Водійські права можуть розділити на аматорські та професійні
З ініціативою до влади звернулася Гільдія автошкіл.
Гільдія автошкіл звернулася до Держдуми з пропозицією розділити водійські посвідчення на професійні та аматорські. Навчання запропоновано скласти з двох курсів: базового - для звичайних водіїв і "просунутого" - для майбутніх водіїв таксі, громадського та вантажного транспорту, повідомив сайт m24.ru з посиланням на голову організації Сергія Лобарева.
"Сьогодні всі курсанти автошкіл отримують професійні права. Навіть ті, у кого категорія М - мопед, або А - мотоцикл. Але які з них професіонали? Це нонсенс", - зазначив Лобарев.
Крім того, голова гільдії пояснив, що в Росії водій вважається професіоналом з моменту отримання прав. А, наприклад, в європейській практиці для цього потрібно відповідати певним умовам, а зокрема, мати безаварійний стаж.
"За кордоном більше уваги приділяється практиці. У нас практичний курс навчання складає 56 годин, у них - від ста годин з можливістю виїзду на швидкісні магістралі. За кордоном майбутній водій спочатку отримує посвідчення без права роботи за наймом. І тільки після двох-трьох років стажу без порушень він може скласти іспити на отримання сертифікату професійної компетенції ", - підкреслив Лобарев.
За словами голова Комітету Держдуми у справах громадських об'єднань Ярослава Нілова, ініціативу представників автошкіл розглянуть у парламенті.
"Він [водій] повинен добре керувати машиною в будь-яких погодних умовах, вміти надавати першу допомогу постраждалим в ДТП, адекватно реагувати в будь-яких позаштатних ситуаціях. У парламенті готові розглянути пропозицію Гільдії автошкіл", - зазначив Нілов.
Повідомляється, що за даними Міжрегіонального профспілки громадського транспорту, в Росії працює близько одного мільйона таксистів. У Москві їх близько 30-35 тисяч і близько 50 тисяч водіїв громадського транспорту.
Раніше стало відомо, що учням автошкіл можуть заборонити тренувальні поїздки по Москві в ранкові та вечірні "години пік". Автори ініціативи вважають, що поява учнів автошкіл на дорогах столиці, викликає "затори, посилення аварійності і погіршення екологічної ситуації на вулицях міст" в найбільш напружений для столичних магістралей час. Читати далі >>
Нагадаємо, з 2015 року сідати за кермо скутера без прав категорії М заборонено як підліткам, так і повнолітнім водіям автомобілів. Хоча в Росії програму навчання водінню на транспортних засобах категорії М освоїли 400 автошкіл, ще немає у жодній з них не було подано заявки на подібне навчання. Таким чином, навіть до початку мотосезону не було видано жодного посвідчення водія категорії М. Подробиці - в сюжеті телеканалу "360 Підмосков'ї". Дивитися відео >>
Але які з них професіонали?