Російський Haval F7: платформа від WEY, мокрі зчеплення від Герхарда Хеннінга і закордонна сталь

Крім среднеразмерного кросовера Haval F7 на конвеєр заводу Great Wall в Тульській області стане компактний кросовер Haval H6 Coupe і ще одна модель, яку на ММАС покажуть в статусі концепту.

Інформація з представництва Haval в Росії, яку повідомляють нам наші джерела, уточнюється з кожним днем. Як ми писали вчора, на щойно збудованому заводі Great Wall в Тульській області восени почнеться приладка обладнання, а повноцінне серійне виробництво стартує в кінці першого кварталу 2019 року. А ось з набором моделей - і за назвою, і за кількістю, є зміни.

Haval F7 абсолютно точно почнуть збирати в індустріальному парку «Вузлова» в 2019 році. Однак, пару йому складе не Haval H6, як припускав у своїх інтерв'ю нашому сайту Kolesa.ru заступник генерального директора «Хавейл Мотор Рус» Михайло Роткин, і як ми повідомляли вчора , А Haval H6 Coupe!

А тепер за кількістю: в 2019 році на конвеєр в «Вузловий» встануть не 2, а 3 моделі! Третя буде представлена ​​на ММАС-2018 в якості концепту. Однак, що ж це за модель? Тут ми вже ступаємо на хиткий грунт припущень, однак, один варіант ми можемо сміливо відкинути: це абсолютно точно не буде автомобіль люксової марки WEY. Нагадаємо, її в честь себе коханого назвав Вей Цзяньцзюнь, засновник Great Wall Motors. Тим часом, в наступні роки постановка WEY на конвеєр в «Вузловий» цілком ймовірна, хоча б тому, що нова модельна лінійка F, яку китайці почали розвивати з моделі F5, базується з кросоверами WEY на одній платформі. І щоб закрити питання з російським моделями заводу Great Wall, відзначимо, що компактний Haval F5 теж стане на конвеєр, але вже після 2021 року - це вже інформація абсолютно офіційна.

Крім среднеразмерного кросовера Haval F7 на конвеєр заводу Great Wall в Тульській області стане компактний кросовер Haval H6 Coupe і ще одна модель, яку на ММАС покажуть в статусі концепту

Haval H6 Coupe з «червоним шильдиком» для китайського ринку

Що стосується Haval F7 російського складання, йому призначені два двигуна з турбіною і безпосереднім уприскуванням; обидва добре знайомі російському покупцеві. 1,5-літровий GW4G15B в 150 к.с. стоїть під капотом Haval H2, а 2,0-літровий GW4C20 в 190 к.с. - під капотом Haval H6 Coupe. Тим часом, молодший мотор представлений в РФ в парі з ручною коробкою, або з класичної «гідромеханікою», або з 6МКП, в той час, як 2,0-літровий - з 6-ступінчастим "автоматом" з двома мокрими зчепленнями виробництва Getrag.

На Haval F7 обидва двигуни будуть пов'язані з 7-ступінчастою автоматичною коробкою (два зчеплення тут теж мокрі), яка в Китаї вже щосили йде на другому поколінні H6. Це агрегат вже власної розробки, під який було створено нове конструкторське бюро і запрошений німецький «коробковий» інженер Герхард Хеннінг. Багато років він пропрацював в трансмісивному підрозділі Daimler AG, розробляючи в тому числі і «роботи», які зараз стоять на Mercedes-Benz A- і В-klasse. Цікаво, що на Haval F7 на відміну від H6 другого покоління буде доступна повнопривідна версія.

Цікаво, що на Haval F7 на відміну від H6 другого покоління буде доступна повнопривідна версія

Haval H6 Coupe з «червоним шильдиком» для китайського ринку

Тепер що стосується технологічних особливостей виробництва. Збирати машини на російському заводі Great Wall будуть «найповнішим циклом», тобто, і днище і боковини моделей будуть зварювати на місці. Більш того, вже на першій стадії запрацює власний цех штампування, який, правда, буде ще деякий час виходити на всю ширину номенклатури, однак, всі основні елементи кузова вже в перший рік почнуть штампувати в «Вузловий». Постачальник стали поки не визначений, тому на першому етапі її абсолютно точно планують імпортувати. Що стосується елементів силового агрегату - двигуна і коробки, з часом їх можуть локалізувати в РФ, проте, швидше за все, мова йде про «досборка», тобто про встановлення додаткового і навісного обладнання. Що стосується локалізації по іншим елементам, в даний час Haval проводить численні тендери.

Відзначимо, що новий Haval H7 поки не отримав Схвалення типу транспортного засобу, більш того, як нам підтвердили в представництві Haval, до сих пір не підписаний спецінвестконтракт з Урядом РФ - переговори все ще тривають. Очевидно, що справа в ступені локалізації. Нагадаємо, що за бажанням Мінпромторгу, з часом вона повинна досягти 70%. Однак, на першому етапі виробництва в «Вузловий» цей показник буде лише на рівні 30%.

Однак, що ж це за модель?