Бренд Blagoff повернувся на український ринок

  1. Орфографічна помилка в тексті:

13 грудня 2017, 16:30 Переглядів: 13 грудня 2017, 16:30 Переглядів:   На український ринок повертається горілчаний бренд Blagoff

На український ринок повертається горілчаний бренд Blagoff. За словами виробників, успішний рестарт продукту стане можливим завдяки європейського смаку горілки, що зробить його затребуваним серед прогресивної української аудиторії.

Європейські переваги у вживанні горілки кардинально відрізняються від українських. Як відзначають шведські ресторанні експерти, європейцям подобаються м'які лайт-горілки без спиртового смаку і запаху з м'яким післясмаком, які легко п'ються в чистому вигляді. Спочатку шведсько-український бренд Blagoff був створений "під Європу" і поставлявся на експортні ринки. Тому рецептура і смакові особливості цієї європейської особливої ​​горілки заточені під переваги зарубіжних споживачів. Тепер виробники планують перенести європейський досвід в українські реалії та навчити наших співвітчизників пити по-європейськи.

Головна фішка Blagoff - м'який смак і відсутність спиртового аромату. Технологи ЛГЗ "Хортиця", на потужностях якого проводиться Blagoff, відзначають: це заслуга запатентованої технології Soft Touch Taste.

Раніше за такою технологією виготовлялися тільки преміальні горілки, коментують на виробництві. Щоб зробити смак максимально м'яким і збалансованим, напою дають відпочити після кожного етапу технологічного процесу. Спиртовий аромат нейтралізується завдяки додаванню натуральних інгредієнтів і ексклюзивної технології обробки напою. Так, в рецептуру особливої ​​горілки Blagoff Classic входить ароматний спирт акації і меду, до складу ультралегкою Blagoff Original з пряними тонами - витяжки кмину й анісу. Що стосується Blagoff Green Apple, то це коктейль фортецею 37,5 градуса з додаванням натурального екстракту зеленого яблука. Екстракт проводиться ексклюзивно для бренду в Європі. Виробники підкреслюють, що яблучна горілка не має аналогів, а її вихід на український ринок присвячений старту офіційних продажів iPhone X в Україні.

"Це напій для новаторів. Тих, хто орієнтований на світові тренди і віддає перевагу європейському смак горілки", - говорять творці Blagoff.

Продукція бренду вже представлена ​​в українських торговельних мережах, роздрібних і онлайн-магазинах. Експортні продажу також залишаються в пріоритеті. Планується, що до ринків країн ЄС додадуться нові напрямки, в тому числі і США.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "М'яко сказано: українців навчать пити по-європейськи". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.