ЛіАЗ: автобус, який кланяється

У столичному регіоні відбувся автобусний дебют. На пасажирські лінії Московської області вийшли вітчизняні автобуси нової конструкції. ГУП МО «Мострансавто» стало першим в Росії пасажирським автоперевізником, який отримав з низькою підлогою автобуси середньої місткості в міському виконанні ЛіАЗ-4292.

Таку машину вперше продемонстрували на виставці «Світ автобусів» , Що відбулася в підмосковній Коломні навесні минулого року. І ось тепер серійні ЛіАЗ нової моделі, випуск яких освоєно на Лікінський автобусному заводі, приступили до роботи. як повідомило Міністерство транспорту Московської області , Вже до початку цього тижня філії «Мострансавто» в Подільському, Королеві і Хімках отримали півтора десятка «дев'яносто других».

Новинка Лікінський автобудівників відноситься до середнього класу автобусів. Цей ЛіАЗ розрахований на перевезення 75 пасажирів і призначається для роботи на лініях з невисоким пасажиропотоком. Довжина автобуса 9,5 метрів, в салоні 18 сидячих місць, а крім того є ще одне спеціальне місце для перевезення інвалідів-візочників (для їх навантаження і вивантаження передбачена механічна апарель).

На пасажирську машину поставили 4-циліндровий турбодизель ЯМЗ потужністю 210 л. с. екологічного стандарту «Євро-5», автоматичну коробку передач і незалежну передню підвіску ZF, поліпшує плавність ходу і керованість автобуса. Передні колеса мають великий кут повороту - 52 °, що значно підвищує маневреність нового автобуса.

Хоча ЛіАЗ-4292 і відноситься за своїми розмірами до «середнячкам», його забезпечили багатьма опціями, характерними для сучасних великих автобусів. Наприклад, він обладнаний системами відеоспостереження і пожежогасіння, клімат-системою, цифровим тахографом і навігаційним обладнанням ГЛОНАСС . Низький рівень підлоги забезпечує зручну посадку і висадку пасажирів (за рахунок цього, як підрахували фахівці, час проходження автобуса за маршрутом скорочується на 15% в порівнянні з «високопольні» моделями). Крім того для зручності маломобільних пасажирів конструктори «навчили» автобус «ввічливим манерам». Він обладнаний системою «кнілінг»: на кожній зупинці при посадці і висадці кузов нахиляється в сторону дверей на 7 °. Ще одна характерна особливість ЛіАЗ-4292 - функція електронного управління підвіскою. Вона дозволяє водієві збільшити дорожній просвіт автобуса для подолання ділянок шляху з великими нерівностями, а виїхавши на рівну ділянку маршруту, знову опустити кузов в його нормальне положення.

12529

12529