Про особливості заправки комунальних автобусів в Краматорську
Хто складає компанію водіям автотранспорту ТТУ?
Нові комунальні автобуси, закуплені і купуються Краматорському для перевезення пасажирів, «приписані» до місцевого трамвайно-тролейбусному управлінню, і заправляються на АЗС підприємства «Протех». Станція розташована на вулиці О. Тихого, навпаки виїзду транспорту на магістральну трасу з міського автовокзалу.
Комунальні автобуси заходять на АЗС в певний проміжок часу. Зокрема, далі мова піде про заправку автобусів, що прибувають на АЗС в період приблизно з 17:30 до 19:00 години.
Процес заправки, в принципі, простий і схематичний. Прибувши до колонці, водій залишає кабіну, в більшості випадків - на ходу одягає рукавиці, відкриває люк паливного бака, вставляє в нього «пістолет», і з документами в руках прямує до диспетчеру АЗС для оформлення заправки. Потім, повернувшись до автобусу, чекає, поки в бак надійде певна кількість дизпалива і, витягнувши з нього «пістолет», закриває бак, знявши брудні рукавиці, сідає в кабіну і їде.
Звичайний, рядовий процес, і, здається, в деталях його опису не втрачено нічого.
Ось як виглядає стандартна процедура (фрагмент) заправки комунального автобуса в Краматорську на АЗС підприємства «Протех» (відеозапис від 4 квітня 2018 року).
Ось ще фото заправляють там же автобусів, наприклад, 5 квітня ...
... і ввечері 8-го квітня.
Однак процес виглядає так далеко не завжди.
Як з'ясувалося в результаті особистих спостережень, на під'їзді до АЗС комунальні автобуси іноді терпляче чекають водії невідомого приватного автотранспорту. І, по прибуттю комунального автобуса на АЗС, вищеописана схема його заправки починає зазнавати серйозні зміни.
По-перше, водій і не думає ні одягати робочі рукавиці, ні відкривати кришку бака свого автобуса, а прямо відправляється до диспетчеру для оформлення документів.
По-друге, чекав на нього невідомий автотранспорт чітко стає у тій же заправної колонки.
По-третє, як в даному випадку, після від'їзду невідомого синього мікроавтобуса, комунальний автобус чомусь не має жодних зовнішніх ознак того, що заправляли саме його.
Відео від 3 квітня 2018 року:
Але які б висновки ви не почали зараз складати собі в голові - вони передчасні. Тому що синій автомобіль, аж до свого від'їзду, щільно закриває огляд.
Продовжимо спостереження, відеозапис від 4 квітня. Водій комунального автобуса прибуває на АЗС, паралельно з ним до колонки приставляється приватний синій автомобіль. Господар якого тут же дістає каністру. Водій автобуса - в перчатаках, як годиться, відкриває кришку бензобака свого транспорту, але .... що це ?! Чому заправний "пістолет" раптом виявляється в руках власника приватного синього автомобіля ?!
Завантаживши каністру назад в машину, водій синього авто сідає і їде. Водій комунального автобуса ввічливо пропускає його вперед.
Тепер, напевно, найпохмуріші припущення можуть відвідати і вашу голову.
І остаточно сумніви розсіюються в результаті побаченого п'ятницю, 6 квітня. Коли з 3 прибули на заправку комунальних автобусів, 2 (два!) Зробили це в компанії з якимось невідомим транспортом.
Причому, в обох випадках, водії автобусів навіть не робили спроб відкрити баки власних машин ...
В останньому випадку, на прощання водій комунального автобуса і приватного автомобіля про щось люб'язно поспілкувалися. Про що? Напевно, поділилися планами на майбутні Великодні вихідні.
Здається, що на даний момент читач побачив вже більш ніж достатньо для того, щоб задатися деякими питаннями.
Ну, а на закінчення - офіційні цифри. 2017-й рік ТТУ Краматорська завершило зі збитком в 499 тис. Грн. Про це повідомляється на сайті міськради Краматорська, в проект рішення про підсумки господарської та фінансової діяльності КТТУ за 2017 рік
"... паливно-мастильні матеріали склали 2,9 млн. Грн., Витрати збільшилися на 2,3 млн. Грн., На 385%, за рахунок автобусів - придбання дизельного палива", - йдеться в проекті документа.
Хто складає компанію водіям автотранспорту ТТУ?О це ?
Чому заправний "пістолет" раптом виявляється в руках власника приватного синього автомобіля ?
Про що?