"Богдан" поставить Києву 80 тролейбусів за 500 мільйонів
Автомобільна компанія "Богдан Моторс" перемогла в тендері на поставку Києву 80 тролейбусів на загальну суму 499,86 мільйонів гривень.
Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна" .
Згідно з результатами аукціону, що відбувся 2 червня в системі ProZorro, по першому лоту на поставку 60 тролейбусів конкурентом корпорації "Богдан" було ТОВ "МАЗтранссервіс" і офіційний дилер білоруського "Белкоммунмаш" СП "Янікс", які запропонували техніку відповідно за 318 млн грн і 308, 88 млн грн, і не знизили ціну в ході аукціону, тоді як "Богдан" знизив її з 316,8 млн грн до 308,82 млн грн (при очікуваній сумі 318 млн грн).
До участі в торгах не був допущений "СТГ Інженеринг" (тролейбуси ЛАЗ), який безуспішно намагався оскаржити це рішення.
По другому лоту "Богдан Моторс" в ході аукціону знизив ціну з 192 млн грн до 191,04 млн грн, тоді як його єдиний конкурент "МАЗтранссервіс" запропонував тролейбуси за 191,904 млн грн і ціну в ході торгів не знижував.
Всі тролейбуси, згідно з умовами тендеру, повинні бути поставлені Києву до кінця року.
Як повідомлялося, в кінці 2016 року корпорація "Богдан" завершила постачання Києву понад 200 тролейбусів довжиною 12 і 18 метрів за кошти ЄБРР.
У вересні того ж року корпорація виграла тендер на поставку ще 40 тролейбусів. Київ планував закупити тоді 100 тролейбусів, однак торги на закупівлю 60 троллейбусов- "гармошок" не відбулися через недостатню кількість учасників.
У лютому поточного року Кабінет міністрів України дозволив при закупівлі автобусів, тролейбусів і електробусів за бюджетні кошти збільшити розмір передоплати до 70% їх вартості (раніше - 30%) з терміном погашення до восьми місяців для автобусів, електробусів і інших колісних транспортних засобів, для трамваїв - до одного року.
Співвласником "Богдан Моторс" раніше був Петро Порошенко, а тепер компанія належить його бізнес-партнеру Олегу ГЛАДКОВСЬКА (Свинарчук), першому заступнику секретаря РНБОУ.
як повідомлялося , Порошенко розлучився зі своєю часткою в "Богдані" в 2009 році. Його пакет перейшов ГЛАДКОВСЬКА в обмін на борг в 100 млн доларів і міноритарну частку Гладковського в корпорації Roshen. Приводом для угоди стали фінансові проблеми "Богдана" під час кризи 2009 року.
За словами Гладковського, він контролює 100% корпорації "Богдан".
Нагадаємо, "Богдан" став найбільшим постачальником автобусів і тролейбусів в Україні після Революції Переваги.