Установка на велосипед двох мотор коліс.

Установка на велосипед двох мотор коліс.

Установка на велосипед двох мотор коліс одночасно, застосовується у випадках, коли потрібно отримати вищу потужність, наприклад для поїздок в гірській місцевості, або отримати більш високу швидкість, або те й інше одночасно.

Установка на велосипед двох мотор коліс, зрозуміло, ускладнює його більше, в порівнянні з моноприводних моделями, але крім зрослої тяги і швидкості надає позашляхові якості, адже електровелосипед в цьому випадку стає повнопривідним. З інших позитивних моментів можна відзначити, що при такій схемі установки мотор коліс, можна добитися ідеальної развесовки. Але мінуси теж є. це:

- Більша споживання струму двома мотор колесами, а значить зменшення максимального пробігу від однієї зарядки, або необхідність використання більш потужних акумуляторів

- Збільшення вартості набору майже в два рази, в порівнянні з моноприводом, коли встановлюється одна Мотор колесо - попереду, або позаду.

Чому не рівно в два рази, запитаєте ви? - З тієї простої причини, що для комплектації подібного набору використовується тільки одна ручка газу і один комплект ручок гальм з датчиками відключення мотор коліс, та й ємність акумуляторів для досягнення такого ж відстані пробігу, як на моноприводних електровелосипед, в порівнянних режимах руху, досить збільшити на 20 - 40%.

Відразу виникає питання: чи буде працювати одна ручка газу з двома контролерами Volta bikes і як краще: використовувати один потужний контролер , Або два - окремо, на кожне колесо? Відповідаємо: можна і з одним потужним контролером, і з двома - для кожного мотор колеса окремо. Ручка газу буде управляти як одним, так і двома контролерами. Схема з двома контролерами має переваги в більш високій надійності конструкції. До того ж, два невеликих контролера легше розмістити на електровелосипед і

Тепер про акумулятор. Оскільки вага електровелосипеда при установці другого мотор колеса збільшиться на 6-8 кг (зазвичай в тандемі використовують мотор колеса з прямим приводом потужністю 500 - 1000 ват кожна) і друге мотор колесо, так само як і перше, має ККД 84-90% (в залежно від типу і виробника), то, навіть рухаючись поруч з моноприводним електровелосипедом, по одній і тій же дорозі, полноприводник буде споживати більше енергії. Ось цей збільшився витрата і потрібно компенсувати, застосувавши акумулятори з більш високою ємністю. Крім того, в режимі використання повної потужності (наприклад, при заїзді на круту гору) споживання струму може збільшитися в два рази, що витримає далеко не кожен акумулятор і проводка.

Використовувати свинцево-кислотні акумулятори для постачання енергією двох мотор коліс, не радимо, по тій простій причині, що вийшло транспортний засіб, вже навряд чи можна назвати електровелосипедом, - швидше за електроскутером. Якщо підсумувати вага всіх компонентів: два мотор колеса з аксесуарами - це приблизно 14 кг і 4 свинцево-кислотних акумулятора на 16 ампер годин, загальною вагою 22 кг, та сам велосипед, припустимо, вагою 15 кг, в сумі дають 51 кг. Разом з вагою вершника, припустимо, 75 кг, повна маса транспорту виходить за рамки максимально допустимого навантаження велосипеда, яка зазвичай становить 90 - 100 кг. Далеко не кожен велосипед витримає таке навантаження в постійному режимі експлуатації. Та й педалі в разі необхідності, крутити буде ох, як важко!

Отже, якщо ми будуємо все-таки повнопривідний електровелосипед, а не електроскутер, вихід, - тільки у використанні легких і досить потужних літій-іонних акумуляторів. Зрозуміло, вони набагато дорожче свинцево-кислотних. А в цьому якраз і полягає камінь спотикання. Саме через свою високу вартість, повнопривідні електровелосипеди не отримали скільки-небудь помітного поширення: це або одиничні саморобки справжніх фанатів, або серійні моделі з захмарною вартістю.

Але якщо Ви вирішили, що вам потрібен саме повнопривідний електровелосипед, особливих перешкод, окрім високої ціни, як бачите, - немає. Про монтаж переднього і заднього мотор колеса на нашому сайті є окремі статті, тому повторюватися не будемо.

Allyur, спеціально для ТМ «Volta bikes»

* Передрук без посилання на сайт www.e-bike.com.ua заборонена і переслідується по Закону про захист авторських прав

Хмара тегів: електро колесо для велосипеда Тернопіль, електро колесо для велосипеда Херсон, електро колесо для велосипеда Хмельницьк, електро колесо для велосипеда Черкаси, електро колесо для велосипеда Чернігів, електро колесо для велосипеда Чернівці

Чому не рівно в два рази, запитаєте ви?