Швидкісний потяг «Ластівка» Великий Новгород - Санкт-Петербург буде повільніше простий електрички
- Великий Новгород - Санкт-Петербург
- Санкт-Петербург - Великий Новгород
- Стиковка з «сапсанів»
- з телеграми
- вартість
- А чи поїдуть новгородці?
- РЖД в своєму стилі
Ця замітка була написана в січні 2013 року. Поточне розклад поїздів «Ластівка» Санкт-Петербург - Великий Новгород можна подивитися на Новгород.ру .
UPD 2013: За останньою інформацією, від початкових планів відмовилися, ранкова електричка Великий Новгород - Санкт-Петербург - Великий Новгород залишається за старим. «Ластівку» пускають з ранку з Санкт-Петербурга і ввечері назад в Санкт-Петербург. Застаріла інформація викреслена (не очищено). Всі рішення змінюються так швидко, що стежити за ситуацією досить складно, особливо з урахуванням того що ніякої офіційної інформації з цього приводу немає.
З 23 січня 2013 року електропоїзди «Ластівка» ( Siemens Desiro ) Почнуть виконувати регулярні рейси за маршрутом Санкт-Петербург - Великий Новгород - Санкт-Петербург. З'явився розклад, і ось воно не може не засмучувати новгородців. Після заміни звичайної зеленої (торжокского / Деміховський) електрички на швидкісну «Ластівку» ранковий потяг Великий Новгород - Санкт-Петербург буде йти на ~ 20 хвилин довше. А ось зворотний, з Санкт-Петербурга, буде аж на цілих 6 хвилин швидше.
Електропоїзд ЕС1-001 «Ластівка» (Siemens Desiro)
Хороші новини, розклад і стикування під катом.
Помітно додасть в швидкості вечірня електричка, яку новгородці користуються набагато рідше.
Ось так виглядає розклад «ластівок» на маршруті Санкт-Петербург - Великий Новгород - Санкт-Петербург на поточний момент:
Великий Новгород - Санкт-Петербург
Поїзд Великий Новгород Подберезье Спаська Полість Чудово Любань Тосно Обухове СПБ В дорозі (**) Різниця (***) 874 6:15 6:43 7: 03-7 04 7: 24-7: 46 8: 10-8: 11 8: 36-8: 37 9: 15-9: 16 9:33 3:18 0:19 872 (*) 18:30 19: 34-19: 56 20: 16-20: 17 20: 33-20 : 34 21:15 2:45 -0: 37
Санкт-Петербург - Великий Новгород
Номер СПБ Обухове Тосно Любань Чудово Спаська Полість Подберезье Великий Новгород У шляху (**) Різниця (***) 871 (*) 7:11 7: 51-7: 52 8: 07-8 08 8: 29-8: 45 9:50 2:39 -0 54 873 20:55 21: 09-21: 10 21: 43-21: 44 22: 02-22 03 22: 25-22: 44 23: 04-23: 05 23: 25-23: 26 23:53 2:58 -0: 06
Стиковка з «сапсанів»
З хорошого варто відзначити що «Ластівки» тепер стикуються з «сапсанів» в Чудово.
- Великий Новгород (6:15) - Чудово (7:24) - пересадка - Чудово (7:46) - Москва (10:50). Разом до Москви за 4:35.
- Великий Новгород (18:30) - Чудово (19:34) - пересадка - Чудово (20:11) - Москва (23:14). Разом до Москви за 4:44.
- Москва (19:25) - Чудово (22:23) - пересадка - Чудово (22:44) - Великий Новгород (23:53). Разом з Москви за 4:28.
C ранкового «Сапсана» з Москви пересісти на «Ластівку», з одного боку, не виходить, що виключає можливість з'їздити з Москви в Новгород одним днем. Та й ранковий «Сапсан» не завжди зупиняється в Чудово.
«Сапсан» ЕВС2-03 недалеко від Чудово (Бабино)
В принципі, може вийти перескочити в Чудово на «Сапсан» до Санкт-Петербурга, тоді можна приблизно на годину скоротити час у дорозі:
- Великий Новгород (18:30) - Чудово (19:34) - пересадка - Чудово (19:34) - Санкт-Петербург (20:25). Разом до Санкт-Петербурга за 1:55 хвилин !!!
Це звичайно під великим питанням, тому що «Сапсан», в будь-якому випадку, піде вперед «Ластівки». В Чудово неймовірної висоти надземний перехід , На пересадку знадобиться час. Дуже ризиковано.
з телеграми
Потяги обслуговуються моторвагонного рухомого складу «Ластівка», в які включені вагони з місцями для сидіння формування Дирекції швидкісного сполучення (ДОСС) - філії ВАТ «РЖД» за схемою: здвоєний склад - вагони з 1 по10; нр. 1,5,6,10 - вагони з місцями для сидіння 2 класу обслуговування (2С) по 58 місць (з 1 по 66), непарні місця розташовані біля вікна, парні - біля проходу або в середині ряду (компоновка місць у вагоні за схемою 2 + 3) .Місце 7,11,19,23,37,41,49,53 відсутні, місця 29,30 призначені для інвалідів-візочників, місця з 59 по 66 призначені для працівників ЛОВД і провідників-касирів (в продаж не надходять). Вагони обладнані туалетом; нр. 2,3,4,7,8,9 - вагони з місцями для сидіння 2 класу обслуговування (2С) по 99 місць (з 1 по 116), непарні місця розташовані біля вікна, парні -у проходу або в середині ряду (компоновка місць в вагоні за схемою 2 + 3).
Нумерація вагонів вказана: з голови з С-Петербурга, з хвоста з Бологого, з хвоста при русі по ділянці з Чудово в Новгород, з голови при русі по ділянці з Новгорода в Чудово.
На поїзди «Ластівка» пр. 171/871, 172/872 С-Петербург-Гл. - Бологоє, Новгород-на-Волхові застосовуються спеціальні тарифи.
вартість
А ось тут приємно здивували, не думав я що вартість поїздки на «Ластівці» обійдеться менше 600 рублів. Поточна ціна з Великого Новгорода до Санкт-Петербурга - 400 рублів.
А чи поїдуть новгородці?
Важливо розуміти одну просту річ - дешевше і швидше не завжди гарантує успіх, а ось хороший маркетинг зробить з будь-якої какашки цукерочку. Це яскраво показали «Сапсан», які не швидше, ні комфортніше, ні дешевше своїх попередників - ЕР200 і « Невського Експресу «.
Зараз «Сапсан», в середньому, виграють у літаків за трьома основними показниками - час в дорозі з центру в центр, вартість і комфорт.
З «Ластівкою» на маршруті Великий Новгород - Санкт-Петербург все зовсім по іншому. 10 років РЖД успішно змушувала новгородців користуватися маршрутками. Щоб повернути пасажирів, потрібно буде запропонувати конкурентну послугу, і конкурентну не стільки в ціні, скільки в іміджі і щодо швидкості, ціни і комфорту. Кожного разу в дорозі 3:18 і ціною майже в два рази вище, ніякої комфорт не переманить пасажирів назад в поїзда.
Думаю що при ціні 400 рублів прийнятним часом в дорозі стало б 2:30 - 2:45. В такому випадку більшість новгородців віддадуть перевагу «Ластівку». До цього моменту балом правитимуть маршрутки.
РЖД в своєму стилі
Спочатку вони купують Siemens Velaro ( «Сапсан») і ставлять їх на місцями модернізовану жовтневу магістраль. Як результат, між Москвою і Санкт-Петербургом «Сапсан» йде з середньою швидкістю 160-170 км / год. Ті ж поїзда в Іспанії розганяються до 350 км / ч. Наш же стелю - 250 км / ч на одному дуже невеликій ділянці в новгородській області ( і то не завжди ).
Через «Сапсанів» майже повністю закрито вантажний рух на жовтневій магістралі. Майже всі вантажні поїзди йдуть через Вологду. Сильно затиснені решта пасажирські поїзди та приміські електрички. Саме через «Сапсана» електричка Великий Новгород - Санкт-Петербург 40 хвилин стоїть в Любани, а поїзд Москва - Великий Новгород 17 хвилин стоїть на бічних шляхах в Завидово (при тому що у нього взагалі немає там зупинки).
Воно і зрозуміло, неможливо по одним рейках пустити достатню кількість складів, якщо вони рухаються з в рази відрізняється швидкістю - від 80 до 250 км / ч.
Потім РЖД придумує «аерокспресси», невідомим чином скасовуючи і розпихаючи по кутах підмосковні електрички. При цьому середня швидкість «Аероекспрес» залишається просто смішний.
«Аероекспрес» звичайно потрібні, але чому б не побудувати для них окремі гілки і інтегрувати їх в систему метрополітену, як це зроблено в Пекіні, Шанхаї, Мадриді і т.п? ( Шанхай звичайно не найвдаліший приклад :))
Майже у всіх європейських столицях є свої «Аероекспрес», і приміське сполучення від них не страждає.
Але повернемося до наших «Ластівка». Тут РЖД знову намагається впихнути невпіхуемое в Нерезіновую жовтневу магістраль. І звичайно, більш менш поставити «Ластівки» на ОМ можна тільки якщо вони будуть ходити з такою-ж швидкістю, з якою ходять і інші поїзди. За «сапсанів» вона просто не вженеться, ось і буде ходити приблизно в тому-ж графіку що і всі інші електрички.
- (*) Від Санкт-Петербурга до Чудово йде здвоєним составом з поїздом Санкт-Петербург - Бологоє.
- (**) Час в дорозі з Великого Новгорода до Санкт-Петербурга і з Санкт-Петербурга до Великого Новгорода.
- (***) У порівнянні з чинним розкладом.
Посилання по темі
А чи поїдуть новгородці?П?