Mitsubishi Pajero Sport - дешевий спосіб отримати справжній позашляховик
Середньостатистичний автомобіліст досить-таки ласий на шильдики на кшталт Sport, GT, GTI і так далі. Вони, якщо встановлюються на заводі, як правило, обіцяють гострі відчуття, динаміку вище середнього. При цьому є як мінімум одна машина, щодо якої ці правила не діють. І про це знають практично всі так чи інакше обізнані в автомобілях люди. Мова про Mitsubishi Pajero Sport.
Те, що під шильдиком Sport насправді ховається абсолютно інший, ніж звичайний Pajero, автомобіль, відомо багатьом. До речі, попереднє покоління рамного позашляховика (це якщо не самий, то вже один з найдоступніших справжніх "джипів") користувалося на російському ринку великою популярністю. До сих пір ці автомобілі високо котируються тепер уже на вторинному ринку.
Що стосується оновленої моделі, то по ній відразу видно, хто з усієї лінійки автомобілів Mitsubishi є його найближчим родичем. Те, що побудований Pajero Sport на базі пікапа L200 , добре відомо. Більш того, крім шасі новинка запозичила у родича неабияку частину іміджу. Звичайно, ці два автомобіля зовсім близнюки, і все ж їх загальні гени видно неозброєним оком. У порівнянні зі своїм попередником Pajero Sport став більш модним. Різких ліній в його зовнішності майже не залишилося.
Всередині автомобіля ніяких особливих вишукувань немає: все гранично просто і зрозуміло. Доводилося багато чути про те, що в салоні нового Pajero Sport водієві досить тісно. Чесно кажучи, нічого такого зовсім не помітно. Безумовно, водійське місце не найкомфортніше і зручне: зустрічалися крісла і трохи краще, але тут все в межах норми. При цьому задні пасажири взагалі відчувають себе вільніше, ніж в попередньому Pajero Sport. Справа в тому, що салонне простір було збільшено за рахунок того, що другий ряд сидінь зрушили на 400 мм назад.
Якщо з простором усередині позашляховика розібралися, то органи управління вимагають терпіння і звикання. Наприклад, вібрація ручки роздавальної коробки, яка сильно проявляється тільки на холостих обертах, дратує не на жарт. Правда, варто автомобілю рушити з місця, і вона проходить. Що, втім, не заважає цьому чиннику періодично порушувати душевну рівновагу водія. Справедливості заради варто сказати, що це, мабуть, самий неприємний момент в спілкуванні з автомобілем: все інше на прийнятному для робочого позашляховика рівні.
Магнітола, включаючись, відразу обдаровує водія інформацією про те, що машина оснащена системою Mitsubishi Power Sound System. Треба сказати, що особливого враження музика не справила. Нормально грає, диски MP3 читає, але нічого фантастичного в ній немає.
Кермо, до речі, тут встановлюється такий же, як на Lancer X . Тут він був дуже до двору. Навіть незважаючи на те, що від упору до упору треба зробити чотири повних обороту. Творці стверджують, що зроблено це було для того, щоб поліпшити керованість автомобіля на бездоріжжі. Шкода, що Pajero Sport потрапляє у важкі дорожні умови досить рідко. Експлуатувати автомобіль доводиться на гладкому асфальті.
Це образливо удвічі, так як, судячи про всьому, позашляхові характеристики нового Pajero Sport стали ще краще. І це при тому, що і минулий Sport був в цьому плані дуже хороший. Не дарма власники цих автомобілів іноді збираються десь на природі, беруть з собою лебідки, лопати та інші аксесуари для подорожей на машині по бездоріжжю і веселяться вдосталь.
Новий Pajero Sport відрізняється насамперед новою трансмісією Super Select (саме її ручка так неприємно вібрує). Вона дозволяє автомобілю рухатися по різних типах покриття в будь-яких умовах. Більш того, в різних режимах приводу можна прямо на ходу, на швидкості до 100 км / ч. Для поліпшення позашляхових якостей в конструкції автомобіля також застосований нерозрізний задній міст з блокуванням диференціалу.
До речі, навіть по місту, по сухому асфальту, більше сподобалося їздити в режимі повного приводу. Це не в кращу сторону впливає на витрату палива, але зате машина стає більш слухняною і передбачуваною. Що для автомобіля з досить високо розташованим центром ваги дуже важливо.
минулий Pajero Sport при нашій першій зустрічі вразив своєю м'якістю, яка явно йшла на шкоду керованості. На новому авто над цим питанням явно попрацювали. Машина стала краще управлятися і при цьому практично не втратила в м'якості і комфорті. Пасажири і водій відчувають себе просто прекрасно. Підвіска на раз справляється з будь-якими нерівностями. Більш того, навіть коли виїжджаєш на трамвайні колії, особливої різниці по відчуттях в салоні не відчуваєш.
Варто додати до цього непогану шумоізоляцію. Навіть на швидкості в салоні цілком комфортно. Звук мотора пробивається всередину рівно настільки, щоб не дратувати, а, навпаки, додавати певного шарму. Передні гальма у авто дискові, більш того, вентильовані, а ось задні все ще барабанні. Втім, гальмує машина дуже навіть непогано. Ніяких претензій в цьому плані.
У рух автомобіль приводить дизельний мотор об'ємом 3,2 л і потужністю 163 к.с. Максимальний крутний момент становить 350 Нм. Загалом, ви самі прекрасно розумієте, що такі показники досить скромні для машини вагою 2130 кг. Природно, лаврів спорткара цього автомобілю не здобути (11,4 сек. Розгону до 100 км / год тому підтвердження), але абсолютно ніяких проблем на дорозі не відчуваєш. Любителям активного драйву не сюди, у цієї машини цільова аудиторія зовсім інша. При цьому за паспортом автомобіль їсть 11,1 л солярки, на ділі виходить трохи більше: близько 12-13 л, що теж дуже непогано для такого немаленького авто.
Ціна на позашляховик починається з позначки в 1 259 000 рублей. За ці гроші покупець отримує добротний автомобіль, здатний долати дуже серйозні перешкоди. При цьому в місті він себе почуває цілком стерпно. Будь бордюр штурмує на раз, що в умовах обмежених місць для паркування дуже актуально. Природно, у машини є свої недоліки. Але знову ж таки, це, мабуть, найдешевший спосіб отримати рамний позашляховик.
Компанія Два Моста - запчастини Mitsubishi. ТО і ремонт Mitsubishi. Характерістікі.автомобілей Міцубісі.