Mitsubishi Pajero Io. Джип, молодший брат джипа
Mitsubishi Pajero Io. Джип, молодший брат джипа
Дивишся на Pajero Io і думаєш: хіба можна порівнювати цей серйозний компактний позашляховик з короткими свесамі, величезним дорожнім просвітом і повним приводом з якимись кроссоверами? Але згадавши про відсутність рами, наявності тільки бензинових двигунів і про досить м'якою для справжнього «пройдисвіта» підвісці, починаєш гадати, чого в Pajero Io більше - «джіпістості» або «асфальтові»?
Iзучая Oтлічія
Дизайн «молодшого» Mitsubishi Pajero перегукується зі «старшим» позашляховиком настільки значно, що в те, що авторами зовнішності Io виступили італійці з ательє Pininfarina, віриться насилу. Від переднього до заднього бампера, від одного зовнішнього дзеркала до іншого, від покришок до антени на даху компактний полноприводник виглядає по-справжньому улюбленою далекосхідниками «чистокровним японцем». Pajero Io випускався майже десять років - налагодили виробництво в 1998-му, а завершили лише в 2007-му. У наші дні цей факт заслуговує на повагу. Компактний позашляховик явно орієнтований більше на представників сильної статі, ніж на прекрасних дам, але тим не менш модель популярна і у тих, і у інших.
Це цікаво! Через рік після дебюту Mitsubishi Pajero Io на внутрішньому японському ринку в Італії на новому заводі ательє Pininfarina почалося виробництво експортного аналога машини, названої Mitsubishi Pajero Pinin ( «молодший брат» по-італійськи). Рішення організувати випуск полноприводника в Європі було прийнято для залучення патріотичних покупців. Моделі для внутрішнього ринку Країни висхідного сонця і держав Старого Світу дещо відрізняються як зовні, так і в технічному плані.
Iнтересная Oсобенно
Навіть знаючи тягу японців до раціональності використання внутрішнього простору автомобілів, вперше заглядаючи всередину Pajero Io, дивуєшся простору і практичності. Але гідний для свого класу обсяг салону доступний тільки водієві і передньому пасажирові. Чудес не буває, ось і в Pajero Io задній ряд крісел більше підійде дітям, ніж дорослим. В інтер'єрі «молодшого» позашляховика є за що зачепитися погляду. На передній панелі і дверних оббивках звичний темний пластик доповнений тканинними вставками, управління обігрівачем реалізовано за допомогою класичних «крутилок», а у вологому приморському кліматі знадобиться одна з функцій двірників: потягнувши важіль склоочисників на себе і відпустивши його, ми отримаємо одиничний помах без включення омивача .
Але інтер'єр Mitsubishi Pajero Io не позбавлений недоліків. Наприклад, різних ємностей для невеликих предметів не так багато, як в автомобілях-конкурентах. Щоб скористатися передніми підстаканниками, взагалі доведеться перевертати «догори ногами» широкий центральний підлокітник, а потім тягнутися за кухлем кави за сидіння. Щоб зробити пасажирське авто більш зручним для перевезення поклажі, складаємо задні сидіння. На жаль, не видаливши підголовники, зробити цього не вдасться. З іншого боку, спинка заднього «дивана» може не просто складатися по частинах, а окремо регулюватися за кутом нахилу.
Це цікаво! П'ятидверний компактний позашляховик з'явився на рік пізніше своєї тридверної версії. «Короткий» Mitsubishi Pajero Io значно поступається в розмірах «довгому» варіанту: колісна база 2280 мм (проти 2450 мм у п'ятидверного полноприводника), а довжина-ширина-висота кузова відповідно рівні 3675, 1680 і 1700 мм. Pajero Io в трехдверном варіанті можна порекомендувати тим, хто вважає за краще їздити на самоті або удвох.
Iсполняющій Oбязанності
Якщо вам потрібен гідний полноприводник, якому не страшно бездоріжжі, але з якихось причин купити класичний джип немає можливості, сміливо звертайте увагу на Pajero Io! «Виною» такого твердження служить підвіска і, в першу чергу, трансмісія автомобіля. Привід виконаний за технологією SS4-i, розробленої на основі Super Select, якою оснащуються «справжні» Pajero . У трансмісії є кілька режимів, про роботу яких можна дізнатися по індикатору на панелі приладів. Включивши «2H», ми перетворюємо Io в задньопривідний автомобіль, «4H» через вискомуфту, яка грає роль центрального диференціала, робить провідними і передні колеса. Далі починаються ті можливості, завдяки яким компактний Pajero стає складно назвати кросовером: режим «4HLc» блокує міжосьовий диференціал, а «4LLc» плюс до цього включає знижену передачу. До слова, режими роботи трансмісії включаються «по-справжньому», класичним важелем.
Додамо до вказаних плюсів кліренс в 205 мм, штатну захист картера двигуна, досить великі ходи передньої підвіски на стійках Макферсона і задньої пятілінковой, а також кути в'їзду і з'їзду в 33 і 45 градусів відповідно - і стає ясно, чому Io багато хто вважає повноцінним молодшим братом класичного Pajero. Тим, кому можливість подолати бездоріжжя бачиться кращим рішенням, ніж пошук об'їзду, можна порекомендувати звернути увагу на Pajero Io з диференціалом підвищеного тертя на задній осі, який був доступний в якості опції.
Iдеал Oбезоружен?
Ну чим Mitsubishi Pajero Io не кращий міський автомобіль? І компактний, і високий, і практичний, і прохідний, і ... постійте, а що це за абревіатури на решітці радіатора і п'ятої двері? GDI, Gasoline Direct Injection , Або безпосереднє уприскування палива. Ще якихось пару років тому наявність цієї сучасної системи нерідко ставало приводом відмовитися від покупки автомобіля марки Mitsubishi, а ось в наші дні до присутності такого вприскування багато хто вже звик. Купуючи машину з такими двигунами, як 4G93 (1,8-літровий 4-циліндровий рядник, потужність якого в залежності від року випуску варіює від 116-ти до 160 к.с., або від 85-ти до 118 кВт) або 4G94 ( 2-літровий 136-сильний, або 100-кіловатний, мотор), головне - пам'ятати про профілактику. Обов'язково потрібно стежити за станом паливних і повітряних фільтрів, форсунок, паливних насосів і заправлятися якісним паливом. На перевіреної АЗС.
Це цікаво! Mitsubishi Pajero Io може оснащуватися або 5-ступінчастою «механікою», або 4-ступінчастою автоматичною КПП. Нерідко власники скаржаться на «розтягнутість» і «задумливість» останньої, однак не варто забувати про важливість періодичного техобслуговування подібних коробок передач. У той же час механічна КПП негативних відгуків практично ніколи не заслуговує.
Iтог: Oтлічно!
Каюсь, до знайомства з цим автомобілем сумнівів у позашляхових якостях, тяговитости і практичності Pajero Io було хоч відбавляй. Так, досить «чоловічий» компактний полноприводник з великими колесами і серйозним дорожнім просвітом. Але, знаючи про нездатність кросоверів пересуватися по поганих дорогах або ж при їх відсутності, ставити цю модель в один ряд з її «старшим братом» не хотілося. Тепер же здається, що Io - це той же Pajero, тільки трохи менше. А що таке Pajero, напевно, нікому пояснювати не треба.
Думка власника. Андрій Антохіна:
- У лютому минулого року постало питання про покупку автомобіля. Наша сім'я вирішила піти наступними критеріями: машина потрібна на кожен день, і на ній повинно бути можливо влітку їздити на дачу і на природу. Були варіанти: Toyota RAV4, Suzuki Escudo або Mitsubishi Pajero Io. Шанували відгуки в Інтернеті, порівняли характеристики, плюси і мінуси кожного з претендентів і зупинилися на Io - для їзди по бездоріжжю потрібен справжній джип, а не паркетник, а переваги моделі в місті - скромні габарити. Головним стимулом послужило наявність раздатки, як у «старшого» Pajero, великі колеса і немаленький кліренс. Влітку ці плюси виправдалися, коли ми поїхали на відпочинок до Лівадії: виявилося, що на піску і на грунтовці Pajero Io на голову вище конкурентів - там, де не проїхали RAV4 і Escudo, наш полноприводник пройшов без праці.
Витрата палива приємно здивував, влітку на задньому приводі йде 10-12 літрів на сотню, взимку з постійно включеним повним приводом витрата збільшився до 15-16 літрів. Більш ніж за рік щоденної експлуатації двигун почав «їсти» масло. Проблему вирішили шліфуванням головки блоку циліндрів і заміною поршневих кілець. Заодно прочистили форсунки системи GDI. Це «задоволення» обійшлося в 20 тисяч рублів. Зате витрата палива взимку скоротився до 14 літрів на 100 км. Інших проблем з Pajero Io за весь цей час не було.
Технічні характеристики Mitsubishi Pajero Io 1.8 ZR-S
Двигун: рядний 4-циліндровий, 16-клапанний, 1834 куб.см, GDI
Максимальна потужність: 130 к.с. (96 кВт) при 5500 об. / Хв.
Максимальний крутний момент: 182 Нм при 3500 об. / Хв.
Трансмісія: 4-ступінчаста АКПП
Привід: підключається повний, є блокування міжосьового диференціала
Дорожній просвіт: 205 мм
Колісна база: 2450 мм
Габарити кузова (довжина-ширина-висота): 3975х1680х1710 мм
Габарити салону (довжина-ширина-висота): 1620х1400х1225 мм
Споряджена маса: 1340 кг
Ємність паливного бака: 53 л
Iдеал Oбезоружен?
Постійте, а що це за абревіатури на решітці радіатора і п'ятої двері?