Mitsubishi Pajero Sport - повелитель доріг і бездоріжжя
Останнє покоління Mitsubishi Pajero Sport - безспірне, один з найбільш здібних позашляховиків на українських дорогах на сьогоднішній день. Однак не багато людей знають про це.
Хоча модельний ряд Pajero Sport прославлений завдяки своїм позашляховим якостям, реанімованим з приходом нової генерації, як повідомляється тут - можливості цього автомобіля не обмежені. Інженери Міцубісі, без сумніву виконали велику роботу при конструюванні і складанні Паджеро Спорт, що відобразилося в ідеальних експлуатаційних якостях, як на бездоріжжі, так і на дорожньому покритті.
Управління Pajero Sport відбувається за допомогою селективних режимів 2WD і 4WD, а також режиму їзди по пересіченій місцевості. З їх допомогою збільшується сила зчеплення коліс з дорогою в залежності від поверхні, по якій пересувається автомобіль. Крім того прохідність позашляховика підвищується за рахунок "розумного" сприяння різноманітних систем, підвісці нового покоління, і видатному універсального кліренсу.
Pajero Sport без оглядки пробирається через водойми глибиною в 700 мм. Його кут поздовжньої прохідності становить 23,1 градусів, при вугіллі переднього свеса в 30 градусів і бічного відхилення в 45 градусів. Такі параметри роблять Паджеро Спорт одним з найбільш стійких позашляховиків.
Чудові показники безпеки
Mitsubishi підготували Pajero Sport до вирішення складних завдань. Використовуючи селектор режимів їзди, ви можете миттєво перемикатися між 2WD і 4WD на швидкості до 100 км / ч.
Також, при необхідності, можна активувати Hill Descent Control (HDC), який автоматично застосовує гальма, щоб підтримувати поточну швидкість автомобіля при спуску - від 2 до 20 км / ч. Завдяки високому рівню безпеки і відсутності необхідності застосовувати гальма вручну - водій концентрується виключно на управлінні під час похилого руху.
Hill Start Assist (HSA) - запобігає автомобіль від скочування назад, коли ви відпускаєте гальма. Active Stability and Traction Control (ASTC) - незалежно регулюють силу гальмування коліс під час похилого русі, підтримуючи відмінну стабільність кузова. Чудовий радіус повороту в 5,6 м дозволяє Паджеро Спорт легко паркуватися і маневрувати, а також бути еталоном в класі.
Роботу Pajero Sport забезпечує 3,0-літровий V6 MIVEC, який постачає автомобіль потужним прискоренням навіть під час перевезення важких вантажів, або підйомі по гірських дорогах. Цей двигун комплектується з 8-ступінчастою автоматичною трансмісією, вперше виробленої Mitsubishi Motors. Вона забезпечує плавне, висококласне пересування, і хорошу економію палива. Підрульові пелюстки дозволяють перемикати швидкість не відволікаючись від керування автомобілем.
Міцубісі Паджеро Спорт має не тільки неабиякою динамікою і привабливим зовнішнім виглядом, але також може похвалитися комфортом і безпекою рівня преміум-класу. Добре продуманий кокпіт оточує пасажирів безліччю дорогих і розумних функцій не властивих конкурентам Pajero Sport.
Від витончених датчиків до солідної центральній консолі - кожна деталь добре продумана, з метою підвищити комфорт і впевненість водія. Три ряди шкіряних сидінь Паджеро Спорт запропоновані в стандартній конфігурації.
Безпека цього позашляховика завжди була на вищому рівні. Система моніторингу сліпих зон; система попереджає зіткнення при паркуванні Ultrasonic; система попередження про можливе зіткнення; кузов, створений за технологією Reinforced Impact Safety Evolution; натяжители на ременях безпеки і 7 подушок безпеки SRS - все направлено на те, щоб запобігти, або пом'якшити пошкодження в разі зіткнення.