Уральська (станція метро)
Матеріал з Вікіпедії - вільної енциклопедії
Цей термін має також інші значення див. Уральська . «Уральська» Перша лінія Єкатеринбурзький метрополітен район Залізничний дата відкриття 23 грудня одна тисяча дев'ятсот дев'яносто дві року Проектна назва Вокзальна, Свердловська Тип пілонна трехсводчатие глибокого закладення Глибина залягання, м 42 Кількість платформ 1 Тип платформи острівна Форма платформи пряма Довжина платформи, м 104 Архітектори С. У. Зиганшин Станцію звело ВАТ «Свердловскметрострой» Переходи на станції північний
Єкатеринбург-Пасажирський Виходи до Вокзальна вулиця , Нев'янський провулок ,
вулиця Стрілочників , вулиця Челюскінців Наземний транспорт А : 1, 13, 13А, 21, 23, 48, 53, 57, 57А, 60, 114, 147; М / т : 01, 012, 15, 021, 043, 045, 052, 056, 082; Тб : 1, 3, 5, 9, 11, 15, 17, 18, 19; тм : 3, 21 Режим роботи 06: 00-00: 00 Сусідні станції машинобудівників і Динамо Медіафайли на Вікісховища
«Уральська» - 4-я станція єкатеринбурзького метрополітену , Розташована на 1-й лінії між станціями «Машинобудівників» і «Динамо» .
станція відкрита 23 грудня одна тисяча дев'ятсот дев'яносто дві року в складі другої пускової дільниці єкатеринбурзького метрополітену «Машинобудівників» - «Уральская».
Станція розташована поруч з залізничним вокзалом і автовокзалом «Північний» .
Найглибша станція метро в Єкатеринбурзі.
- 28 серпня 1980 року - з вертикального стовбура шахти станції на урочистому мітингу виймуть перший екскаваторний ківш землі - почалося будівництво свердловського метрополітену [1] .
- вересень 1980 року - розгорнулися гірничопрохідницькі роботи [1] .
- грудень 1980 року - зібраний копер для розміщення гірського шахтного комплексу [1] .
- Травень 1981 року - закінчена проходка шахтного стовбура [1] .
- грудень 1981 року - поблизу станції побудований і введений в експлуатацію перший адміністративно-побутовий корпус [1] .
- Липень 1982 року - завершено спорудження підхідний вироблення, насосної камери і рудничного двору, почалася проходка перегінного тунелю в бік станції «Машинобудівників» [1] .
- Серпень 1982 року - на самому довгому перегоні пускової ділянки між станціями «Машинобудівників» і «Уральская» почалося будівництво тунелів [1] .
- Серпень 1982 року - здано в експлуатацію залізничний тупик з прирейковий склад [1] .
- Березень 1986 року - на спорудженні станційних тунелів станції почався монтаж чавунною «Оболонки» з тюбінгів великого діаметра (8,5 метрів) [1] .
- Серпень 1986 року - бригада Н.Вопілова зі станції «Уральская», пробивши під землею 750 метрів правого перегінного тунелю, зробила збійки на проміжному стовбурі № 10 (на перегоні до станції «Машинобудівників») [1] .
- Лютий 1987 року - почалося будівництво похилого ескалаторного ходу [1] .
- грудень 1987 року - розгорнулися роботи по проходці середнього станційного тунелю [1] .
- Листопад 1988 року - бригада прохідників А.Пелінского зробила збійки в лівому перегінному тунелі на трасі між станціями «Уральская» і «Машинобудівників», позаду - 1560 метрів. [1] .
- Лютий 1989 року - після збійки, проведеної бригадою прохідників Ю.Гнідіна в лівому перегінному тунелі між станціями «Динамо» і «Уральская», забезпечений наскрізний проїзд поїзда під землею по всій трасі від центру міста до станції «Проспект Космонавтів» [1] .
- червень 1989 року - завершилася проходка похилого ходу на станції «Уральская» [1] .
- 22 грудня 1992 року - державною комісією прийнято в експлуатацію [2] .
- 23 грудня 1992 року - відкрито пасажирський рух.
- 22 грудня 1994 року - відкрито пасажирський рух до станції «Площа 1905 року».
Станція має один підземний вестибюль, пов'язаний з північним торцем платформи чотирма ескалаторами. Планувалося побудувати підземний перехід від вестибюля в будівлю залізничного вокзалу . Також заплановано другий вихід зі станції, що веде до вулиці Челюскінців. В даний час будь-які дані по його будівництву відсутні.
- Конструкція станції - пілонна глибокого закладення.
- Глибина залягання - 42 метри.
На пероні пілони стоять на литих чавунних плитах. Усередині пілонів (абсолютно унікально) були залишені природні скельні породи. Пол платформи виконаний з сірого полірованого граніту , Колійні стіни станції викладені мармуром Нижньо-Тагильского родовища, пілони - мармуром коелгінского родовища, арки та інші елементи перону прикрашені плитами змійовика , Арочні обрамлення, ніші зроблені з металу. Об'ємні декоративні люстри з кованого металу (розробка - Віктора Кощеева [3] ), Виготовлені на Уральському електромеханічному заводі, підвішені до склепіння [1] .
Станція має виходи до численних зупинок (в тому числі - кінцевим) всіх видів наземного транспорту: автобусів , тролейбусів , трамваїв і маршрутних таксі .
Таблиця: маршрути громадського транспорту (дані на листопад 2012 року)
Автобуси Слід до станцій метро Кінцевий пункт 1 Кінцевий пункт 2 1 «Уральская» (зупинка «Залізничний вокзал») Залізничний вокзал селище Кольцово 13 «Уральская» (зупинка «Вокзальна») Площа 1905 року ДМБ № 9 21 «Уральская» (зупинка «ЖД вокзал »),« Площа 1905 року »Краснолісся Залізничний вокзал 23« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал »),« Площа 1905 року »,« геологічна »(Зупинка« Цирк »),« Чкаловська »(Зупинка« Автовокзал ») Академмістечко Залізничний вокзал 31« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал ») Залізничний вокзал Трактова 57« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал »),« Площа 1905 року »,« геологічна »(Зупинка« Цирк »),« Чкаловська »(Зупинка« Автовокзал ») Піхотинців Єлизавету 60« Уральская »(зупинка« Вокзальна ») ТРЦ Карнавал Сині Камені Трамваї Слід до станцій метро Кінцевий пункт 1 Кінцевий пункт 2 3« Уральська »(зупинка« Залізничний вокзал »),« геологічна »(Зупинка« Цирк ») ЦПКіВ ім. Маяковського ЦПКіВ ім. Маяковського 5 « Уралмаш »,« машинобудівників »(Зупинка« Педуніверситет »),« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал »),« геологічна »(Зупинка« Цирк »),« Чкаловська »(Зупинка« Автовокзал »),« Ботанічна »УЗТМ станція метро« Ботанічна »7« машинобудівників »(Зупинка« Педуніверситет »),« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал ») Ельмаш мікрорайон 7 ключів 21« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал »), геологічна (Зупинка «Цирк») ЦПКіВ ім. Маяковського вулиця Кірова 23 «Уральская» (зупинка «Залізничний вокзал») вулиця Машинобудівників вулиця 40 років ВЛКСМ 27 «Уральская» (зупинка «Залізничний вокзал»), « Площа 1905 року »,« геологічна »(Зупинка« Цирк »),« Чкаловська »(Зупинка« Автовокзал ») Керамічна (кільцевий) Залізничний вокзал 32« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал »),« геологічна »(Зупинка« Цирк ») Палац Спорту вулиця 40 років ВЛКСМ А [31]« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал »),« Площа 1905 року »Вулиця 40 років ВЛКСМ (кільцевий) - Тролейбуси Слід до станцій метро Кінцевий пункт 1 Кінцевий пункт 2 1« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал »),« Ботанічна »(Зупинка« вулиця Шварца ») Залізничний вокзал Хіммаш 3« Проспект Космонавтів »,« Уралмаш »,« машинобудівників »(Зупинка« Педуніверситет »),« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал »),« Площа 1905 року »(Зупинки« Площа Малишева »і« Рубін »), вулиця Комуністична вулиця Посадская 5« Проспект Космонавтів »,« Уралмаш »,« машинобудівників »(Зупинка« Педуніверситет »),« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал ») вулиця Комуністична ЦПКіВ ім. Маяковського 9 «Уральская» (зупинка «Залізничний вокзал»), « Ботанічна »(Зупинка« вулиця Шварца ») Залізничний вокзал Тютюнова фабрика« Альвис »11« Уральская »(зупинка« готель Свердловськ »),« Чкаловська »(Зупинка« Автовокзал ») готель Свердловськ вулиця Онуфрієва 15« Уральская »(зупинка« готель Свердловськ »),« Ботанічна »(Зупинки« вулиця Крестинского »і« вулиця Шварца ») готель Свердловськ мікрорайон Ботанічний 17« Уралмаш »,« машинобудівників »(Зупинка« Педуніверситет »),« Уральская »(зупинка« Залізничний вокзал »),« Площа 1905 року »(Зупинки« Площа Малишева »і« Рубін ») УЗТМ вулиця Краулі 18« Уральская »(зупинка« готель Свердловськ ») Академічна (кільцевий, зовнішнє кільце) - 19« Уральская »(зупинка« готель Свердловськ ») Академічна (кільцевий, внутрішнє кільце) -