Масові скасування електричок в Новгородській області
Нарешті з'явилася якась ясність з приводу відмін приміських поїздів в новгородській області. Щоб зрозуміти масовість відмін досить подивитися на цю карту:
Приміський рух в новгородський області станом на лютий 2014 року. За даними сервісу Яндекс-Розклади.
Резюмуючи. У щоденному зверненні приміські поїзди залишилися тільки на «Жовтневої магістралі» (Москва - Санкт-Петербург) і лінії Великий Новгород - Чудово. Два рази на тиждень ходять потяги Стара Русса - Едрово і Будогощ - Хвойна. По непарних числах курсує потяг Пестово - Сонково (МТППК). Все інше скасовано.
UPD. Схоже я поквапився з приводу ясності. Розклад продовжує змінюватися. Частково повернули електрички Волховстрой - Чудово. У початковому розкладі вона була скорочена до Волховстрой - Тігода. Станом на 1 лютого, три рази в тиждень, вона ходить до Чудово, і чотири рази в тиждень до Тігоди. Проблема цієї ділянки якраз освітлена в сюжеті Новгородського обласного телебачення .
З цього приводу я порився в своїх архівах і дістав звідти фотографії «вимерлих динозаврів». В общем-то, саме через відмін я став іноді навідуватися на залізницю і робити фотографії поїздів. Всього кілька років минуло, і багато хто з них вже стали історією. Всі фотографії розміщені в хронологічному порядку.
1. Грудень 2006 року. Електропоїзд ЕТ2-001 повідомленням Новгород - Волховстрой у платформи Менделєєвська в Великому Новгороде.Уже і не згадаю, коли її скасували. ЕТ2-001 зараз працює в ТЧ-15 ОКТ Санкт-Петербург-Балтійський.
2. Літо 2007 року. На вокзалі відразу дві електрички. ЕТ2Л-027 «Гудок» щойно прийшла з Санкт-Петербурга, а ЕТ2М-036 з Малої Вішери. «Гудок» замінили «Ластівкою» , А електричку на Малу Вішеру просто скасували.
3. Август 2007 року. ТЕП70-0403 з поїздом «Садко» Санкт-Петербург (Вітебський вокзал) - Новгород. П'ять вагонов.Поезд скасований через ремонт шляхів. Можливо, в літньому графіку він повернеться, але поки не зрозуміло.
Новгородські влади до останнього тримали малодіяльні гілки Окуловка - Неболчи і Новгород - Рогавка. У цих двох гілок є населені пункти в які немає доріг. Це татіних на гілці Новгород - Рогавка і Чадково на гілці Окуловка - Неболчи.
Але після того як СЗППК підняла розмір компенсації з 8 млн. До 581 млн. Рублів, новгородські влада вирішила що буде простіше в Татіних організувати рух на всюдиходах , А жителям Чадково подарувати, одну на всіх, кінь .
В принципі, новгородські влади можна зрозуміти. У цих селах жителів можна по пальцями перерахувати, і деякі, цілеспрямовано їхали подалі від цивілізації. Але з іншого боку, з таким підходом ми прийдемо до того що все будуть жити в Москві. Це в Іспанії організували швидкісне сполучення, перш за все, в депресивні регіони, і тільки потім з'єднали дві столиці.
5. Це тепловоз М62-1692 з поїздом Батецкая - Дно. Там ніколи не було багато вагонів. Це літо 2008 года.Етот поїзд теж скасували.
6. У 2009 на станціях розвісили оголошення про скасування поїзда Новгород - Луга. Я тоді зробив пару вилазок, що-б зобразити поїзд на память.Ето ТЕП70-0296 на станції Люболяди.
7. У 2010 році, через скасування деяких поїздів, передавали тепловози в складі поїзда. ТЕП70-364 і ТЕП70-298 в трьома вагонами.
8. Влітку 2010 року на зміну тепловозів ТЕП70 прийшли нові дизель-електропоїзда ДТ1.Очень дивне рішення. На напрямках, за якими працювали ДТ1, електрифіковані тільки кілька кілометрів на території Великого Новгорода. На фото видно, що навіть на цій ділянці поїзда ходили на дизелі (пантограф опущений).
9. До 2010 року майже всі приміські поїзди були скорочені до 1-2 вагонів. Виняток становили лише електрички.
10. Зима 2011 року. В першу зиму у ДТ1 були проблеми, їх доводилося тягати старими перевіреними тепловозами. А через погано спланованих відмін доводилося передавати другий тепловоз в складі поїзда.
11. Влітку 2011 року почало здаватися, що не все так погано. На вокзалі можна було побачити одночасно до п'яти поїздів.
12. У 2012 році «Гудок», що ходив експресом на Санкт-Петербург, забрали на ремонт. Перший час, замість нього, ходила нова Деміховська електричка ЕД4М-0384. Але потім її забрали на Виборзький ход.Іменно в цей момент стався останній значний відтік пасажирів. Так-так, тих самих, яких тепер намагається повернути «Ластівка».
13. А потім «Гудок» повернувся з капітального ремонту. Всі вагони перекроїли і букву «Л» (люкс) з назви прибрали. У такому вигляді він у нас протримався пару месяцев.Его передали в ТЧ-20 Санкт-Петербург-Фінляндський. Зараз, по більше частини, він бігає по курортній гілці в Санкт-Петербурзі.
14. Березень 2013, Боровёнка. Електричка Мала Вішера - Окуловка. Потрапила під скорочення в січні 2014 року.
Щось мені підказує, що час змін не закінчилося, і ще все попереду. У літньому графіку обіцяють повернути деякі приміські поїзди, але, як показала практика, всі запевнення новгородських влади можна пускати повз вуха.
Два з восьми дозаказать «Сапсанів» вже прийшли в депо «Металлострой» і готуються до експлуатації на «Жовтневої магістралі». Їх обіцяють використовувати в зчепленні з існуючими поїздами, але щось мені підказує, що в розкладі все одно з'являться пара додаткових денних експресів. Це збільшить конкуренцію за головний хід і напівпорожні електрички її програють. Хай не скасуванням, а зміщенням в вечірньо-нічний графік. Загалом, час покаже.
Рівно рік, з Новгорода в Санкт-Петербург запустили «Ластівку». Зараз вона ходить два рази в день, і все йде до того, що її не заберуть навіть на олімпіаду. Нещодавно РЖД звітувала про успіхам на цьому напрямку .