З нового року автобуси та тролейбуси у Володимирі будуть ходити по-іншому

  1. З нового року автобуси та тролейбуси у Володимирі будуть ходити по-іншому
  2. ГОЛОВНІ НОВИНИ

З нового року автобуси та тролейбуси у Володимирі будуть ходити по-іншому

19.11.2004
З 1 січня схема руху пасажирського транспорту у Володимирі зміниться. Торкнуться нововведення і тролейбусів - зникне 4-й маршрут, і автобусів - тут зміни майже революційні. Планується скасувати маршрути №8 і 28. По кільцю будуть ходити тільки тролейбуси. Страхувати їх по внутрішньому кільцю будуть маршрутки №5 - від Будівельного коледжу вулицями Дзержинського і 2-а Микільська на Гагаріна, далі по центру до Руслана і Людмили, потім, як і зараз, по Перекопському містечку. Нитка маршруту №2: від залізничного вокзалу автобуси підуть по Великій Нижегородської до Гагаріна, потім через центральний ринок на вулицю Миру і колишнім курсом до Балакірєва. І, нарешті, автобуси №20 і 21 (це Куйбишева-Юр'евец і Куйбишева-Енергетик) з 7 ранку до 7 вечора від площі Леніна будуть згортати на Тракторну, і виїжджати з неї на проспект Будівельників. Мета реформи - створити сприятливі умови для МУП "Владгортранс" - колишнього тролейбусного управління. Це давно збиткове підприємство. А після заміни пільг грошима в 2005 році воно втратить компенсацій з міського бюджету за перевезення пільговиків. У мерії вважають, що нова схема дозволить пересадити пасажирів з автобусів на тролейбуси і збільшити виручку "Владгортранса".
Нова схема була затверджена сьогодні на колегії в міській адміністрації. Аргументи авторів реформи і власників автобусних маршрутів, яких вона торкнеться:
Владгортранс необхідно підтримувати. Про це говорять в мерії, погоджуються з такою позицією і приватні перевізники. За останні 10 місяців збитки тролейбусного управління склали 28 мільйонів рублів. Плюс стра борги - офіційно близько 160 мільйонів, неофіційно вдвічі більше.
Олександр Юзвик, директор групи підприємств "Владавтолініі": "Це така, я б сказав, спроба пересадити частково пасажирів в місті на тролейбуси в зв'язку з заміною пільг грошовими компенсаціями. Як це можна зробити - не залишити альтернативи. Це найстрашніше".
Олександр Рибаков вважає, що напрямок обрано правильний. Єдиний варіант - збільшити пасажиропотік на тролейбусних маршрутах, нехай навіть і штучно.
Олександр Рибаков, голова г.Владимира: "Для того, щоб не чекати нам щоб Тролейбусна склад встав ми повинні створити умови, щоб можна було купувати нові тролейбуси".
Існуюча нині схема руху пасажирського транспорту усіма учасниками ринку автоперевезень визнається вдалою. Приватники говорять, що міняти означає погіршувати її, а мерія навпаки наполягає на оптимізації маршрутної мережі - автобуси та тролейбуси не будуть дублювати один одного. З'явиться можливість для організації нових маршрутів. Скасування ж кільцевого автобусного маршруту на обслуговуванні городян не відіб'ється.
Володимир НЕЧАЇВ, голова комітету з ЖКГ, транспорту та зв'язку: "Ради народних депутатів г.Владимира Ну а те, що знімемо - там по мему 11 їх ходить МАНов - нас запевнив керівництво Владгортранс, що буде зменшений інтервал, збільшено кількість тролейбусів і на перевезення наших жителів це не вплине ".
Рух транспорту по новій схемі почнеться з нового року. При цьому реального ефекту -улулчшенія фінансового состочянія Владгортранса не очікують ні міська влада, ні приватні компанії.
Володимир НЕЧАЇВ, голова комітету з ЖКГ, транспорту та зв'язку: "Ради народних депутатів г.Владимира Ну я не думаю, що така зміна маршрутної мережі, яке зараз передбачається на одному тільки маршруті, нехай він може бути і вигідний в частині перевезень, кардинально змінить ситуацію з Владгортрансом ".
Олександр Юзвик, директор групи підприємств "Владавтолініі": "Якщо зараз кожен місяць роботи тролейбусів це сто рублів збитків для міста, то при введенні такого рішення, це буде не 100 рублів, а 80 або 70".
Зате цілком реальною стане перспектива якщо не догляду приватного бізнесу з володимирського ринку автоперевезень, то принаймні припинення його розвитку. Втім, за словами, Олександра Рибакова бажаючих зайняти цю нішу у Володимирі дуже багато і якщо перевізників не влаштовують умови мерії ніхто їх утримувати не буде.
Олександр Козлов, Євген Журавльов, Володимир Чучадеев. ТВ-6 Володимир.
І ось що думають жителі Володимира про плановану реорганізацію міського транспорту.
- Буде давка.Не дуже добре, погано. -Троллейбуси не впораються? -Не-а. Тому що коли не було маршруток, було дуже погано. Коли штурмом брали тролейбуси.
- Ось я їжджу з Содишкі, двійка ходить потворно тролейбус. І якби не вісімка я б напевно на роботу дуже часто спізнювалася. Тому що ці тролейбуси рідко ходять, автобуси дуже часто виручають.
- Восьмий кільцевий маршрут тролейбусний мені здається буде просто переповнений. Звичайно, тролейбусному парку буде якась вигода, але він буде переповнений.
- Я категорично проти. Тому що це те про що я говорила - мені це дуже зручно. Я користуюся саме цими маршрутами. А потім за вартістю ці автобуси не поступаються тролейбусам, тому влаштовує і в грошовому відношенні. -Як ви вважаєте одними тролейбусами з пасажиропотоком можна буде впоратися? -Звичайно, ні. Це однозначно. Тут двох думок бути не може.

Коментарі

марина
30.10.2015, 20:21

хлопців а хто знає, БІГАНЬ поверне проїзд чи ні, з ними так зручно було

Ольга
04.01.2016, 1:13

Марно чекати, треба писати всім і скаржитися, що в такому місті відстій з транспортом став і проїзних немає.





ГОЛОВНІ НОВИНИ


Проблеми із забудовником вирішать чиновники

Проблеми із забудовником візьме на себе мерія, але мова йде про муніципальних квартирах. Міська адміністрація відповіла на запитання мешканців будинку № 37-а по вулиці Північній.


Губернатор про самому "гострому"

Губернатор Володимир Сипягин провів прес-конференцію. Спілкувався глава регіону з журналістами без малого дві години.





Троллейбуси не впораються?
Як ви вважаєте одними тролейбусами з пасажиропотоком можна буде впоратися?