Втрата карти Ощадбанку: що робити, як заблокувати і відновити
- Що робити при втраті пластика?
- Блокування картки
- перевипуск карти
- Варіанти блокування картки при її втраті
- Штраф за втрату карти
- Додаткова інформація для кредитних і зарплатних карток
- висновок
Який би уважний і обережний ні людина, завжди можливі непередбачені ситуації, коли він може втратити банківську картку. Тому розроблені спеціальні інструкції для клієнтів в Ощадбанк при втраті карти: що робити, куди дзвонити, як отримати новий пластик. Про це можна дізнатися з нашої статті.
Одна з найнеприємніших ситуацій в житті - втрата гаманця з грошима картками
Зміст статті:
Що робити при втраті пластика?
Втрата банківської карти Ощадбанку чревата тим, що її може дістати сторонній чоловік і використовувати для зняття або переказу коштів. Щоб не втратить накопичень, потрібно чітко розуміти, як правильно вчинити в такій ситуації.
Блокування картки
У будь-якому випадку, перше, що слід зробити - це заблокувати платіжний існтрумент. Такий запобіжний захід дозволить обмежити доступ шахраям. Якщо є ймовірність, що картку десь забули, слід її пошукати. При її виявленні, потрібно разом з нею і документами відвідати відділення, де можна провести активацію (розблокування).
Якщо картка втрачена, терміново блокуйте її
Якщо пластик так і не знайдеться, треба підійти у відділення і заповнити заяву на втрату. При цьому рахунок клієнта буде доступний йому для проведення операцій або отримання готівки, але тільки безпосередньо у відділенні з підтверджуючими особистість документами.
перевипуск карти
Наступний етап після повідомлення про втрату картки Ощадбанку, що робити вибирає сам клієнт:
- Замовити новий продукт аналогічного формату, який прив'язати до даного рахунку.
- Замовити продукт іншого типу з прив'язкою на існуючий рахунок.
- Відмовитися від послуг банку, закривши рахунок і знявши залишок.
Вибравши варіант, потрібно написати заяву, в якому зазначити необхідні параметри нового продукту. На його випуск в середньому потрібно близько 2-х тижнів. При бажанні проводити оплати, переклади або знімати гроші в цей період, буде потрібно звертатися тільки в касу банку.
Варіанти блокування картки при її втраті
Заблокувати втрачений продукт можна кількома способами. Один з більш затребуваних і швидких - телефонний дзвінок. Існує кілька варіантів в Ощадбанк при втраті карти куди дзвонити:
- Діє для всіх мобільних операторів, безкоштовний в межах знаходження внутрішнього роумінгу.
- 8 800 555 55 50 . Для стаціонарних і мобільних телефонів - безкоштовне звернення.
- 7 495 500 55 50. Для звернення з-за кордону. Оплата призначається оператором, який забезпечує зв'язок.
У будь-якому випадку, зателефонувавши до Контактного Центру необхідно за допомогою клавіш вибрати послугу блокування, використовуючи підказки автоінформатора. Також допустимо викликати оператора і попросити його виконати дану дію.
Для блокування використовуйте ussd команди - Блокування
Повідомити в Ощадбанк про втрату картки та самостійно її заблокувати можна такими шляхами:
- СМС-повідомлення. Необхідно написати слово-команду БЛОКИРОВКА, після пропуску ввести останні знаки з карткового номера і поставити цифру 0. Це повідомляє банку про причини блокування - втрати. Крім вищевказаного слова, допустимо використовувати латинські варіанти (BLOKIROVKA, BLOCK) або цифри: 03. Відправити СМС потрібно на номер 900 . Якщо пластик у клієнта один, цифри з номера не виступають обов'язковими до введення.
- Онлайн-банк. Відвідавши сервіс, необхідно перейти до карткового рахунку та натиснути на опцію «додаткові операції по карті». Останнім пунктом меню буде Блокування. Клікнувши по дії, клієнт надходить в бланк короткої заявки, де необхідно заповнити графи: Номер пластика і Прізвище (будуть вказані за замовчуванням), Причина блокування (потрібно вибрати зі списку - втрачена). Після цього залишається підтвердити своє побажання СМС-кодом, як при будь-яких діях в мережі.
При втраті продукту - Через команду на номер 900 блокуємо його Надіслати код перевірки у відповідь Банк висилає підтвердження, що процедура блокування сталася
Після блокування, рекомендується перевірити баланс і останні операції, щоб упевнитися, що зловмисники не встигли скористатися пластиком. Для цього можна скористатися міні-випискою . При виявленні зняття або переказу грошей, необхідно написати заяву в поліцію і повідомити в банк номер транзакції. У відділенні додатково потрібно написати заяву про незгоду з такою операцією. Зробити це необхідно швидко (до 30 днів).
Штраф за втрату карти
Банк-емітент не вводить такого поняття як "Штраф", він бере гроші за перевипуск продукту. Варто розрізняти черговий і достроковий перевипуск, а так само можна застосовувати в разі втрати платіжного інструменту. Сума залежить від його типу. Розберемо основні варіанти.
Додаткова інформація для кредитних і зарплатних карток
Втрата кредитки - ще більш неприємна ситуація. Клієнту можуть знадобитися позикові кошти при оплаті в торгових точках. Тому він може в відділенні запросити доступну для позики суму готівкою на руки, щоб мати можливість їх використовувати, поки не зробили новий пластик. Або ж зняти тільки деяку частину, яка йому буде потрібно найближчим часом.
Поточні борги і існуючий баланс будуть збережені на рахунку. Погашення заборгованості відбувається за таким же принципом і з урахуванням безвідсоткового терміну, як і при користуванні пластиком. Вносити готівку потрібно через касира.
При втраті зарплатної картки Ощадбанку, клієнту необхідно вчинити, як описано вище. Єдиний виняток: в заяві на видачу потрібно відзначити, що продукт призначений для отримання заробітної плати і можливо це вдасться зробити не в офісі банку, а в своїй організації.
Відео надає інформацію про те, які правила потрібно дотримуватися для безпечного використання продукту.
висновок
Уникнути неприємної життєвої ситуації не завжди можливо. Але всім власникам продукту важливо знати найголовніше правило - завжди насамперед блокувати загублений пластик. Це гарантія збереження ваших грошей.
06-03-2018
Що робити при втраті пластика?