Китайська Тесла - кросовер Beta складе конкуренцію Tesla Model X
Китайські електромобілі викликають інтерес у багатьох. Перш за все, він обгрунтований потенційно невисокою ціною, але причина не тільки в цьому. Все більше китайських компаній анонсують електрокари зі значним запасом ходу без підзарядки. До слова, сьогодні в Піднебесній зосереджена найбільша кількість виробників електричного транспорту - від велосипедів до електробусів.
Xiaopeng Motors - зовсім молода компанія, заснована в 2015-му році. Але це не заважає їй дивувати. Вчора китайська марка презентувала прототип електричного кросовера, який отримав ім'я Beta і вражає досить яскравою зовнішністю і багатством оснащення.
Читайте також:
До речі, при створенні прототипу китайці використовували платформу Lexus NX. Незважаючи на це, китайський конкурент Тесли вийшов самобутнім автомобілем, а не черговим китайським клоном.
Що стосується інтер'єру, «китайська Тесла» зсередини багато в чому нагадує кросовер Model X . Явного копіювання можна і не помітити, але стилістика - ідентична. Як і американський електро-кросовер, модель Xpeng Beta оснащена електронною панеллю приладів і значним тачскріном на центральній консолі.
За словами китайців, більшістю функцій автомобіля водій зможе управляти за допомогою смартфона. Так, наприклад, передбачені дистанційна активація клімат-контролю, відмикання і замикання дверей на будь-якій відстані і навіть функція парковки.
Читайте також:
Китайці з Xiaopeng Motors не розкривають всі подробиці про технічну начинку, але обіцяють запас ходу на рівні 300 км. Причому це стосується базової версії електричного кросовера. Також відомо, що компанія з Піднебесної планує продавати новинку з переднім і повним приводом.
Старт продажів серійного Xpeng Beta запланований на 2017 рік. Як обіцяють творці, товарна модель кроссовера буде майже один в один повторювати дизайн концепту.
Читайте також:
Треба сказати, що Xiaopeng Motors це не просто черговий стартап з туманним майбутнім, а серйозна контора з мільйонними інвестиціями. Досить знати, що в штаті співробітників китайського бренду значаться колишні фахівці з BMW, Ford, Lamborghini, Huawei та ін.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.