Новий Mitsubishi Pajero Sport проти трактора. Порівняльний тест на бездоріжжі
Картина стоять поруч ворогів по бездоріжжю виглядає провально для автомобіля: кліренс 650 мм у трактора проти 218 мм у Pajero Sport, коробка передач МТЗ з 18 передачами (!) Проти 8-ступеневої автомата Aisin, трансмісія «Білоруса» з постійно замкнутим зчепленням, диференціалами, двома раздатку, редукторами відбору потужності проти системи Super Select II у Pajero Sport. Словом, перемога топового продукту Мінського тракторного заводу була поза всяким сумнівом. І спочатку адже так і було ...
Mitsubishi Pajero Sport , Навіть з включеним зимовим режимом Mud / Snow системи Super Select II, програвав на старті в перших двох заїздах: ні режим зниженої передачі, ні примусове блокування диференціала не рятували від жорсткого букса і заривания в сніг, змішаний з м'яким озимим грунтом. У цей час «Беларус», спокійно граючи стегнах щитків над колосальними 38-дюймовими колесами, йшов уздовж тестовій ділянці до фінішу на горизонті і навіть встигав перекурити. Технічна пауза змусила нас впритул засісти за настройки Pajero Sport.
Сніг проникав все глибше під одяг, забивався в радіатор, під арки, всередину підвіски і взагалі - відчував себе господарем становища, поки Pajero Sport намацав ... зачіп! Вся справа виявилося у взаємозв'язку електроніки з фізикою: щоб рушити і вирвати Pajero Sport з проблемного ґрунту, треба було використовувати режим 4LLc (жорстка блокування диференціала зі зниженою передачею), який забезпечує ривок, але небажаний для пересування на швидкості.
Читайте також:
З огляду на, що максимальна швидкість МТЗ-80 близько 40 км / год - Mitsubishi Pajero Sport на стометрівці обійшов трактор по всім параметрам!
У нас ще є питання, а у Pajero Sport залишилися недоторканими пару функцій, які ми продовжимо вивчати в наступних експериментах.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.