Мосгортранс закупить електромобілі на сонячних батареях

Електромобілі на сонячних батареях можуть з'явитися в парку ГУП "Мосгортранс". Про це свідчать документи, розміщені на порталі держзакупівель. Підприємство оголосило торги на поставку 30 електрокарів.

Максимальна швидкість машин повинна складати не менше 30 кілометрів на годину. А сонячні панелі для зарядки батарей будуть розташовані на дахах авто.

Однієї зарядки акумулятора повинно вистачати на 70 кілометрів шляху, за умови, що електромобіль рухається на швидкості 20 кілометрів на годину по рівній дорозі.

Міський перевізник уточнює в технічному завданні, що машини повинні бути пофарбовані в колір SCANIA 1529034 BLUE. Такий відтінок мають всі нові автобуси в столиці.

Такий відтінок мають всі нові автобуси в столиці

Фото: m24.ru/Михаил Сипко

Переможець конкурсу повинен буде поставити машини протягом 75 днів після підписання договору. Таким чином електрокари з'являться у підприємства на початок 2017 року.

На нові авто Мосгортранс готовий витратити до 49,7 мільйона рублів.

ГУП "Мосгортранс" активно тестує новинки електротранспорту в столиці. В кінці 2016 року підприємство може прийняти у себе перший китайський електробус , Який випробують в умовах московської зими. Раніше ці машини ніколи не проходили випробувань в умовах мінусових температур.

У місті вже відчувають два типи громадського електротранспорту: білоруський тролейбус з дизель-генератором і електробус від компанії КАМАЗ.

У місті вже відчувають два типи громадського електротранспорту: білоруський тролейбус з дизель-генератором і електробус від компанії КАМАЗ

Фото надане прес-службою ГУП МО "Мострансавто"

Електробус КАМАЗ-6282 почали відчувати в столиці в середині серпня 2016 року. Він вийшов на маршрут Т2, який проходить від Филей до станції метро "Олександрівський сад".

Машина використовує для руху енергію акумуляторів. Тестовий зразок низькопідлоговий, оснащений відеокамерою і супутниковою навігацією. У салоні 25 сидінь, а всього електробус може вмістити 85 пасажирів. Зарядки вистачає на 100 кілометрів, максимальна швидкість - 65 кілометрів на годину.

Після тестування Мосгортранс дасть виробнику свої рекомендації для запуску серійного виробництва.

Фото: прес-служба ГУП "Мосгортранс"

Тролейбус з дизель-генератором вийшов на маршрут Т25 в Москві в липні 2016 року.

Він курсує від проспекту Будьонного до Луб'янській площі. Від кінцевої зупинки - "Проспект Будьонного" до Садового кільця машина їде як звичайний тролейбус - під проводами, а по Покровці і Маросейка - з опущеними штангами, за допомогою двигуна.

У салоні тролейбуса немає турнікета, входити можна в усі двері. Для оплати проїзду потрібно докласти свій квиток або соцкарту до валідатора, який є біля кожних дверей.

Під час зупинки тролейбус нахиляється, щоб пасажирам було зручніше здійснювати висадку і посадку.