Надійний чи «китайський Крузак»: Про експлуатації Haval H9 розповів власник

Позашляховик з КНР прийнято називати в Росії «вбивцею» моделі Toyota Land Cruiser Prado.

Позашляховик з КНР прийнято називати в Росії «вбивцею» моделі Toyota Land Cruiser Prado

Haval H9 вже кілька років продається в Росії, і багатьма автомобілістами розглядається, як вдала альтернатива німецьким і японським позашляховиків. Один з вітчизняних блогерів вирішив зробити огляд про «всюдиході» з КНР, щоб зрозуміти, чи надійний «китайський Крузак».

Блогер зазначив, що у дилерів в Росії дуже складно отримати машину для огляду, а тому експерт вийшов на реального господаря Haval H9, який вже «відкатав» за 2 роки на позашляховику 70 000 км. Власник автомобіля розповів про експлуатацію транспортного засобу.

За словами автомобіліста, недавно в його машині з'явилася перша причина звернення до дилерів по гарантії. У Haval H9 з'явилося биття при гальмуванні, і дилери без будь-яких вивертів погодилися відремонтувати авто. Позашляховик отримав нові гальмівні диски, однак повністю проблема не була вирішена.

Власник Haval H9 також поскаржився на те, що в машині на холостому ході двигуна стала сильно відчуватися вібрація від двигуна. При русі вібрація теж відчувалася. Дилери запропонували замінити задній кардан, що і було зроблено, проте вібрації були зібрано в повному обсязі.

За два роки експлуатації на кузові Haval H9 з'явилося кілька «рижиків». Найчастіше іржа з'являється на стику деталей екстер'єру з фарбою. Цю проблему дилери теж без будь-яких застережень вирішують по гарантії, однак не завжди перефарбовують кузов, замість чого, часом використовують плівку, якою покривають проблемні місця.

У автомобіліста є нарікання до роботи мультимедійної системи Haval H9. За словами власника, магнітола може самостійно зробити гучність звуку в динаміках до максимуму при запуску мотора. Крім того, машина має складний в розумінні навігатор.

Незважаючи на все вищеописане, власник Haval H9 любить свою машину. За словами автомобіліста, вона динамічна і комфортна. Крім того, власник машини впевнено говорить про те, що вона з завданнями позашляховика справляється на всі 100%. Салон «китайського Крузака» не шумить, і не має дратівливих "цвіркунів", тому що елементи внутрішнього простору моделі добре підігнані один під одного.


Іван Головін