Куди скаржитися на роботу громадського транспорту в Підмосков'ї
Кожен з нас має право поскаржитися на роботу водія автобуса або маршрутки, якщо той сильно вибивається з графіка або довго стоїть на зупинці, чекаючи пасажирів. У жителів Підмосков'я є кілька способів відправити скаргу на роботу громадського транспорту.
Звернення через портал «Добродел»
Спочатку необхідно пройти процедуру реєстрації на сайті або через мобільний додаток. Користувач повинен ввести ім'я, прізвище, пароль і адресу електронної пошти. Потім на пошту прийде лист для підтвердження реєстрації. Після авторизації на порталі можна приступати до складання скарги. Для цього потрібно вибрати розділ «Повідомити про проблему», де є спеціальна категорія «Незадовільна робота громадського транспорту».
Обов'язковою умовою при подачі скарги є вказівка точної адреси. Максимальний термін розгляду скарг відомствами і муніципальними утвореннями Московської області - вісім робочих днів.
Читайте, як відправити звернення на портал «Добродел» >>
Дзвінок в Мострансавто
Регіональний перевізник відкрив гарячу телефонну лінію для звернень громадян в лютому 2016 року. За номером: 8 (800) 700-31-13 пасажири зможуть висловити свої претензії з приводу обслуговування, поділитися побажаннями та ідеями, повідомити про порушення розкладу, поганому технічному стані автобуса, порушення правил дорожнього руху.
Наклейки з номером телефону розміщені в салонах всього рухомого складу підприємства. Пасажир зможе зателефонувати в нову службу навіть під час поїздки. Дзвінок безкоштовний.
Лист в Мострансавто
У 2015 році був запущений проект «Громадський контроль». На автобусах з'явилися наклейки з адресою електронної пошти: [email protected] , Куди пасажири можуть надіслати відео з порушенням, допущеним водієм. До повідомлення необхідно прикріпити інформацію з номером машини, часом події та інші необхідні подробиці.
Кожне звернення обробляється і перевіряється. У разі підтвердження факту порушення водієві загрожує штраф або звільнення.
Лист до Міністерства транспорту Московської області
Головне транспортне відомство області приймає звернення пасажирів по електронній пошті: [email protected] . Викласти свою скаргу можна у вільній формі, з обов'язковим зазначенням реєстраційного номера машини, номери маршруту і повного імені, прізвища та по батькові звертається, інакше скаргу можуть не прийняти. Контактний номер і адресу проживання залишати не обов'язково, оскільки відповідь буде спрямований на електронну пошту адресата.
Скаргу також можна надіслати листом за адресою: 143407, Московська область, м Красногорськ, бульвар Будівельників, д. 4, корп. 1.
Бажано рекомендованим, з повідомленням про вручення.
Читайте, як отримати дозвіл на діяльність таксі в Підмосков'ї >>
Лист до адміністрації муніципального освіти
Направити скаргу на водія громадського транспорту можна і на електронну пошту адміністрації муніципалітету. Претензія викладається у вільній формі, при цьому обов'язково потрібно вказати номер автопарку і номер маршруту. Вказувати свій контактний телефон і місце проживання необов'язково, але необхідно написати ім'я, прізвище та по батькові. Анонімні повідомлення не розглядаються.
Надія Осодоева
Інтегровані «Трійка» і «Стрілка»: інструкція із застосування >>