Сергій сучкуватою озвучив причини банкрутства ХПАТП-1

Сергій сучкуватою. Фото: Прес-служба адміністрації Хабаровська

Начальник управління транспорту адміністрації Хабаровська Сергій сучкуватою розповів про причини, що призвели до банкрутства ХПАТП-1. Як пояснив чиновник, до кризи призвела сукупність факторів: низька вартість проїзду, велика протяжність маршрутів і велике число пільговиків, повідомляє ІА AmurMedia.

Фінансові проблеми тягнуть ХПАТП-1 на дно не перший рік. Зараз транспортне підприємство переживає стадію банкрутства - там ввели конкурсне виробництво. Як раніше писало інформагентство, два тижні тому ситуація досягла критичної точки. У ХПАТП-1 закінчилися запаси ПММ для автобусів, а грошей на нову закупівлю не було, у зв'язку з цим керівництво підприємства оголосило про зупинку діяльності. Завдяки екстреному втручанню чиновників, проблему з пальним тимчасово вдалося вирішити, і транспорт Мупа вийшов на лінії за розкладом. Але тепер організації в найкоротші терміни потрібно вирішити, як розплатитися з накопиченими боргами - понад 400 млн рублів.

За словами Сергія сучкуватою, криза на підприємстві назрівав протягом 10 останніх років і причин для цього було декілька:

- Зараз підприємство перебуває в стадії конкурсного виробництва, при тому, що на протязі останніх 10 років ми періодично його рятували. Що привело до такого стану? Перше - багато років наші муніципальні автопідприємства, ХПАТП1 і МУП ТТУ перевозили 37 категорій пільговиків, це 204 тисячі чоловік. Це поліція, прокурори, судді, податкові працівники і так далі. Вони їздили безкоштовно за рахунок підприємства. За цей час накопичилося 6,3 млрд рублів. Друге - в Хабаровську один з найдешевших тарифів плати за проїзд, при тому, що в крайової одна з найдовших маршрутних мереж у країні - 27,5 км. Ось наші сусіди, Владивосток. У них тариф був 21 рублів, у нас - 23 рубля. Середня протяжність маршрутів в Примор'ї - трохи більше 10 км. Москва - плата за проїзд - 55 руб, середня протяжність маршрутів - менше 10 км. І в цих містах люди замість однієї роблять дві і більше поїздок. У нас же 23 рубля і одна поїздка. Не забувайте також і про те, що муніципальні підприємства мають податкове навантаження раз в 10 вище, ніж комерційні перевізники. При цьому, на підприємствах лежить величезна відповідальність. Тому рано чи пізно, але це повинно було трапитися.

Проте, не дивлячись на тривожну новину про те, що не буде кому возити пасажирів, хабаровчане не відчули різниці між "до" банкрутства і "після":

- Сьогодні муніципальне підприємство ХПАТП-1 працює всього лише на 10 маршрутах з 65 маршрутів міста. Від підприємства на рейси виходить близько 120 автобусів в день, з 715 виїжджають на маршрути крайової столиці. Крім того, ми, як уповноважений орган управління транспорту, вжили всіх необхідних заходів, щоб жителі міста не відчули жодних змін не дивлячись на фінансове становище муніципалів.

ВАЖЛИВЕ НА AMURMEDIA ВАЖЛИВЕ НА AMURMEDIA.RU в WhatsApp

Твій Ха Твій Ха. Група для обговорення міських новин, обміну думками і просто поговорити

Канал AmurMedia в Telegram Канал AmurMedia в Telegram. Швидкі, свіжі і різні новини

Що привело до такого стану?