Застосування пружин стиснення в автомобілебудуванні

  1. Види автомобільних пружин стиснення
  2. Виготовлення пружин стиснення Сланцевского заводом пружин



Характеристики пружин стиснення в підвісці автомобіля

Сьогодні практично на всіх автомобілях використовують пружини стиснення як елементи ходової частини, тобто підвіски. Підвіска - вкрай важливий механічний вузол, який відповідає за безпеку і комфорт при управлінні. Тому міцність і довговічність пружин стиснення не повинні викликати сумнівів у кінцевого споживача.

Загальні технічні параметри, які використовуються при виробництві пружин стиснення, прописані в ГОСТ 1879380. Вони характерні і для автомобільних пружин:

  • діаметр дроту, з якої пружина виготовлена;
  • зовнішній діаметр пружини;
  • довжина самої пружини;
  • праве або ліве напрямок навивки.

Вимоги до виробничих матеріалами визначаються заводами-виробниками і регулюються ГОСТ 9389-75, ГОСТ 14963, ГОСТ 14959 для звичайної і легованої сталі. Матеріали іноземного походження, як правило, нержавіюча або сталева дроту повинні відповідати EN 10270 і AISI 302/304. Також допустимо застосування корозійностійких і високотемпературних сплавів.

Далі кінцевий продукт піддається додатковим операціям, тобто пружини стиснення обов'язково проходять термообробку, торці пружини шліфуються, наноситься захисне покриття, ретельно контролюються необхідні параметри на електронних приладах, і тільки потім готові пружини фасуються.



Види автомобільних пружин стиснення

Основними завданнями пружин стиснення в ходової частини автомобіля є забезпечення більш м'якого ходу навіть на нерівній дорозі і необхідної висоти кузова над поверхнею. Виходячи з цих двох простих потреб, і визначаються види пружин.

  • Стандартні: встановлюються на заводі. Мається на увазі експлуатація автомобіля в рекомендованих виробником умовах.
  • Посилені: установка подібних пружин відбувається з ініціативи власника. Як правило, використання посилених механізмів викликано необхідністю поліпшити вантажопідйомність автомобіля або потрібна при частій їзді по сільських дорогах. Посилення може досягатися збільшенням жорсткості пружини за рахунок збільшення діаметра дроту або зміни кількості витків.
  • Підвищують: застосування обумовлене тими ж причинами, що і при використанні посилених пружин стиснення. Такі пружини довше стандартних і мають більше число витків.
  • Понижуючі: можливе застосування для поліпшення швидкісних показників. Використання понижуючих пружин в підвісці в більшості випадків не викликано крайньою необхідністю, воно є частиною тюнінга і сильно знижує заявлені експлуатаційні властивості автомобіля.

Виготовлення пружин стиснення Сланцевского заводом пружин

У пристрої автомобіля використовуються не тільки пружини стиснення. У багатьох вузлах присутні десятки пружинних механізмів.

Сланцевський завод пружин здійснює виробництво і продаж пружин стиснення і розтягування, а також будь-яких інших їх типів. Всі види нашої продукції представлені в каталозі . Там ви можете визначитися з основними параметрами потрібного вироби для оформлення замовлення.