвиненого соціалізму» було безліч проектів розвитку електротранспорту. На сучасному тлі вони виглядають фантастично:

  • по вул. Леніна до Нововятского району (тоді - м Нововятск)
  • до Комінтерну
  • до іподрому (здійснений у 2003 р)
  • вул. Лепсе
  • вул. Ульяновська
  • вул. Дзержинського
  • від Сільмашу до Шкляевской (ЗПЦ)
  • вул. Горького

і деякі інші проекти. Тільки один - до іподрому - з великим зусиллям вдалося втілити.

Генеральний план м Кірова 2007-2020 рр. [ правити | правити код ]

На схемі проектної пропозиції розвитку транспортної інфраструктури в місті Кірові відзначені наступні ділянки будівництва контактної мережі тролейбусів:

  • вул. Луганська від вул. Ломоносова до вул. Ульяновської,
  • вул. Ульяновська від вул. Луганській до вул. Щорса,
  • вул. Сонячна від вул. Маршала І. С. Конєва до вул. виробничої,
  • вул. Щорса від кінцевої ООТ «Завод" Сільмаш "» до межі міста Кірова (поворот на село Каткова) з організацією кінцевої. [ Джерело не вказано 886 днів ]
  • Правий поворот з вул. К. Маркса на вул. Воровського

Використовувався для руху 12-го маршруту. Автоматична стрілка по вулиці К. Маркса демонтована, подібна за Воровського залишилася.

  • Правий поворот з вул. Міліцейської на вул. К. Маркса і лівий поворот з вул. К. Маркса на вул. міліцейську

Стрілець немає з обох вулиць з кінця 1980-х. Законсервована лінія.

  • Правий поворот з вул. Ломоносова на вул. Московську

Використовувався для виїзду з депо 7-го, 8-го, 12-го і 13-го маршрутів. Іноді використовувався 11-м маршрутом для об'їзду знеструмленому ділянки. З 16 грудня 2013 розконсервувати для руху 11 маршруту. У зв'язку з закриттям 11-го маршруту 1 травня 2016 року законсервована. У серпні 2017 року повністю демонтований.

  • Лівий поворот з вул. Ломоносова на вул. Московську і правий поворот з вул. Московської на вул. Ломоносова

Використовувалися 6 і 11 маршрутами. З 16 грудня 2013 не використовуються, так як за погодженням з ДАІ було прийнято рішення про ліквідацію складного маневру з вулиці Ломоносова на Московську, несприятливого для безпеки дорожнього руху. Станом на вересень 2017 року поворот повністю ліквідовано в обох напрямках.

  • Вулиця Виробнича
    • Від вул. Московської до вул. Воровського непарна сторона не використовується. До 15 грудня 2013 ходив 11 маршрут.
    • Від вул. Воровського до вул. Щорса з 1 травня 2016 роки ділянку законсервований в зв'язку з заміною на маршруті 11 рухомого складу на автобуси.
    • Влітку 2017 року демонтована частина контактної мережі і все стрілки і хрестовини по ходу 11 маршруту на перехрестях з вулицею Щорса і з вулицею Воровського.
  • Правий поворот з вул. Щорса (в сторону заводу «Сільмаш») на вул. виробничу

У 2005 році прибрані стрілки з обох вулиць, що використовувалися раніше для 10-го і 13-го маршрутів. Лінія законсервована.

  • Лівий поворот з вул. Виробничої на вул. Щорса (в сторону залізничного вокзалу)

Повністю ліквідовано в 2005 році, включаючи попутні стрілки і хрестовини

  • Правий поворот з вул. Виробничої на вул. Щорса (в сторону заводу «Сільмаш»)

Не використовується з 1 травня 2016 року в зв'язку з заміною на 11 маршруті рухомого складу на автобуси. Навесні 2017 року демонтовано подібна стрілка по вулиці Щорса.

  • Лівий поворот з вул. Щорса (в сторону залізничного вокзалу) на вул. виробничу

Чи не використовувався з 1 травня 2016 року в зв'язку з заміною на 11 маршруті рухомого складу на автобуси. Навесні 2017 року повністю демонтований разом з попутними стрілкою і хрестовиною.

  • Правий поворот з Воровського на Виробничу (в сторону вул. Щорса)

Використовувався 9-м орендним маршрутом, а також 11-м і 13-м в 2003 році. Стрілки і дроти були демонтовані, але відновлені 16 грудня 2013 для руху 11 маршруту. Чи не використовувався з 1 травня 2016 року в зв'язку з заміною на 11 маршруті рухомого складу на автобуси. Стрілки й проведення знову були повністю демонтовані восени 2016 року.

  • Правий поворот з вул. Виробничої на вул. Воровського (у банку)

Використовувався для 14-го маршруту. Стрілки прибрані, законсервований. Іноді використовувався 11-м маршрутом для об'їзду знеструмленому ділянки.

  • Лівий поворот з вул. Воровського на пр-т Будівельників і правий поворот з пр-ту Будівельників на вул. Воровського

Ділянка був пущений в грудні 2003 року до Іподрому. Використовувався 14 і 15 маршрутами. Очікуваний пасажиропотік себе не виправдав. Незважаючи на численні експерименти з цими маршрутами залишається рідко використовуються.

  • Вулиця Луганська - вулиця Ломоносова

Лінія від опалити «Площа ХХ партз'їзду» до зупинки «Мрія» використовувалася для руху маршрутів № 11 та № 6 (який був змінений, а потім скасований). У зв'язку зі значним зносом контактної мережі і тягової підстанції та необхідності їх обстеження на предмет можливості подальшої експлуатації, міською комісією з розгляду змін міських маршрутів громадського пасажирського транспорту 18 квітня 2016 року було розглянуто доцільність заміни на маршруті № 11 рухомого складу на автобуси, і з 1 травня рух тролейбусів на даній ділянці припинилося.

  • Вулиця Ломоносова від парку Перемоги до вулиці Московської

У серпні 2017 року було демонтовано ділянку контактної мережі на вулиці Ломоносова від вулиці Московської до вулиці Ціолковського в обох напрямках і від вулиці Ціолковського до парку Перемоги по непарній стороні вулиці.

  • Вулиця Луганська від вулиці Дзержинського до площі ХХ партз'їзду

У жовтні 2017 року було демонтовано ділянку контактної мережі по парній стороні вулиці Луганській від вулиці Дзержинського до площі ХХ партз'їзду і повністю ліквідовано ділянку контактної мережі в обох напрямках на перехресті з вулицею Дзержинського. Станом на лютий 2018 року прибрані дроти по вулиці Луганській від вулиці Дзержинського до площі ХХ партз'їзду (розтяжки залишені), а також подібна стрілка біля будинку культури, видаткова стрілка біля магазину «Глобус» і перетин біля прохідної заводу «Авітек», необхідні для розвороту тролейбусів для руху по вулиці Луганській. Лінія для розвороту навколо скверу на площі ХХ партз'їзду законсервована. [21]

У 2004-2008 роках для боротьби з фальшивими квитками були введені кольорові квитки. Мали двосторонній друк. Були у вигляді стрічок з 10 штук з перфорацією між квитками.