Кримський тролейбус

  1. Російська імперія [ правити | правити код ]
  2. СРСР [ правити | правити код ]
  3. Україна [ правити | правити код ]
  4. Росія [ правити | правити код ]
  5. Діючі маршрути [ правити | правити код ]
  6. Раніше існували [ правити | правити код ]
  7. Тарифне меню [ правити | правити код ]
  8. чинний [ правити | правити код ]
  9. Раніше використовувався [ правити | правити код ]
  10. В соціальних мережах [ правити | правити код ]

Кримтролейбус Кримтролейбус   Країна   Росія   /   Україна   [1]   Місто   Сімферополь   ,   Алушта   ,   Ялта   Дата відкриття 7 жовтня 1959 Кількість маршрутів 3 міжміських, 6 приміських Країна Росія / Україна [1] Місто Сімферополь , Алушта , Ялта Дата відкриття 7 жовтня 1959 Кількість маршрутів 3 міжміських, 6 приміських. Довжина контактної мережі 95 км Кількість тролейбусних парків 3 Кількість тролейбусів 244 Моделі експлуатованих тролейбусів Богдан Т601.11 Богдан Т701.10 , Богдан Т701.15 , Богдан Т801.10 , Škoda 9Tr , Škoda 14Tr , Škoda 15Tr , ЮМЗ-Т2.09 , К-12.03 , К-12.04 , АКСМ-32102 , Тролза-5265 «Мегаполіс» , ВМЗ-5298.01-50 «Авангард» . Вартість проїзду від 17 до 138 рублів, залежно від маршруту Компанія-перевізник ГУП РК «Кримтролейбус» Сайт компанії crimeatroll.ru Медіафайли на Вікісховища

Кримтролейбус - найбільше транспортне пасажирське підприємство в Криму, що зв'язує Сімферополь з курортами Південного берега Криму , Що включає найдовший в світі міжміський тролейбусний маршрут (84 км; від сімферопольського аеропорту - 96 км); наявність на ряді ділянок 4-путніх (по 2 лінії в кожному напрямку (Сімферополь) і навіть 6-путніх ділянок (потрійне кільце в Алушті), що дозволяють виробляти випередження одного тролейбуса іншим (наприклад, міського міжміським) з мінімальним використанням повітряних стрілок, тільки підкреслює унікальність системи.

Система експлуатується Державним Унітарним Підприємством Республіки Крим «Кримтролейбус», і обслуговується філіями СТП, АТП і ЯТП.

Російська імперія [ правити | правити код ]

Багато років велися розмови і будувалися проекти з будівництва залізниці в Ялту. Було 2 проекти: один від Бахчисарая тунельним проходом через гори в Ялту, і другий від Севастополя вздовж південного берега в Ялту і від Ялти до Алушти. До Великої Вітчизняної війни були розпочаті роботи з укладання шляхів, після неї до проекту повернулися, але відновити роботи так і не вдалося, оскільки в районі селища Оползневе почався зсув , Зсув ґрунту, і прокладка шляхів стала неможливою. Розглядалися варіанти перенесення проекту від зсувної ділянки, але були проведені дослідні роботи, за якими було вирішено відмовитися від проекту, оскільки зсувних ділянок було виявлено багато.

СРСР [ правити | правити код ]

У 1958 році урядом УРСР в Києві було прийнято рішення будувати міжміський гірську тролейбусну лінію Сімферополь - Алушта - Ялта . Перша черга цієї лінії Сімферополь - Алушта протяжністю 52 км була побудована і здана в експлуатацію в рекордно короткий термін - за 11 місяців. Будували лінію фахівці більше 80 підприємств з 10 міст УРСР: Севастополя, Києва, Херсона та інших міст. У першій черзі було побудовано 2 тролейбусних парку в Сімферополі і в Алушті, 16 тягових підстанцій, встановлено більше 3 тисяч опор і підвішено понад 200 км контактного проводу. У травні 1959 року було організовано Кримське тролейбусне управління. Влітку цього ж року в м Сімферополь прибули перші 40 тролейбусів: МТБ-82Д вітчизняного виробництва і 8 машин чехословацького виробництва «Škoda 8Tr». 6 листопада 1959 урочисто було відкрито рух тролейбусів на лінії Сімферополь - Алушта. Перші тролейбуси на цій лінії працювали з кондукторами-екскурсоводами.

У липні 1961 була побудована друга черга міжміського тролейбусної лінії Алушта - Ялта протяжністю 33 кілометри. Під час будівництва міжміського лінії були зрізані десятки складних поворотів, розширена дорога. Тролейбус із Сімферополя до Алушти слідував 1 годину 50 хвилин, а в Ялту - 2 години 50 хвилин. Низька швидкість руху тролейбуса по трасі обумовлювалася особливістю конструкції струмоприймача, і в першу чергу кріпленням головки до штанги. У 1962 інженерами техвідділу тролейбусного управління Байдою Ю. С. та Пекеліс А. М. була розроблена відкидна головка струмоприймача, яка дозволила збільшити швидкість і скоротити час у дорозі.

У 70-80 роках в курортний сезон інтервали руху тролейбусів на трасі Сімферополь - Алушта становили в середньому 2 хвилини. У ці роки, для зручності пасажирів, квитки на тролейбуси в Алушту і Ялту продавалися разом із залізничними квитками до Сімферополя в залізничних касах великих міст Радянського Союзу: Москві, Ленінграді, Києві, Мінську, Харкові, Ризі та Вільнюсі, і тролейбуси відправляються не тільки від залізничного вокзалу, а й від аеропорту.

Україна [ правити | правити код ]

У 1993 році офіційно відкривається лінія від Ялтинської траси в село Краснокам'янка. Фактично ця лінія була побудована ще навесні 1992 року і її обслуговував один тролейбус, але офіційного маршруту не було.

У 1990-х роках були закриті маршрути № 54 «Аеропорт - Алушта» (не працював з 1993 року), № 55 «Аеропорт - Ялта» (як регулярний не працював з 1993 року, повністю скасований в 1998), № 56 «ж / д Вокзал - Ангарський перевал »(нерегулярно працював до 1996 року включно), 57« Алушта - Ангарський перевал ».

У 2002 році закритий маршрут № 58 Алушта - Перевальне.

Росія [ правити | правити код ]

25 квітня 2014 року відновлено рух міжміських маршрутів № 54 і 55 з Аеропорту в Алушту і Ялту [2] .

У період з серпня 2016 по січень 2017 року надійшло 40 нових тролейбусів Тролза-5265.05 «Мегаполіс» для міжміського траси.

1 червня 2018 року скасовані маршрути № 54 і 55 [ Джерело не вказано 410 днів ]. З аеропорту до залізничного вокзалу перевезення пасажирів здійснює маршрут № 20 «Експрес» [3]

Діючі маршрути [ правити | правити код ]

Діючі маршрути Кримського тролейбуса № марш. Кінцеві пункти Маршрут Кінцеві пункти Примітка 51 Залізничний вокзал Ангарський перевал - Лучисте Алушта 52 Залізничний вокзал Алушта - Партеніт - Артек - Гурзуф Ялта 53 Алушта Партеніт - Артек - Гурзуф Ялта

Раніше існували [ правити | правити код ]

Раніше існували маршрути Кримського тролейбуса № марш. Кінцеві пункти Маршрут Кінцеві пункти Примітка 3 Залізничний вокзал Ангарський перевал - Лучисте Алушта У 1961 році перенумерували в № 11. 11 Залізничний вокзал Ангарський перевал - Лучисте Алушта У 1980 році перенумерували в № 51. 12 Залізничний вокзал Алушта - Партеніт - Артек - Гурзуф Ялта У 1980 році перенумерували в № 52. 13 Алушта Партеніт - Артек - Гурзуф Ялта У 1980 році перенумерували в № 53. 14 Аерофлотський залізничний вокзал - Ангарський перевал - Лучисте Алушта У 1980 році перенумерували в № 54. 15 Аерофлотський залізничний вокзал - Алушта - Партеніт - Артек - Гурзуф Ялта У 1980 році перенумерували в № 55. 54 Аерофлотський залізничний вокзал - Ангарський перевал - Лучисте Алушта Закрито в 2018 році. 55 Аерофлотський залізничний вокзал - Алушта - Партеніт - Артек - Гурзуф Ялта Закрито в 2018 році. 55А Аерофлотський залізничний вокзал - Алушта (Набережна) - Партеніт - Артек - Гурзуф Ялта Закрито в 2018 році.

  • Планується на міжміського тролейбусної трасі «Сімферополь - Алушта - Ялта» замінити тролейбуси на електробуси . [4]
  • У 2009 році чеські бізнесмени пропонували побудувати міжміську тролейбусну лінію Сімферополь - Севастополь, для цієї лінії планувалося організувати виробництво нових тролейбусів «Škoda» в Сімферополі на базі «ЦТРМ».
  • У 2014 році була ідея побудувати лінію з Севастопольського аеропорту «Бельбек» в Ялту. [5] .

Тарифне меню [ правити | правити код ]

Станом на 1 січня 2017 року, на мережі ГУП РК «Кримтролейбус» встановлено такі тарифи (в рублях) [6] :

Тип квитка, категорія тарифікаціїКвиток на 1 поїздкуБезлімітний проїзний на 1 місяцьБезлімітний проїзний на 1 місяць для школярів Республіки КримКвиток для перевезення 1 місця багажуПриміський тариф [7]

20 до Піонерського 1, далі 35 рублів. Алушта - 20 рублів. Ялта - 20 рублів відсутня Є, при наявності учнівського квитка по пасажирським тарифом Міжміський тариф 20-138, залежно від відстані немає ні 20 рублів

На міжміській трасі використовуються виключно нові тролейбуси Тролза-5265.05 «Мегаполіс» і Богдан Т70115 .Троллейбуси обладнані кондиціонерами, моніторами і бездротовим інтернетом.

чинний [ правити | правити код ]

Чинний пасажирський Фото Модель Кількість Примітка Богдан Т701.15 30 Тролейбуси експлуатуються філіями СТП, АТП і ЯТП. Салон обладнаний кондиціонером. Тролза-5265.05 40 Тролейбуси експлуатуються філіями СТП, АТП і ЯТП. Салон обладнаний м'якими сидіннями і кондиціонером.

Раніше використовувався [ правити | правити код ]

Тролейбусні парки [ правити | правити код ]

Міжміська тролейбусна траса обслуговується трьома тролейбусними парками.

  • Струмінь ( «Сімферопольське тролейбусно-ремонтне управління»)
  • АТП ( «Алуштинський філія»)
  • ЯТП ( «Ялтинська філія»)
  • Тролейбусна станція. Ялта. 2012 рік

  1. Даний об'єкт розташований на території кримського півострова , Велика частина якого є об'єктом територіальних розбіжностей між Росією , Яка контролює спірну територію, і Україна , В межах визнаних міжнародною спільнотою кордонів якої спірна територія знаходиться. згідно федеративного устрою Росії , На спірній території Криму розташовуються суб'єкти Російської Федерації - Республіка Крим і місто федерального значення Севастополь . згідно адміністративним поділом України , На спірній території Криму розташовуються регіони України - Автономна Республіка Крим і місто із спеціальним статусом Севастополь .
  2. Знову 55! Тролейбус аеропорт «Сімферополь» - Ялта знову ходить архівна копія від 17 жовтня 2014 на Wayback Machine . Кримська газета, 21 квітня 2014 року.
  3. Розклад руху тролейбусів по маршруту № 20 «Експрес» Розклад руху тролейбусів по маршруту № 20 «Експрес»
  4. Тролейбуси, що курсують на трасі Сімферополь - Ялта, замінять на сучасні електробуси.
  5. Севастополь і Ялту з'єднає найдовший в світі тролейбусний маршрут "
  6. Див. Офіційне тарифне меню «Кримтролейбуса»
  7. Проїзд по Сімферопольському району, Алуштинському або Ялтинському міськрад

17. [1]

В соціальних мережах [ правити | правити код ]

Показати координати всіх точок на підкладці OSM
Показати до 200 координат на підкладці Bing
Експорт всіх координат в GPX