Житомир.info | Вирішив пересісти на електровелосіпед- купи велосипедний Електронабір
Побачити на вулицях елекровелосіпед сьогодні вже не така вже й велика рідкість. З кожним роком все більше кількостей народу успішно переходить на цей вид транспорту з мотор-колесом. Багато фахівців вже прогнозують електровелосіпедний бум в нашій країні в найближчі роки, адже пік популярності практично все, що свого часу знаходить популярність в країнах Європи і Азії, рано чи пізно доходить і до України. Електровелосипеди, що стали практично основним засобом пересування в Японії, Китаї, Америці і країнах Європи, готові почати нову сторінку історії також і на просторах нашої країни.
Також як і багато громадян України я ризикнув стати щасливим володарем електровелосипеда, об'єктивно оцінивши всі його переваги і недоліки. Після вивчення певного спектру інформації в інтернеті, я став прихильником задумки переобладнання велосипеда на електропривод за допомогою спеціального велосипедного електронабора, відмовившись від покупки готової заводської версії електровела, давши таким чином деяку свободу своєї фантазії в питанні підбору ідеальних для себе комплектуючих, так і велосипеда, на який я вирішив все це «накопичити». Довгі поневіряння по просторах форумів Інтернету дали свої плоди - я зміг підібрати те, що відповідало моїм вимогам і смакам, пізніше - зв'язався з одним з найбільш популярних в Україні інтернет-магазинів, присвячених електровелосіпедной тематиці, проконсультувався у них щодо специфіки наданого товару, і вирішив зробити першу покупку ... Так, я став володарем велосипедного електронабора українського постачальника електротранспорту комплектуючих на територію України - компанії « Електра ».
Компанія Електра реалізує досить широкий асортимент велосипедних електронабори для переобладнання міських, гірських, складних велосипедів на електропривод. Все електронабори включають стандартні компоненти: мотор-колеса (вони ж електродвигуни), контролери, ручки акселератори, проте також передбачається деякий додаток мінімального комплекту збірки класу «Економ» поруч інших елементів, призначених для розширення функціональних характеристик електровелосіпеда.Все велосипедні електронабори компанії Електра продаються через власний інтернет-магазин, а також інтернет-та стаціонарні магазини дилерської мережі. Остання схема, власне, досить зручна для покупців, так як надає можливість вибору місця придбання: безпосередньо у компанії-представника закордонних виробників велосипедних електрокомпонентов (компанії Електра), або ж у регіонального продавця фірмового електровского товару, найближче розташованого до місця проживання покупця. Не можна не відзначити і гуманності цін на велосипедних електронабори «Електра». Якість товару, а також доступність цін - одні з головних переваг даної компанії, які, власне, і стали причиною придбання мною електронабора саме у даної фірми.
Спробую ж провести невеликий огляд придбаного мною вело-електронабора від Електра.
Як «експоната» для проведення випробувань, і, власне, переобладнання на електропривод мною був обраний класичний Сітібайки з відкритою рамою на 28 дюймових колесах. Вирішив переобладнати велосипед в електричний, оснастивши його 48V800W електронабори «Стандарт» комплектації: мотор-колесо 48V800W на передню вісь, контролер 48V800W, ручка акселератора типу важеля, ручки гальма. У зазначений комплект також входить зарядний пристрій для акумуляторів, з'єднувальні дроти, інструкція з експлуатації. Додатково придбав комплект акумуляторів Вossman profi 12V 12Ah, РАS - систему асистування педалями, бездротової велокомпьютер Bluetooth (знову ж від Електра) з метою проведення моніторингу швидкісних показників велосипедного движка і рівня пробігу на одному заряді акумуляторних батарей.
Весь комплект був отриманий мною в відділенні транспортної служби добре упакованим, з додатком необхідного гарантійного талона.
Всі складові велосипедної електроніки, так само як і спіцованние електричне мотор-колесо, встановив на велосипед без проблем. Особливих зусиль докладати при цьому не довелося, тому що з особливостями установки і механізмом підключення згідно терморегулятори не важко розібратися - до набору додається цілком доступна інструкція / керівництво по збірці і експлуатації, додатково на контролері є схема підключення проводів. Встановив велосипедний Електронабір я самостійно на велосипед від сили хвилин за 35-40 (можливо, що людині, проробляти цю процедуру вже не раз, вдалося б впорається і швидше - я ж зважився на настільки кардинальну зміну велосипеда вперше). Мотор-колесом, заспіцованним в посилений обід, як і передбачалося, замінив переднє колесо, не забувши поставити спеціальне кріплення на передню вилку - захист від пошкодження дропаутов. Ручку акселератора, так само як і ручки гальма і велокомпьютер розмістив на кермі. Акумулятори розмістив на задньому багажнику в спеціальній велосипедної сумці. Батареї досить щільно увійшли до відділення велосумки, що в принципі непогано - не буде струсу під час поїздки. У цю ж сумку помістив і контролер (правда в бічну кишеню), попередньо змастивши виходи проводів з корпусу з метою захисту від попадання вологи і пилу. Провід для поліпшення естетичного зовнішнього вигляду акуратно поєднав в акуратні джгути ізоляційною стрічкою, без надмірної натяжки прикріпивши їх до основи велосипедної рами. Довів тиск в шинах до рекомендованого значення, зазначеного на їх борту - остаточно підготував електровелосипед до першого експериментального заїзду.
Отже, електровелосипед зібрав, перевірив електроніку на предмет працездатності включивши червону кнопку, розміщену на ручці акселератора, злегка натиснув на її важіль, піднявши переднє колесо над землею - переконався, що електричне мотор-колесо добре працює, подивившись на позначки панельного індикатора, зазначив, що акумуляторні батареї повністю заряджені. Консультант з продажу сказав, що з придбаним мною мотор-колесом я зможу проїздити при повністю зарядженій батареї від 30 до 45 кілометрів, розганяючись до 45 км / ч. Вирішив упевниться, чи так це?
Зібрався з духом і нарешті рушили в путь, не забувши прихопити з собою на «всякий випадок» зарядний пристрій і невеликий комплект велоінструментів. На вулиці була звичайно не зовсім сприятлива погода для велосипедних поїздок, йшов дощ і було досить сиро, проте зробити поїздку я все-таки зважився, по більшій мірі з метою перевірки витривалості електровелосипеда в екстремальних дощових погодних умовах.
Досить незвичним для мене, коли я в перший раз сів на новий електровелосипед (скажімо навіть так, велосипед старого зразка, але з поліпшеними можливостями), був створюваний під час роботи мотор-колеса злегка гуде звук, а також механізм зрушення з місця і набору швидкості. Довелося трішки підучиться, поки я не зрозумів принципу розгону з місця - поворот важеля газу повинен бути плавним, а не різким. У всьому ж іншому механізм управління мало чим відрізняється від скутерного - набрав швидкість, де треба пригальмував, скориставшись важелями гальма. Що важливо, на відміну від звичайних велосипедів постійно крутити педалі не потрібно - всю роботу виконує за велосипедиста мотор-колесо.
Оскільки хотів перевірити, наскільки вистачить повного заряду батарей мого електровелосипеда, практично повністю відмовився від педалювання під час поїздки, навіть піднімаючись по схилах переміщався виключно в режимі «мопед». Протягом поїздки по приміському асфальтованому ділянці дороги розганявся до 45 км / ч, кілька зменшуючи швидкість при підйомах і на поворотах. При рушанні з місця уникав різкого набору швидкості, щоб уникнути «порожнього витрати» заряду батарей, з цієї ж причини трохи допомагав при стартах мотору педальку. В цілому проїздив при включеному моторі 35 км (вимірювання проводив за допомогою велокомпьютера). Останні 4 кілометри по дорозі додому довелося покрутити педалі, так як акумулятори на той момент вже практично розрядилися. Думаю, що Прего у мого електровелосипеда вийшов досить хороший, враховуючи навіть той факт, що я досить важкий, тому можна вважати, що байк переміщався практично з максимальним навантаженням. Посади когось легше на байк, думаю, що він проїде більше.
Повернувшись з поїздки, підключив акумулятори із зарядним пристроєм (як правильно це робити - докладно описано в інструкції). Хочу зазначити, що підзарядка акумуляторних батарей електровелосипеда мало чим відрізняється від зарядки будь-якого іншого пристрою - особливо тут нема чому вчиться, головне не перекипятить акумулятором і дотримуватися умов зарядного процесу.
висновки
Зробивши перший заїзд на електровелосипед, відзначив для себе, що це дуже зручна і практична річ - недорога в обслуговуванні, швидкісна, придатна для поїздок навіть під час дощу і по калюжах, незважаючи на наявність електричних компонентів (останні, особливо мотор-колесо, мають хороший водонепроникний герметичний корпус). Основний плюс електровелосипеда полягає в можливості здійснення велосипедної поїздки без необхідності крутіння педалей: ти їздиш і не втомлюєшся, при чому їздиш досить швидко, встигаючи під час дістатися до місця роботи або ж якесь інше місце призначення. Електричний велосипедний набір досить сильно розширює можливості звичайного велосипеда, перетворюючи його в відмінного поморника будь-якого пунктуального міського жителя. Маючи електровелосипед більше не доведеться простоювати в міських пробках, чекати на зупинках маршрутку, яка, до речі, як на зло, завжди, коли тобі дуже потрібно кудись їхати, буває переповненій, більше не доведеться платити великих грошей за проїзд - електрику коштує копійки! Велосипед з мотор-колесом зможе використовувати будь-який велосипедист - для нього не існує вікових обмежень. Звичайно, до мінусів можна зарахувати отяжеленіе велосипеда внаслідок переобладнання велокомплектующімі (переважно електричним мотором і акумуляторами), що в свою чергу кілька ускладнює можливість самостійно крутіння педалей. Та й тягати велосипед, доповнений низкою електрокомпонентов, по сходах буде не так вже й просто. Однак, мала частина недоліків - це практично ніщо в порівнянні з можливостями, які може надати велосипед з мотором.
Що можу сказати щодо предмета своєї покупки, а саме електричного велосипедного набору 48V800W Стандарт компанії «Електра» - більш ніж задоволений! Для електровелосипедів, налаштованих на європейський ринок, не характерна комплектація мотор-колесами потужність понад 250 Вт, тому пристойний готовий електровелосипед "днем з вогнем не сишешь", так що доводиться зважаться на самостійну збірку. Але і в цьому є великий плюс - є з чого вибрати (я про велосипедних електрокомплектуючих), та й створення велогібріда за своїм власним проектом - відмінна ідея. Де купити все необхідне для створення електровелосипеда - це вже справа кожного, але моя особиста думка - краще вибирати з того, що краще. Ось чому я і вибрав товари Електра.
Андрій Степанов
Вирішив упевниться, чи так це?