«Колосальна прохідність»: LADA 4x4 «уделала» Mitsubishi Pajero і BMW X5 на снігу

Російський позашляховик непоказний по зовнішності, але по вседорожнім параметрами перевершує конкурентів.

Російський позашляховик непоказний по зовнішності, але по вседорожнім параметрами перевершує конкурентів

Блогер Вася Васильєв вирішив порівняти прохідність трьох позашляховиків різних брендів. Для цього на засніжене бездоріжжя були виведені LADA 4x4, Mitsubishi Pajero і BMW X5.

Перш за все експерти спробували заїхати на круту, покриту снігом, піднесеність на «Ниві», що відмінно виходило - російський позашляховик чудово впорався із завданням. Далі на гору спробував заїхати баварський позашляховик BMW X5, що йому вдалося з другого разу, збільшивши розгін.

Задньопривідний Mitsubishi Pajero Sport показав значно кращий результат - японський позашляховик без проблем подолав заїзд на круту гору. Варто відзначити, що «Нива» заїжджала на круту піднесеність без розгону і на літній «гумі», тоді як «японець» та «баварець» були перевзуті в зимові покришки.

Наступним випробуванням для даних позашляховиків стала ще більш крута гірка, з якої «Паджеро» і «БМВ» впоралися з розгону, а «Нива», не докладаючи особливих зусиль, змогла заїхати на дану височина. Ще експерти спробували виїхати на цих автомобілях на гірку без раніше накатаній колії. Якщо ж LADA 4x4 фактично без зусиль зміг піднятися на цю піднесеність, то Mitsubishi Pajero трохи застряв на виїзді в гірку, але зумів вибратися. У BMW X5 вийшло виїхати на гору тільки з другого разу. Таким чином LADA 4x4 «уделала» Mitsubishi Pajero і BMW X5 на снігу.

Далі випробування продовжилися на гірці, де разом зі снігом змішалася бруд. «Паджеро» впорався з цією височиною з другого разу, а «Нива» без проблем змогла «взяти» цю висоту. «Колосальна прохідність», - зазначив блогер.


Дмитро Павличко