Оплата і доставка

  1. Способи оплати На даний момент в нашому інтернет-магазині доступні наступні способи оплати: готівкою:...
  2. Доставка по Мінську
  3. Самовивіз зі скарбу компанії в Мінську
  4. Точка продажу в Бобруйську
  5. Точка продажу в Бресті
  6. Доставка по Вітебську
  7. Доставка по Гомелю
  8. Точка продажу в Могильові
  9. Доставка в інші міста Республіки Білорусь
  10. Наявність товару:
  11. Повернення и обмін:
  12. Також звертаємо вашу увагу на наступну інформацію:

Способи оплати

На даний момент в нашому інтернет-магазині доступні наступні способи оплати:

  1. готівкою: ви розраховуєтесь з кур'єром при отриманні замовлення, після перевірки комплектності вашого замовлення, або якщо ви забираєте своє замовлення самостійно з пункту самовивозу ;
  2. банківською картою за допомогою терміналу безготівкової оплати, у разі якщо ви забираєте своє замовлення самостійно з пункту самовивозу;
  3. Ви платите за накладений платіж (будь-яким зручним для вас способом) у відділеннях РУП "Белпочта" при пересиланні вашого замовлення поштою;
  4. оплата банківською картою VISA, MasterCard, Белкарт через систему Assist на сайті безпосередньо після оформлення замовлення через кошик;

Особливості замовлення, сплаченого банківською картою на сайті онлайн:
  1. Оплативши послугу, ви не зможете редагувати і замінювати позиції товарів.
  2. У разі відсутності будь-яких замовлених товарних позицій на складі за погодженням з менеджером ви можете або почекати поки відсутня позиція з'явиться на складі і ми вам її доставимо, або ми вам повернемо кошти на банківську карту, з якої здійснювався платіж. Термін повернення грошових коштів на картку може досягати 30 днів і залежить від банку-емітента, що випустив картку. У зв'язку з цим настійно рекомендуємо звертати увагу на статус товару "в наявності" він чи ні, до того, як оплачувати замовлення, якщо отримати своє замовлення ви хочете якомога швидше.
  3. Якщо ви не згодні із сформованою сумою замовлення (приміром, не порахована будь-яка знижка), то після здійснення платежу, ми не зможемо змінити суму вашого замовлення, застосувати знижку, прибрати або додати якусь позицію. Аналогічно, якщо сума замовлення, порахована невірно в сторону її зменшення (наприклад, через технічний збій на сайті). У цих випадках ми або повернемо вам кошти на вашу карту, або доставимо замовлення за вже оплачену суму за погодженням з оператором інтернет-магазину.
  4. При оплаті банківською картою онлайн надається тільки товарний чек, касовий чек не надається згідно з чинним законодавством. Заміною касового чека є чек, що приходить в момент онлайн-оплати від провайдера електронних платежів.

Довідкова інформація про платежі онлайн за допомогою системи електронних платежів ASSIST

Для здійснення фінансової операції підходять картки міжнародних систем VISA (всіх видів), MasterCard (в тому числі Maestro), емітовані будь-яким банком світу, в тому числі емітовані АСБ "Беларусбанк", а також карти системи Белкарт.
Перейдіть по посиланню для детального ознайомлення з процедурою оплати за карточам Белкарт ВАТ "АСБ Беларусбанк"
* Код CVV2 / CVC2 - це контрольний номер, що складається з трьох цифр, який надрукований на зворотному боці банківської карти. Цей номер, зазвичай, надрукований у верхньому правому куті спеціальної смуги для підпису. Як ввести свій номер необхідний, щоб переконатися, що карта використовується справжнім власником.

Безпека проведення платежів в інтернеті:

При виборі оплати замовлення за допомогою банківської карти, обробка платежу (включаючи введення номера банківської картки) проводиться ТОВ «Компанія електронних платежів« Ассист »з використанням програмно-апаратного комплексу системи електронних платежів ASSIST, яка пройшла міжнародну сертифікацію.
В системі, що забезпечує безпеку платежів, використовується захищений протокол TLS для передачі конфіденційної інформації від клієнта на сервер і подальшої обробки в процесинговому центрі. Це означає, що конфіденційні дані платника (реквізити карти, реєстраційні дані та ін.) Не надходять в інтернет-магазин, їх обробка повністю захищена, і ніхто не може отримати персональні і банківські дані клієнта. Крім того, при обробці платежів за банківськими картками, використовується безпечна технологія 3D-Secure, яку в обов'язковому порядку вимагає міжнародна платіжна система VISA і MasterCard.
Щоб оплатити цим способом:

  1. Вибираєте спосіб відплати картою on-line.
  2. Після натискання на кнопку «Підтвердити і оплатити» система направить вас на сайт провайдера електронних платежів belassist.by, що забезпечує безпеку платежів. Авторизаційний сервер встановлює з Покупцем з'єднання по захищеному протоколу TLS і приймає від Покупця параметри його банківської карти (номер карти, дата закінчення дії картки, ім'я власника картки в тій транскрипції, як воно зазначено на банківській картці, а також номер CVC2, або CVV2, зазначені на зворотному боці картки). Операція оплати банківською картою онлайн повністю конфіденційна і безпечна.
  3. Ваші персональні дані і реквізити картки вводяться не на сторінці нашого сайту, а на авторизаційної сторінці платіжної системи. Доступ до них здійснюється по протоколу безпечної передачі даних TLS, так само застосовуються технології безпечних інтернет платежів Verified by Visa і MasterCard SecureСode.

До оплати приймаються картки платіжних систем Visa International, MasterCard і Белкарт всіх класів і банків. Ми рекомендуємо заздалегідь звернутися до свого банку, щоб упевнитися в тому, що ваша карта може бути використана для платежів в мережі інтернет.
Причини відмови в авторизації можуть бути наступними:

  • на картці недостатньо коштів для оплати замовлення;
  • банк, який випустив картку Покупця, встановив заборону на оплату в Інтернеті;
  • минув час очікування введення даних банківської карти;
  • введені дані не були підтверджені вами на платіжній сторінці, помилка формату даних і.т.д.

Залежно від причини відмови в авторизації для вирішення питання ви можете:

  • звернутися за роз'ясненнями до Банку, який випустив картку Покупця;
  • в разі неможливості вирішення проблеми Банком - повторити спробу оплати, скориставшись картою, випущеної іншим Банком.

Доставка замовлення

На даний момент доставка товарів здійснюється тільки на території Республіки Білорусь.

Після того, як ваше замовлення прийняте і до моменту відправки замовлення кур'єром з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер для підтвердження наявності товарів і погодить точні терміни доставки.

Для швидкого переходу до потрібних вам способу доставки натисніть на відповідний лінк нижче:

1. Доставка по Мінську кур'єром

2. Самовивіз зі складу компанії в центрі Мінська (метро Площа Перемоги)

3. Бобруйськ: адреса точки продажів

4. Брест: адреса точки продажів

5. Вітебськ: доставка кур'єром та адреса точки продажів

6. Гомель: доставка кур'єром та адреса точки продажів

7. Могильов: адреса точки продажів

8. Доставка в інші міста РБ поштою (післяплатою)

9. Як перевірити наявність товару на складі в Мінську

10. Повернення і обмін

Доставка по Мінську

Безкоштовна доставка по місту Мінську здійснюється при замовленні від 20,00 руб в межах МКАД і вулиць: Селицька, Шабан, Бачило, Ротмістрова, Руссіянова, Шугаєва, Никифорова, Академіка Купревіча, Франциска Скорини, Старіновская, Острошіцкій, Уручская, Гінтовта, Городецька, Ложінское, Шафарнянская, Лопатіна.
При сумі замовлення до 20,00 бел. руб. вартість доставки на зазначені адреси складе - 3,00 бел. руб.

Важливо: на всі інші адреси Мінська (крім м-ну Сокіл) та прилеглих населених пунктів (включаючи Боровляни, Лісовий, Ювілейний, Сонячний, ВАЛЕР'ЯНОВА, Копище, Колодищі, Сєнница, Копіевічі, Колядичі, Щомисліца, Тарасове, Богатирьова, Ждановичі, Дубовляни, Цнянка, зацінили) безкоштовна доставка можлива при сумі замовлення від 40,00 руб. При сумі замовлення менше 40,00 руб. вартість доставки на зазначені адреси складе 5,00 руб.

Якщо у вас залишилися питання по вартості доставки на вашу адресу, ви завжди можете уточнити цю інформацію у менеджера інтернет-магазину, зателефонувавши по одному з телефонів, зазначених у верхній частині цієї сторінки.

Доставка здійснюється щодня, без вихідних, з 11:30 до 22:00.

Якщо Ви бажаєте отримати своє замовлення в інший час, то, будь ласка, узгодьте час з менеджером інтернет-магазину.

По буднях:
Якщо ваше замовлення підтверджено до 16:30, то доставка здійснюється в той же день при наявності товару на складі інтернет-магазину. Замовлення, прийняті після 16:30, доставляються на наступний день.
У вихідні дні:
Якщо ваше замовлення підтверджено до 14:00, то доставка здійснюється в той же день при наявності товару на складі інтернет-магазину. Замовлення, прийняті після 14:00, доставляються на наступний день.

Самовивіз зі скарбу компанії в Мінську

Завдяки зручному місцю розташування в самому центрі Мінська (5 хвилин від станції метро Площа Перемоги), ви також можете забрати замовлення самостійно. Точна адреса пункту самовивозу: м.Мінськ, вул. Петра Румянцева 13, інтернет-магазин Optik.by, вхід з вулиці.
Час роботи офісу: пн-пт: з 9-00 до 20-00, сб-нд: з 10-00 до 18-00
ВАЖЛИВО: по неділях вхід в пункт самовивозу розташовується з двору (ганок з козирком, коричневі двері)


Для того, щоб скористатися варіантом самовивозу, на сторінці оформлення замовлення в розділі «Доставка» виберіть перший пункт «Самовивіз зі складу». Менеджер повідомить вам час, коли ви зможете забрати своє замовлення.


ВАЖЛИВО:

ми гарантуємо, що ваше замовлення дочекається вас, якщо ви оформили його по телефону або через корзину на сайті, менеджер зв'язався з вами, і ви повідомили час, в яке прибудете за своїм замовленням. Ваше замовлення буде чекати у нас в офісі до кінця робочого дня. Якщо з якоїсь причини ви не змогли за ним приїхати в зазначений день, будь ласка, передзвоніть нам і узгодьте інший день для самовивозу, або замовте доставку!
Якщо ви не прийшли за своїм замовленням, в зазначений вами день, і не передзвонили нам, ми знімаємо ваші лінзи і розчини з броні, а значить вони можуть бути продані в будь-який момент.
Якщо ви не оформили замовлення на сайті або по телефону і приїхали до нас в офіс, то ми зможемо вам продати тільки ті лінзи, які є в наявності. Тому, якщо ви плануєте їхати за лінзами самостійно, зателефонуйте нам і уточніть наявність потрібних вам лінз. Детальніше про те як перевірити наявність необхідних вам лінз на нашому сайті.

⇑ Повернутися на початок сторінки

Точка продажу в Бобруйську

У Бобруйську ви можете придбати контактні лінзи за цінами інтернет-магазину в нашій точці продажу за адресою:
Бобруйськ, вул. Мінська, 135, ТЦ Карусель, 1-ий поверх, острівець Optik.by (навпроти обміну валют) Режим роботи: з 10:00 до 21:00 щодня. Наявність необхідних вам лінз в цій точці продажу ви можете дізнатись за телефоном velcom: 8-044-735-34-83. Тут же ви можете забрати своє замовлення, оформлений в нашому інтернет-магазині.

Детальніше про те як перевірити наявність необхідних вам лінз на нашому сайті.


⇑ Повернутися на початок сторінки

Точка продажу в Бресті

У Бресті ви можете придбати контактні лінзи за цінами інтернет-магазину в нашій точці продажу за адресою:
Брест, вул. Московська, 273б, ТЦ "Корона", 1-ий поверх, острівець біля траволатора. Режим роботи: з 10:00 до 21:00. Наявність необхідних вам лінз в цій точці продажу ви можете дізнатись за телефоном velcom: 8-029-192-66-17. Тут же ви можете забрати своє замовлення, оформлений в нашому інтернет-магазині.

Детальніше про те як перевірити наявність необхідних вам лінз на нашому сайті.


⇑ Повернутися на початок сторінки

Доставка по Вітебську

У Вітебську ви можете придбати контактні лінзи за цінами інтернет-магазину в нашій точці продажу за адресою:
Вітебськ, вул. Чкалова, 35, ТЦ GREEN, 1-ий поверх, острів №14. Режим роботи: з 10:00 до 22:00 щодня. Наявність необхідних вам лінз в цій точці продажу ви можете дізнатись за телефоном velcom: 8-044-723-79-16. Тут же ви можете забрати своє замовлення, оформлений в нашому інтернет-магазині, в разі, якщо вам не потрібна доставка.

Безкоштовна доставка по місту Вітебську здійснюється при замовленні від 20,00 руб.
При сумі замовлення до 20,00 руб. вартість доставки складе - 3,00 руб.

Якщо ваше замовлення

підтверджено до 18:30, то доставка здійснюється на наступний день при наявності товару на складі точки продажів. Замовлення, прийняті після 18:30, доставляються через день. Замовлення, прийняті в п'ятницю і в вихідні дні, доставляються в понеділок за наявності товару складі точки продажів. Якщо товар отсутст яття, то він буде переданий в найближчий із днів поставки: Вівторок або п'ятницю.
Детальніше про те як перевірити наявність необхідних вам лінз на нашому сайті.

Доставка здійснюється по буднях з 18:00 до 22:00.

Якщо ви бажаєте отримати своє замовлення в інший час, то, будь ласка, узгодьте час з менеджером інтернет-магазину.

⇑ Повернутися на початок сторінки

Доставка по Гомелю

У Гомелі ви можете придбати контактні лінзи за цінами інтернет-магазину в наших точках продажу:
1. ТЦ Секрет, вул. Гагаріна, 65, 2-ий поверх (острівець Optik.by)
Режим роботи: з 10:00 до 21:00 щодня.
Наявність необхідних вам лінз в цій точці продажу ви можете дізнатись за телефоном velcom: 8-029-308-21-07.

2. ТЦ Мандарин Плаза, Речицький проспект 5В, 2-й поверх (острівець Optik.by)
Режим роботи: з 10:00 до 21:00 щодня.
Наявність необхідних вам лінз в цій точці продажу ви можете дізнатись за телефоном velcom: 8-029-103-93-05.

Тут же ви можете забрати своє замовлення, оформлений в нашому інтернет-магазині, в разі, якщо вам не потрібна доставка.

Безкоштовна доставка по місту Гомелю здійснюється при замовленні від 20,00 руб.
При сумі замовлення до 20,00 руб. вартість доставки складе - 3,00 руб.

Якщо ваше замовлення підтверджено до 18:30, то доставка здійснюється на наступний день при наявності товару на складі точки продажів. Замовлення, прийняті після 18:30, доставляються через день. Замовлення, прийняті в п'ятницю і в вихідні дні доставляються в понеділок за наявності товару на складі точки продажів. Якщо товар отсутст яття, то він буде переданий в найближчий із днів поставки: Вівторок або п'ятницю.
Детальніше про те як перевірити наявність необхідних вам лінз на нашому сайті.

Доставка здійснюється по буднях з 18:00 до 22:00.

Якщо ви бажаєте отримати своє замовлення в інший час, то, будь ласка, узгодьте час з менеджером інтернет-магазину.

⇑ Повернутися на початок сторінки

Точка продажу в Могильові

У Могильові ви можете придбати контактні лінзи за цінами інтернет-магазину в нашій точці продажу:
1. ТЦ Планета Green, вул. Островського, 5, 2-ий поверх (острівець Optik.by, навпаки ескалатора)
Режим роботи: з 10:00 до 21:00 щодня.
Наявність необхідних вам лінз в цій точці продажу ви можете дізнатись за телефоном velcom: 8-044-568-57-40.

Тут же ви можете забрати своє замовлення, оформлений в нашому інтернет-магазині.

Детальніше про те як перевірити наявність необхідних вам лінз на нашому сайті.

⇑ Повернутися на початок сторінки

Доставка в інші міста Республіки Білорусь

Безкоштовна доставка * по всій Республіці Білорусь здійснюється поштою при сумі замовлення від 35,00 руб. У тому числі в наступні населенні пункти:

Брестська область: Брест, Барановичі, Пінськ, Кобрин, Береза, Лунинець, Івацевичі;
Вітебська область: Вітебськ, Орша, Новополоцьк, Полоцьк;
Гомельська область: Гомель, Мозир, Жлобин, Світлогорськ, Річиця, Калинковичі, Рогачов;
Гродненська область: Гродно, Ліда, Слонім, Волковиськ, Сморгонь, Новогрудок;
Мінська область: Борисов, Солігорськ, Молодечно, Жодіно, Слуцьк, Вилейка, Дзержинськ, Мар'їна Горка;
Могилевська область: Могильов, Бобруйськ, Горки, Осиповичі, Крічев;

Відправка товару здійснюється післяплатою в день замовлення при наявності товару на складі. Як правило, ви зможете отримати своє замовлення через 2-4 дні, в тому відділенні поштового зв'язку, який відповідає вашому поштовою адресою.

Ми гарантуємо, що ваше замовлення буде відправлений в той же день, якщо він прийнятий і оброблений до 11:30, а менеджер підтвердив наявність необхідних вам лінз і розчинів. Замовлення, оброблені після 11:30 поточного дня, будуть відправлені на наступний робочий день відділення бізнес-пошти РУП "Белпочта". Бізнес-пошта працює тільки по буднях, а також можливі переноси в зв'язку з загальнодержавними святами. Просимо вас враховувати це при формуванні ваших замовлень.
* При отриманні товару ви оплачуєте Белпочта тільки комісію за грошовий переказ на користь продавця. Комісія приблизно дорівнює 3% від суми післяплати. Більш точно розмір комісії ви можете дізнатися в своєму поштовому відділенні. Всі витрати пов'язані з упаковкою замовлення і пересиланням його до вашого поштового відділення Optik.by бере на себе. Інтернет-магазин Optik.by не несе відповідальність за можливі затримки, перебої в роботі та інші дії оператора поштового зв'язку РУП "Белпочта".

⇑ Повернутися на початок сторінки

Наявність товару:

Дізнатися чи є товар на складі в Мінську ви можете безпосередньо на нашому сайті - у вікні оформлення замовлення. Після того як ви вибрали потрібний товар і натиснули кнопку "Замовити", у вікні замовлення введіть всі необхідні характеристики лінзи і вкажіть потрібну кількість. Праворуч від кнопки "Додати в кошик" в и побачите статус товару!

Статус Є в наявності означає, що обраний вами товар є на складі і ви можете його отримати вже сьогодні
Статус "Є в наявності" означає, що обраний вами товар є на складі і ви можете його отримати вже сьогодні. Статус "Під замовлення" означає, що товару з даною характеристикою, або в зазначеній кількості, в даний момент немає на складі.

При відсутності товару на складі, ми постараємося привезти ваше замовлення вже на наступний день, а якщо ваш замовлення надійшло після 13-00 в п'ятницю, або в вихідний день, то ми зробимо все можливе, щоб доставити вам замовлення в понеділок. Більш точні терміни ви завжди можете дізнатися у менеджера по телефону.

⇑ Повернутися на початок сторінки

Повернення и обмін:

Контактні лінзи і розчини є товарами медичного призначення та особистого використання (нарівні з лікарськими засобами). Згідно з Постановою Ради Міністрів Республіки Білорусь №778 від 14.06.2002 такі товари, в разі належної якості, обміну та поверненню не підлягають. Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", якщо неналежну якість такого товару буде доведено незалежною експертизою, то ми обміняємо товар або повернемо вам гроші.

Проте, у виняткових випадках для підвищення якості обслуговування покупців, ми можемо піти вам на зустріч і обміняти товар, при збереженні цілісності упаковки та надання касового чека, що підтверджує покупку в нашому магазині. Дане рішення приймається індивідуально в кожному конкретному випадку. Менеджер інтернет-магазину може попросити вас пройти огляд лікаря-офтальмолога і перевірку лінз в нашому пункті самовивозу в Мінську, в разі якщо вважатиме, що підстав для обміну (повернення) недостатньо після візуального огляду лінзи. Магазин залишає за собою право відмовити покупцеві в обміні і поверненні товару належної якості. Якщо шляхом переговорів з покупцем конфліктну ситуацію вирішити не вдається, то обмін і повернення товару буде проводитися згідно з чинним законодавством.

Також звертаємо вашу увагу на наступну інформацію:

Ви маєте право відмовитися від покупки аж до моменту передачі Вам товару. У цьому випадку ми будемо змушені утримати з вас вартість доставки (якщо вона здійснювалася) в розмірі 3,00 руб (або 5,00 руб) відповідно до пункту 3 статті 467 Цивільного кодексу Республіки Білорусь та пункту 22 Правил продажу товарів за зразками: « покупець до передання йому товару має право відмовитися від виконання договору за умови відшкодування продавцеві витрат, понесених у зв'язку з вчиненням дій щодо виконання договору ».

Відповідно до Правил продажу товарів за зразками, затвердженими наказом Міністерства торгівлі Республіки Білорусь від 16.06.1998 р № 83:

  • при продажу товарів за зразками укладення договору проводиться в місці продажу товару, або шляхом передачі покупцем повідомлення про намір придбати товар за допомогою поштового, телеграфного, телетайпного, телефонного, електронного чи іншого зв'язку (пункт 20);
  • договір роздрібної купівлі-продажу товару вважається укладеним з моменту отримання продавцем повідомлення про намір покупця придбати товар на умовах, запропонованих продавцем (пункт 21);
  • договір вважається виконаним з моменту доставки товару за адресою, вказаною покупцем в договорі (пункт 27), а якщо місце передання товару договором не визначено, - з моменту доставки товару покупцеві за місцем проживання громадянина (пункт 2 статті 467 Цивільного кодексу Республіки Білорусь);
  • в разі якщо доставка товару зроблена в встановлені договором терміни, але товар не був переданий покупцеві за його вини, повторна доставка здійснюється в нові терміни, узгоджені з продавцем після повторної оплати покупцем вартості послуги з доставки товару (пункт 28).

Бажаємо приємних покупок!