По місту на автобусі: для чого потрібна нова маршрутна мережа

  1. цифри
  2. Маршрути
  3. Зупинки і рухомий склад

У Москві розроблена маршрутна мережа наземного транспорту, що отримала назву "Магістраль". Нові маршрути автобусів, тролейбусів і трамваїв проходять по центру столиці і основним транспортним шляхах. Ходити транспорт буде і на ділянках, де не курсував з 1990 років. Запустять мережу 8 жовтня. Для чого вона потрібна, по яких маршрутах пройде, як їй користуватися і чого чекати в майбутньому - читайте в матеріалі m24.ru. У Москві   розроблена   маршрутна мережа наземного транспорту, що отримала назву Магістраль

При натисканні на схему відкриється повна версія

цифри

  • Громадський транспорт в центрі столиці буде ходити в 2 рази частіше. Середній інтервал руху скоротиться з 16 до 8 хвилин;
  • Центр столиці з'єднають 17 магістральних маршрутів;
  • Всього маршрутна мережа буде включати в себе 370 автобусів, тролейбусів і трамваїв;
  • Для проекту спеціально закуплено 103 нових автобуса;
  • Чисельність рухомого складу збільшиться на 39 відсотків;
  • Міським транспортом зможе користуватися більше людей, пасажиропотік зросте на 43 відсотки.

Для чого потрібна мережа

Першу чергу маршрутів запускають в жовтні. Поступово з'являться нові маршрути, зупинки та рухомий склад. Останню чергу "Магістралі" запустять в 2017 році. Разом з маршрутами поліпшать дорожню розмітку і запустять виділені смуги там, де вони допоможуть руху.

Основне завдання проекту - створити якісну інфраструктуру пасажирського транспорту в центрі міста, щоб городянам легше було переміщатися від однієї точки до іншої. Наприклад, щоб можна було на автобусі, тролейбусі або трамваї приїхати зі свого району в центр, вільно переміщатися по ньому у своїх справах, а ввечері повернутися додому.

Маршрути мережі загальною протяжністю понад 350 кілометрів зв'яжуть центр Москви з віддаленими районами. Таким чином, здійснюючи повсякденні поїздки по Москві, пасажири зможуть повністю покластися на громадський транспорт.

Таким чином, здійснюючи повсякденні поїздки по Москві, пасажири зможуть повністю покластися на громадський транспорт

Фото: mos.ru

Маршрути

Нова транспортна мережа включає в себе три типи маршрутів: магістральні, районні та соціальні.

Магістральні маршрути основні і найдовші. Всього їх буде 17. Інтервал руху складе від 5 до 10 хвилин.

Вони з'єднують відразу кілька районів Москви з центром і між собою. Так, Ленінський проспект зв'яжуть з Ленінградським, Лужники з Семенівської, а Нагатінський з Полежаевской.

Районні державні маршрути пов'язує райони з центром. Всього їх буде 13, а інтервал руху складе 10-15 хвилин. На них легко дістатися до магістрального маршруту або зробити коротку поїздку.

Соціальні маршрути допомагають жителям Москви доїхати до центрів "Мої документи", поліклінік, паспортних столів та інших соціально значущих місць. Всього їх буде сім, а інтервал руху - до 30 хвилин.

Графік руху міського транспорту тепер буде тактовим. Наприклад, якщо пасажир прийде на зупинку, а перед ним закриється двері автобуса, він буде знати, через скільки точно хвилин прийде наступний.


У назви магістральних маршрутів додасться буква "М" перед цифрою номера:

  • м1 - по Ленінградському проспекту;
  • м2 - по Кутузовському проспекту;
  • м3 - по Пречистенці проспекту;
  • М4 - по Ленінському проспекту;
  • М5 і М6 - по Варшавському шосе;
  • М7 - по Рязанському проспекту;
  • м8 - по шосе Ентузіастів;
  • М9 - по проспекту Миру;
  • м10 - по Новослобідський вулиці.

Маршрут, що курсує по кільцю, отримав назву "Б". Два експрес-маршруту пронумеровані як "144" і "904". Перший проходить від "Китай-міста" до "Теплого стану". Другий - від "Китай-міста" до "4-го мікрорайону Мітіна".

Автобусний маршрут "А" також відноситься до магістральних. Він пройде від площі трьох вокзалів до Лужників. З початку ХХ століття по даному маршруту курсував однойменний трамвай, москвичі прозвали його "Аннушка".

Нічні маршрути Н1, Н2, Н3, Н4, Н5 і Н6 об'єднані єдиним пересадочних вузлом на Слов'янській площі, біля станції метро "Китай-місто". Решта цілодобові маршрути залишаться без змін. Інтервали руху складуть, як і раніше, 30 хвилин.

Районні та соціальні маршрути просто пронумеровані. Перший час для зручності пасажирів транспорт за маршрутами буде ходити з двома номерами - новим і старим.

Спеціально для проекту створені нові зупинкові прапорці, карти і трафарети. Оновлені схеми руху розмістять на зупинках і в транспорті.

Рух маршрутів планується оновити і на картах "Яндекса". Крім того, перший час будуть працювати волонтери та промоутери, які розповідатимуть про нові маршрути.

Фото: m24.ru/Михаил Сипко

Зупинки і рухомий склад

Поступово всі зупинки міського транспорту замінять на нові. На першому етапі в центрі встановили 24 нові зупинки, причому 12 з них розташовані на ділянках, де громадський транспорт не курсував з 90-х років.

Основний пересадочний вузол магістральних маршрутів - Луб'янка. Це означає, що доїхати практично в будь-який район столиці або будь-яку частину центру можна буде з однією пересадкою на Луб'янці.

Рухомий склад також оновлюється. Влада вже закупили 103 нових автобуса з м'якими сидіннями і кондиціонерами.


Айрапетян Люсі

сюжет: Зручний місто: все, що потрібно знати