Mitsubishi Pajero III. елегантний трудяга

Mitsubishi Pajero III. елегантний трудяга

Перше покоління автомобілів Mitsubishi Pajero побачило світ на початку 80-х рр. і особливого успіху на світовому ринку не мало. Однак, що з'явилося на початку 90-х рр. друге покоління цих позашляховиків принесло компанії чималі гроші і славу. Mitsubishi Pajero третього покоління став ще більш привабливим і твердо відстояв репутацію флагмана марки. На відміну від попередніх версій, він вийшов більш підтягнутим, аристократичним і елегантним. Тепер Pajero виглядає в повній відповідності з іміджем справжнього, «крутого» позашляховика, про що свідчать відсутність переднього свеса і оптимально підібрана коротка колісна база.

Сідаємо за кермо. Ергономіка дуже добре продумана. Хіба що кермо регулюється тільки по висоті, але і це ніяких незручностей не створює. Тут все для людини за кермом: і електрорегулювання сидінь укупі з повним електропакетом, і багатофункціональний дисплей, і клімат-контроль. Хоча чому тільки для людини за кермом? Якщо хто-небудь захоче пролізти на задній диван і у нього це вийде, то спокійно можна буде витягнути ноги і включити індивідуальну грубку. Вражає якість обробки: пластик - супер, шкіра - відмінно, сидіння - клас. Кольоровий рідкокристалічний дисплей розташувався посеред торпедо. Він може показати практично все, що захочете, починаючи від навігації, закінчуючи всієї музично-кліматичної інформацією. І все дуже корисно. Кнопки підйомників всіх стекол з двостороннім автоматичним дією. Тицьнув пальцем - поїхало вниз до відмови. Підсмикнув - вгору. Повторно - завмерло. І чому на інших машинах не так, адже все елементарно, але так зручно.

Тепер подивимося, що знаходиться у позашляховика під капотом. Для тесту ми взяли короткий трьохдверний Pajero з бензиновим шестициліндровим двигуном 3,5 літра видає потужність 220 кінських сил. Працює він в парі з автоматичною коробкою передач, яка має можливість ручного вибору. Рами в звичайному розумінні цього слова у Pajero немає, але в основі всієї конструкції лежить потужна просторова ферма, на зразок тієї, що застосовується в суперкарі, тому при мінімальному збільшенні спорядженої маси, кузов має жорсткість, порівнянну з рамним позашляховиком. Заводимо двигун і дивимося на що цей японець здатний.

Рушаємо з місця, кілька хвилин звикаємо до машини і педалей. Спочатку відчувається якийсь дискомфорт. Через опуклого капота і «плечистих» колісних арок погано відчувається передній габарит автомобіля. Але висока посадка, відмінна оглядовість і величезні «вантажні» дзеркала роблять свою справу - адаптуватися і набути впевненості вдається досить швидко. Єдине, що продовжує заважати - занадто велика сліпа зона зліва від водія, там, де до широкої передньої стійки кріпиться немаленький корпус дзеркала. Ситуацію ззаду краще контролювати по «автобусним» бічних дзеркалах - панорамним і витягнутим у висоту.

Звикнувши до машини, перевіряємо динаміку. Зупиняємося і потім вдавлюємо педаль акселератора в підлогу. Прискорення розгонистим ривком втиснувся в спинку крісла - з схожою грубістю сержант міліції заштовхує в «мавпятник» правопорушника. Ривок просто приголомшливий. Продовжуємо набирати швидкість. Виїжджаємо на трасу. Бензиновий двигун з безпосереднім уприскуванням палива GDI , 3,5 літра, більше двохсот «коней» - все це на асфальті дає можливість підтримувати крейсерську швидкість близько 150 км / ч, і запасу потужності ще цілком достатньо. На такій швидкості високопрофільні шини з м'якими боковинами допускають значні відведення, «довгий» рульовий механізм вимагає повороту керма на великі кути, а м'яка підвіска охолодила мій запал страшними креном.

Але подивіться ще раз на зазначену вище швидкість, а це все-таки джип. АКПП не страждає особливої ​​задумою, передачі перемикаються плавно, а електроніка, як може, адаптується під стиль водіння. До речі, є можливість і вручну переходити з одного ступеня на іншу. Причому, відчуття такі, ніби розгін стає динамічнішим. Так це, чи ні, заміряти не вдалося. Підвіска небагато жестковата, але її можна було б назвати просто дуже пружною. Пару раз на великій швидкості проїздили по досить глибоким ямам, і жодного разу підвіска не показала навіть натяку на «пробою», але за таку надійність доводиться платити трохи нижчою плавністю ходу. Пасажири, звичайно, страждають від розгойдування, але це, погодьтеся, менше зло, ніж жорсткі удари, здатні пошкодити підвіску.

А ось гальма просто розчарували. Спочатку придавлює педаль, а лише через мить Pajero клює носом і з муками сповільнюється. Повертаємося на полігон і проходимо змійку. Автомобіль цілком маневрен, наскільки взагалі може бути маневрен такий джип. З'їжджаємо на «гравийке». Пробуємо зробити кілька заметів, проходимо нерівності і повороти на різній швидкості. Pajero і на розбитому грунті поводиться цілком гідно, зі своїм завданням повністю справляючись. Тепер перешкоду з високих глиняних насипів. «Паджеро» проходить все дуже впевнено, але немає! В один момент переднє колесо відірвалося від землі і повисло в повітрі, а два задніх «забуксували» і не змогли перештовхнути машину через глиняний бугор. Ні 4WD, ні знижена, ніщо не змогло нам допомогти, довелося здавати назад. Ходи підвіски у автомобіля дуже і дуже малі. Вони принесені в данину проходженню поворотів на високій швидкості.

Дуже прикро, адже для позашляховика це дуже великий мінус. Залишилося ще одне випробування - болото. Для початку пробуємо перетнути його просто на повному приводі, з легкістю вийшло. Другий раз їдемо вже на зниженій, результат ідентичний. Прохідність по грязі вище всяких похвал. Висновок напрошується один. Mitsubishi Pajero - «свіжий» і комфортабельний off-road, як і раніше здатний добре справлятися з багатьма функціями позашляховика і цілком придатний на роль «міського» автомобіля.

Короткі технічні характеристики Mitsubishi Pajero III
Двигун: 3,5 л. V-6 з безпосереднім уприскуванням (GDI)
Максимальна потужність: 220 к.с.
Максимальний крутний момент: 348 Нм при 3750 об. / Хв.
Трансмісія: 5-ступінчаста АКПП
Паливо: бензин
Споряджена маса: 1850 кг
Число дверей: 3
Число місць: 5
Габарити кузова (довжина-ширина-висота): 4280х1880х1840 мм
Колісна база: 2540 мм
Максимальна швидкість: 185 км / год

Фотографії цього автомобіля в високій роздільній здатності можна переглянути в нашій галереї


Хоча чому тільки для людини за кермом?